Gå til innhold

Vår vei......

tass2406

Anbefalte innlegg

Heia du!!

Så bra å se deg! Er så bra å se at du skriver var til Trheim i helga! Savner blånissebyen min jeg da :grine: Elsker dialektene der nede!!

Vet hva du mener ang utvalg av mammaklær,det er dårlig! Men på nett er det mye bra!

Ja tiden flyr!! Du er to uker foran meg! Ble litt satt ut her for jeg mente du var mye lengre! Syntes liksom du hadde vært gravid så lenge!! :ler:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

På tide med en liten oppdattering..... Lenge siden sist nå...

Er 16+0 i dag, og så fort som tiden har gått!

Var på kontroll nr 2 på torsdag,og alt så bra ut. Fikk meg et megasjokk da jeg skulle veie meg..... har gått NED 8 kg :overrasket::overrasket::overrasket: Og det uten å ha stått over doskåla... Noen overraskelser er da hyggelige også....

Ellers er formen bra. Trøtt stort sett hele døgnet, men da har jeg en unnskyllning for å sove..... Er litt lett uggen til tider også, men ingenting å klage over!

Magen begynner å bli ganske synlig, og mammabuksene brukes flittig! Ikke noe press noe steder... Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad her!! Nesten så jeg måtte ringe Sea Kingen for å få dem til å finne deg :ler:

Grattis med fire mndr!!! Følger deg fortsatt hakk i hæl jeg!

Bare sov når du kan du! Det blir tidsnok tid å være våken...!

Ha en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heia!!

Hvordan står det til?? Syns jeg så deg inne på kg idag.....!! Håper du stikker innom her og oppdaterer en nysgjerrig Skytte........... :sjenert:

Så håper jeg selvsagt at alt står bra til med deg og den lille!

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en fin mandag! Håper alt står bra til og at du titter innom snart...!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuuuuuud !!!!!!!!!!!!!!!!! Nå er det lenge siden.............

Har hatt så dårlig samvittighet! Men nå er jeg tilbake med en liten oppdatering.

Alt går bra med svangerskapet. Er fryktelig trøtt og sliten, men det blir vel bedre. Har vært på UL siden sist. Det var vel den 23.02 tror jeg. Terminen ble justert ei uke, så ny termin er 1. august! Både barnet og jeg vokser som vi skal :ler: Vet ikke hva det blir, men ALLE er overbevist om at det er en gutt....!!!! Til min manns store glede.

Har og fått en ny gledelig nyhet::::::: søstra mi har termin 1 1/2 mnd etter meg!!!!!!!!!!!!! Tror dere modern er i ekstase........ Vi gleder oss helt villt!

Formen har hanglet gjennom hele vintern. Har liksom ikke kommet meg etter bronkitten i november.... Og nå i helga slo det ned for fullt igjen. Med lungebetennelse.....!!!!! Gir opp snart. Blir så sliten av dette.

Orker ikke å skrive stort, men nå vet dere ihvertfall at jeg lever! :klem:

Tenker masse på der :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!!

Så godt å høre fra deg!! Men huff som du skulle plages med sykdom...Får håpe at våren bringer deg bedre helse altså!

Og så morsomt med søskenbarn like etterpå da!!! Kan tro at mam din er høy på bestemorvibber nå ja :ler:

Også har du termin 1 dag etter meg....!!! Så nå håper jeg du titter innom litt nå og da sånn at jeg kan følge med litt ekstra!

Håper du får ei kjempefin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...