Gå til innhold

Hva jobber du med og hva tjener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nyutdannet sykepleier i kommune. Rykket opp til 8 år ans med en gang, Tjener litt over 500 000 i året m tillegg

Anonymkode: b80c8...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utdannet lærer men jobber ikke som det, er uføretrygdet og jobber frivillig og tjener rundt 310.tusen.

Anonymkode: 43987...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renholder uten fagbrev. Årslønnen er rundt 430.000. Jeg er ganske ny i yrket og har ikke særlig ansiennitet, men timelønnen er ganske undervurdert for yrket. Er mye «ubekvem tillegg» i lønnen også. 

Anonymkode: 9b6b4...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagansvarlig i kommune. Bachelor i øk/adm. 760’. Jobbet siden 2013. Regner med å nærme meg 800’ etter årets forhandlinger.

Anonymkode: 10ef7...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bachelor eiendomsmegler, jobber ikke lengre som det da jeg gikk over til utleie av boliger i 2007. Nå livnærer jeg meg på kjøp og salg av boliger, pusset dem opp for evt utleie eller salg.

Tar ut ca 750.000,- i lønn pr år, noen år mer og noen pr mindre. Resten føres tilbake i firmaet.

Anonymkode: 57045...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 21.40):

Hva jobber du med? Og er du utdannet til jobben eller har du annen utdannelse? Hva er årslønnen din og hvor lenge har du jobbet som det du gjør nå?

Anonymkode: 5a66f...583

Seniorrådgiver i staten. En bachelorgrad i helsefag, en bachelorgrad i organisasjon og videreutdanning. Har 630.000. Jobbet i denne jobben i 1 år, men 7 års liknende jobb.

Anonymkode: ccd0c...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Førstekonsulent i staten. Ingen høyere utdanning - tjener 450.000.

Anonymkode: 6ad0b...a24

Hvordan får man sånne jobber og hva gjør du på jobben? 

Anonymkode: 496a8...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 6.29):

Autorisert regnskapsfører, 716 000.

Anonymkode: 92bfe...a7e

Kan jeg spørre hvor geografisk du arbeider, i by? 

Jeg har samme utdanning og 7 års ansiennitet, 540 000 i året i lokalt firma på et lite tettsted på Vestlandet.

Anonymkode: 9778c...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-9-8 den 16.59):

Lurer også på om aktuarjobbene finnes andre steder enn kun de aller største byene i landet. Finnes det f.eks aktuarjobber i en by på rundt 15 000 innbyggere?

Anonymkode: 48501...46a

Aktuarstillinger finnes høyst sannsynlig i byer hvor det finnes forsikringsselskaper 

Kan lønne seg å ha en del programmeringserfaring også - r, python div. stat.verktøy

Anonymkode: 326f4...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khadira skrev (På 6.9.2021 den 23.54):

Å være uføretrygdet er ingen jobb.

Jeg synes at det var et meget godt innspill, for å vise den økonomiske forskjellen mellom en person på uføretrygd og en arbeidsaktiv person.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aktuarstillinger finnes høyst sannsynlig i byer hvor det finnes forsikringsselskaper 

Kan lønne seg å ha en del programmeringserfaring også - r, python div. stat.verktøy

Anonymkode: 326f4...9bc

Takk! Hva mener du med "en del programmringserfaring"? Bør man ha mer erfaring enn den man får i graden for å få seg jobb? 

Anonymkode: 48501...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstekonsulent (saksbehandler). Har fullført to år på universitetet,  men ingen grad. Har jobbet i 2,5 år. Årslønn 425K. Men pga. overtid har det blitt opptil 480K. Har begynt å studere igjen for å få en utdanning, jobber i ferier og noe ved sider av studiene. F.eks. forrige semester jobbet jeg fulltid i tre og en halv måned, og semesteret før der jobbet jeg fulltid en og en halv måned. I tillegg fullt hele sommeren både i fjor og i år. Så har god råd som student :) 

Anonymkode: 7eef4...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...