Gå til innhold

«Venninne» lå med eksen! 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest På druen
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Venninneregelen? Du sitter ikke med en venninne, trøster henne og lytter til henne over tid, for å så messe til alt med å ligge med eksen. Da var jo ikke omsorgen og støtten ekte i utgangspunktet.

Det kan da hende det var ekte. De har bare ligget sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg var sammen med eksen i noen år, han dumpet meg hardt og brutalt i sommer. Jeg tok det veldig tungt og gråt og var lei meg hele sommeren. Ei venninne av meg var en stor støtte for meg gjennom alt. Hun sa gang på gang hvilken drittsekk han var, jeg utleverte både ham og meg så til de grader, mens hun sto ved min side. 
Denne drittkjerringa jobber sammen med eksen min. Og i går fant jeg ut at hun LÅ MED HAM forrige uke!!!! Jeg er så JÆVLA FORBANNA!!! Hun har mann og barn hjemme, men er ei jævla hore som ikke klarer å holde beina lukka. Jeg vet hun har vært utro før også, men nå gikk hun så langt over streken at jeg vil ødelegge livet hennes. Det er ok det? Ringe mannen og fortelle ham alt? 

Hun har sittet der og holdt rundt meg mens jeg grein, hun har visst alt! Hvor forferdelig jeg har hatt det, hvor stygg han var med meg, og hvordan han har oversett meg siden den dagen han dumpa meg. Hun vet at han ikke ville ha meg, og så skal hun liksom bevise at han vil ha henne?? 
FAEN!!!!!!!!

Anonymkode: 7f694...6f7

Jeg ville så absolutt ha ringt mannen hennes ja!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei drittkjerring😒 blokker henne ut av livet ditt, og fortell mannen hennes hvilken hore han er sammen med!

Anonymkode: 4a0ac...880

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (20 minutter siden):

For et drama. Du eier verken eksen eller venninna di. Og nei, du har ingen rett til å ringe mannen hennes og ødelegge for barna deres. 

Hvorfor ikke? Denne venninna har jo selv ødelagt familielivet sitt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (4 minutter siden):

Det kan da hende det var ekte. De har bare ligget sammen. 

«Bare» ligget sammen? Er du seriøs nå? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bedt venninna dra til helvete, og sendt melding til typen hennes. Så ville jeg blokkert både venninna og eksen.

Anonymkode: aa04c...c10

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg var mannen til din venninne ville jeg ha fått beskjed. Han fortjener å ta et informert valg om han ønsker å tilbringe livet med en utro person.

Så jeg hadde sendt en melding til han, og så hadde jeg blokkert henne.

Anonymkode: c4e91...0ba

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er helt forferdelig! Du har min fulle sympati!
En god venninne gjorde dette mot meg for flere år siden, etter jeg hadde betrodd meg masse til henne om mine følelser for denne mannen.  Jeg fortalte henne da at vi ikke lenger kunne være venninner, det var umulig for meg.  Vi har fortsatt ikke kontakt, da hun ikke viste noen forståelse for min situasjon. Godt å se du får støtte i denne tråden! 

Anonymkode: ac8b5...7d5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg ville kontaktet henne og sagt at hun har 1 dag på å fortelle mannen sin hva hun har gjort, eller så vil jeg gjøre det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ingen venninne. Og mannen hennes fortjener å vite hva hun driver på med.

Anonymkode: 20716...772

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
got2go skrev (4 minutter siden):

Hvorfor ikke? Denne venninna har jo selv ødelagt familielivet sitt.

Dette er jo grunnen til at folk ikke bør gifte seg og bo sammen over lengre tid. Da skjer sånt. Barna vil merke om foreldrene skilles som uvenner. Eller for alt vi vet kan det hende at han ville godtatt at det har skjedd. Så ts vinner uansett ingenting på å fortelle dette til denne mannen. 

 

NewStart87 skrev (6 minutter siden):

«Bare» ligget sammen? Er du seriøs nå? 

Ja. Det er ikke alltid følelser involvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (2 minutter siden):

Og ja, jeg ville kontaktet henne og sagt at hun har 1 dag på å fortelle mannen sin hva hun har gjort, eller så vil jeg gjøre det. 

Hvorfor? Nei, aldri verden, her hadde jeg vært først ute med å fortelle mannen hennes om det. For å skape seg selv litt skadefryd ovenfor en "venninne" som har opptrått uanstendig, respektløs og nedverdigende. 

Jeg ville ikke ofret denne "venninnen" en eneste tanke eller omtanke!

Anonymkode: aa04c...c10

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På druen skrev (Akkurat nå):

Dette er jo grunnen til at folk ikke bør gifte seg og bo sammen over lengre tid. Da skjer sånt. Barna vil merke om foreldrene skilles som uvenner. Eller for alt vi vet kan det hende at han ville godtatt at det har skjedd. Så ts vinner uansett ingenting på å fortelle dette til denne mannen. 

 

 

Hun sørger jo i det minste for at mannen får vite det! Om han tilgir eller går er opp til han  men han fortjener å få vite det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
got2go skrev (1 minutt siden):

Hun sørger jo i det minste for at mannen får vite det! Om han tilgir eller går er opp til han  men han fortjener å få vite det.

Det er ikke ts sin sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (21 minutter siden):

Hva slags regel er det egentlig? Han er en eks av ts. De kan gjøre som de vil. 

Dette er ganske normal venninne- kodeks. Man holder seg unna venninners ekser. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor? Nei, aldri verden, her hadde jeg vært først ute med å fortelle mannen hennes om det. For å skape seg selv litt skadefryd ovenfor en "venninne" som har opptrått uanstendig, respektløs og nedverdigende. 

Jeg ville ikke ofret denne "venninnen" en eneste tanke eller omtanke!

Anonymkode: aa04c...c10

Det er ikke av omtanke for «venninnen». Tror du «venninnen» føler seg bra av å få den beskjeden? Det er for å slippe å involvere seg selv mer enn nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnenavn skrev (Akkurat nå):

Det er ikke av omtanke for «venninnen». Tror du «venninnen» føler seg bra av å få den beskjeden? Det er for å slippe å involvere seg selv mer enn nødvendig. 

Jo, å gi venninnen 1 døgn er å gjøre hendelsen mildere for henne. Det er verre at noen utenforstående informerer om det enn at det kommer fra vedkommende selv. Hva "venninnen" føler, mener og tenker har null verdi her. Så jeg hadde sendt den meldingen til denne stakkars mannen sporenstreks, faktisk før jeg hadde bedt "venninnen" dra til helvete. 

Anonymkode: aa04c...c10

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (14 minutter siden):

Dette er jo grunnen til at folk ikke bør gifte seg og bo sammen over lengre tid. Da skjer sånt. Barna vil merke om foreldrene skilles som uvenner. Eller for alt vi vet kan det hende at han ville godtatt at det har skjedd. Så ts vinner uansett ingenting på å fortelle dette til denne mannen. 

 

Ja. Det er ikke alltid følelser involvert. 

Hvis det ikke er følelser involvert, hvorfor ligge akkurat med eksen til venninnen?

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...