Gå til innhold

«Venninne» lå med eksen! 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo, å gi venninnen 1 døgn er å gjøre hendelsen mildere for henne. Det er verre at noen utenforstående informerer om det enn at det kommer fra vedkommende selv. Hva "venninnen" føler, mener og tenker har null verdi her. Så jeg hadde sendt den meldingen til denne stakkars mannen sporenstreks, faktisk før jeg hadde bedt "venninnen" dra til helvete. 

Anonymkode: aa04c...c10

Okei. Ja, Ts får velge selv hvordan hun vil gjøre det. Vi er i alle fall enige om at han burde få vite sannheten. På hvilken måte er egentlig ikke så viktig. Kanskje greit å si det selv slik du mener, for at «venninnen» ikke får vridd om på sannheten

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest På druen
Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Hvis det ikke er følelser involvert, hvorfor ligge akkurat med eksen til venninnen?

Tipper fordi hun hadde lyst. Hun kan da være tiltrukket uten å ha følelser for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en enkel forklaring å hvorfor venninnen lå med med TS sin ex. 
Hun har vært sugen på han lenge, og nå fikk hun endelig mulighet til å ha sex med han. 
Ingen som vil være venn med en sånn falsk personlighet .. 

Gi beskjed til mannen hennes, og slett alle fra livet ditt og prøv å videre selv om det er tøft i starten. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
På druen skrev (34 minutter siden):

Hva slags regel er det egentlig? Han er en eks av ts. De kan gjøre som de vil. 

Nei ... hva kan det være. Skal vi se:

  • moral
  • etikk
  • gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg

At du kan spørre. Ja, hvem som helst kan gjøre hva de vil. Men å ligge med eks'en til venninnen din bare fordi du kan er uforenelig med godt vennskap. Jeg vet at i dagens verden deler man alt mulig skit med liggelister og greier - men i min verden er du ingen god venninne dersom du ligger med min eks like etter bruddet. Jeg ville for så vidt ikke likt at du lå med min eks i det hele tatt - det føles som å dele på ting jeg ikke ønsker å dele. Men kanskje du mener man skal møtes for å drøfte hvordan fyren er i sengen ...? Jeg, derimot, synes tanken er direkte kvalm.

Og så kommer selvfølgelig det enkle faktum at denne venninnen vet at TS har kjærlighetssorg nettopp over denne mannen. 

Så hvilken regel ...? Folkeskikk - kort oppsummert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (1 minutt siden):

Tipper fordi hun hadde lyst. Hun kan da være tiltrukket uten å ha følelser for han. 

Da er hun jo virkelig en megadritt. Kunne vel bare ligget med hvem som helst andre. Hun har nok hatt noen slags følelser for eksen til Ts, om det så er kun seksuell tiltrekning. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, På druen said:

For et drama. Du eier verken eksen eller venninna di. Og nei, du har ingen rett til å ringe mannen hennes og ødelegge for barna deres. 

Om hun får en unge til da så vil det jo ødelegge. 

Anonymkode: 37542...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På druen skrev (16 minutter siden):

Tipper fordi hun hadde lyst. Hun kan da være tiltrukket uten å ha følelser for han. 

Det går an å styre seg og ta litt hensyn til andre enn bare seg selv. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Blondie65 skrev (18 minutter siden):

Nei ... hva kan det være. Skal vi se:

  • moral
  • etikk
  • gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg

At du kan spørre. Ja, hvem som helst kan gjøre hva de vil. Men å ligge med eks'en til venninnen din bare fordi du kan er uforenelig med godt vennskap. Jeg vet at i dagens verden deler man alt mulig skit med liggelister og greier - men i min verden er du ingen god venninne dersom du ligger med min eks like etter bruddet. Jeg ville for så vidt ikke likt at du lå med min eks i det hele tatt - det føles som å dele på ting jeg ikke ønsker å dele. Men kanskje du mener man skal møtes for å drøfte hvordan fyren er i sengen ...? Jeg, derimot, synes tanken er direkte kvalm.

Og så kommer selvfølgelig det enkle faktum at denne venninnen vet at TS har kjærlighetssorg nettopp over denne mannen. 

Så hvilken regel ...? Folkeskikk - kort oppsummert?

De fleste mennesker bryter regler, men nå er jo ikke dette en ordentlig regel engang da. 

 

Kvinnenavn skrev (19 minutter siden):

Da er hun jo virkelig en megadritt. Kunne vel bare ligget med hvem som helst andre. Hun har nok hatt noen slags følelser for eksen til Ts, om det så er kun seksuell tiltrekning. 

Om hun har hatt følelser for han så er det vel enda mer forståelig hvorfor hun gjorde det? 

 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Om hun får en unge til da så vil det jo ødelegge. 

Anonymkode: 37542...39b

Hun passer nok på å ikke bli gravid med andre menn. 

 

Gjenferdet skrev (6 minutter siden):

Det går an å styre seg og ta litt hensyn til andre enn bare seg selv. 

Noen er mer impulsive enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (8 minutter siden):

De fleste mennesker bryter regler, men nå er jo ikke dette en ordentlig regel engang da. 

 

Om hun har hatt følelser for han så er det vel enda mer forståelig hvorfor hun gjorde det? 

 

Hun passer nok på å ikke bli gravid med andre menn. 

 

Noen er mer impulsive enn andre. 

Helt sykt at du sitter å forsvarer en kvinne som har vært utro mot mannen sin og i tillegg sviktet venninnen sin på det groveste.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (8 minutter siden):

De fleste mennesker bryter regler, men nå er jo ikke dette en ordentlig regel engang da. 

 

Om hun har hatt følelser for han så er det vel enda mer forståelig hvorfor hun gjorde det? 

 

Hun passer nok på å ikke bli gravid med andre menn. 

 

Noen er mer impulsive enn andre. 

Det er greit det, hvis man vil risikere å miste venninner. 

Anonymkode: ac8b5...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var sammen med eksen i noen år, han dumpet meg hardt og brutalt i sommer. Jeg tok det veldig tungt og gråt og var lei meg hele sommeren. Ei venninne av meg var en stor støtte for meg gjennom alt. Hun sa gang på gang hvilken drittsekk han var, jeg utleverte både ham og meg så til de grader, mens hun sto ved min side. 
Denne drittkjerringa jobber sammen med eksen min. Og i går fant jeg ut at hun LÅ MED HAM forrige uke!!!! Jeg er så JÆVLA FORBANNA!!! Hun har mann og barn hjemme, men er ei jævla hore som ikke klarer å holde beina lukka. Jeg vet hun har vært utro før også, men nå gikk hun så langt over streken at jeg vil ødelegge livet hennes. Det er ok det? Ringe mannen og fortelle ham alt? 

Hun har sittet der og holdt rundt meg mens jeg grein, hun har visst alt! Hvor forferdelig jeg har hatt det, hvor stygg han var med meg, og hvordan han har oversett meg siden den dagen han dumpa meg. Hun vet at han ikke ville ha meg, og så skal hun liksom bevise at han vil ha henne?? 
FAEN!!!!!!!!

Anonymkode: 7f694...6f7

Om det er greit å ødelegge noen sitt liv? Du spør faktisk om det? Jeg, personlig, er tilbøyelig til å mene at hevngjerrighet er hakket verre, faktisk. Det er jo også veldig usselt, utspekulert, kalkulerende og, ikke minst, dramatisk. Det hele er ledet av kun ondsinne og sjalusi. Det er livsfarlig og ondskapsfult. 

Utroskap ligger det ofte ikke onde tanker bak, mer egoisme, illojalitet og uærlighet. Begge deler er uting, det ene gjør ikke det andre forsvarlig eller riktig. Hevnen din kan ikke endre fortiden, den kan ikke få deg til å føle deg bedre, den går ut over uskyldige og du vil føle deg bedre om du kommer ut av denne situasjonen med hevet hode. Hevn, vil alltid få deg til å tape ansikt og ofte også bli sett på som en psycho. 

Anonymkode: 427fc...2c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (7 minutter siden):

Om hun har hatt følelser for han så er det vel enda mer forståelig hvorfor hun gjorde det? 

Hadde hun hatt dype følelser for han, så hadde dette vært en helt annen sak. Da kunne det tenkes at det kunne ha vært okei, om hun/de gjorde ting i en anstendig rekkefølge hvor de tok hensyn til andre folks følelser. Feks at hun gikk fra mannen sin først. Og drøftet dette med venninnen som hun har sittet og «trøstet» og fått mye informasjon fra. Men, du er tydeligvis ikke en person som bryr deg om moral, etikk, lojalitet eller folkeskikk, så å prøve å forklare deg dette blir jo litt håpløst. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om jeg var mannen hennes, ville jeg ha satt pris på om jeg ble informert om dette. Synes absolutt han bør få vite om dette. 

Anonymkode: 4cff2...f69

DETTE

Anonymkode: ddb31...676

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gjør det! Hun fortjener å føle seg så jævlig liten og miste det hun har(som tydeligvis ikke betyr en dritt for henne)🙎‍♀️ De som mener det motsatte har mest sannsynlig vært i hennes posisjon selv.

Anonymkode: 9bb1c...c96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Gjenferdet skrev (4 minutter siden):

Helt sykt at du sitter å forsvarer en kvinne som har vært utro mot mannen sin og i tillegg sviktet venninnen sin på det groveste.

Jeg tror ikke på ekteskap. Gifter man seg så skjer sånt. Forhold varer en stund, men når det er slutt så eier man ikke eksen og bestemmer hvem vedkommende skal ligge med og ikke ligge med. 

 

Kvinnenavn skrev (5 minutter siden):

Hadde hun hatt dype følelser for han, så hadde dette vært en helt annen sak. Da kunne det tenkes at det kunne ha vært okei, om hun/de gjorde ting i en anstendig rekkefølge hvor de tok hensyn til andre folks følelser. Feks at hun gikk fra mannen sin først. Og drøftet dette med venninnen som hun har sittet og «trøstet» og fått mye informasjon fra. Men, du er tydeligvis ikke en person som bryr deg om moral, etikk, lojalitet eller folkeskikk, så å prøve å forklare deg dette blir jo litt håpløst. 

Hun føler seg vel stuck i ekteskapet da. Hun kan være lei seg på ts sine vegne selv om hun ligger med en singel fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På druen skrev (1 minutt siden):

 

 

Hun føler seg vel stuck i ekteskapet da. Hun kan være lei seg på ts sine vegne selv om hun ligger med en singel fyr. 

En singel fyr? Det finnes mange single menn - om man må velge eksen til venninnen så er man desperat. Dette er ikke en venninne... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (2 minutter siden):

 

Hun føler seg vel stuck i ekteskapet da. Hun kan være lei seg på ts sine vegne selv om hun ligger med en singel fyr. 

Da kan hun skille seg. Når hun ligger med en mann som har såret venninnen og venninnen fortsatt har følelser for han, så bryr hun seg kun om seg selv og fortjener et liv alene, uten både mann og venninner. Da kan hun være fri til å ligge med hvem hun vil uten å såre noen! I relasjon med andre mennesker, så bør man ta hensyn til andres følelser, hvis man ikke gidder det, så kan man leve alene. Da er det HELT greit å ligge med single fyrer som man har lyst til å ligge med. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort av henne. Jeg hadde ringt mannen hennes og fortalt at hun har vært utro også hadde jeg kuttet kontakten. For en oppførsel🤮

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Får TS det bedre av å ødelegge for venninnen? Det tror jeg neppe. Jævlig dårlig gjort av venninnen og et enormt svik, men det er bedre å bare kutte henne ut istedenfor å hevne seg. Det vil bare slå tilbake på ts.

Ja, enig. Det vil slå tilbake på henne selv, fordi at hun beviser at heller ikke hun, er en ekte venninne. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor? Nei, aldri verden, her hadde jeg vært først ute med å fortelle mannen hennes om det. For å skape seg selv litt skadefryd ovenfor en "venninne" som har opptrått uanstendig, respektløs og nedverdigende. 

Jeg ville ikke ofret denne "venninnen" en eneste tanke eller omtanke!

Anonymkode: aa04c...c10

Og tenker at du er et godt menneske? Eller er du klar over at du er ond i bunn? Altså, skape skadefryd ovenfor en "venninne", ved å selv opptrå nedverdigende, illojal og hevngjerrig? Jeg tenker at slike "venninner" fortjener hverandre.

Anonymkode: 427fc...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...