Gå til innhold

«Venninne» lå med eksen! 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg var sammen med eksen i noen år, han dumpet meg hardt og brutalt i sommer. Jeg tok det veldig tungt og gråt og var lei meg hele sommeren. Ei venninne av meg var en stor støtte for meg gjennom alt. Hun sa gang på gang hvilken drittsekk han var, jeg utleverte både ham og meg så til de grader, mens hun sto ved min side. 
Denne drittkjerringa jobber sammen med eksen min. Og i går fant jeg ut at hun LÅ MED HAM forrige uke!!!! Jeg er så JÆVLA FORBANNA!!! Hun har mann og barn hjemme, men er ei jævla hore som ikke klarer å holde beina lukka. Jeg vet hun har vært utro før også, men nå gikk hun så langt over streken at jeg vil ødelegge livet hennes. Det er ok det? Ringe mannen og fortelle ham alt? 

Hun har sittet der og holdt rundt meg mens jeg grein, hun har visst alt! Hvor forferdelig jeg har hatt det, hvor stygg han var med meg, og hvordan han har oversett meg siden den dagen han dumpa meg. Hun vet at han ikke ville ha meg, og så skal hun liksom bevise at han vil ha henne?? 
FAEN!!!!!!!!

Anonymkode: 7f694...6f7

Stakkars deg, for en dårlig venninne og jeg synes også at eksen din er ekstremt drøy. Dårlig gjort av begge to. Disse dustene er ingenting å spare på! 

Om jeg var deg hadde jeg fortalt mannen hennes, ikke nødvendigvis som hevn, men fordi jeg synes at alle som blir bedratt fortjener å vite det. Om jeg ble bedratt og fikk vite at noen jeg kjente visste at dette hadde pågått, men ikke sagt ifra hadde jeg blitt sykt skuffet, lei meg, sint og jeg hadde følt meg så lurt, liten og dum. Så ja, jeg synes absolutt du skal fortelle mannen hennes om dette, enten ta en telefon, eller bare sende et anonymt brev. 

Nå slipper du begge disse idiotene og du kommer til å finne en ny og bedre partner og nye gode venner ❤️ Vær sint, gråt og vær snill med deg selv. Gi det tid, alle sår leges faktisk med tiden! ❤️ Klem!!! 

Anonymkode: d0678...44a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På druen skrev (1 time siden):

Hvilke gode grunner er det til at man skal bli fanget av et annet menneske og bli værende der? Halvparten av befolkningen er utro, og det var ikke noe mindre av det før. 

Du er da ikke fanget av noe annet menneske! Gjør det slutt da! Så gjør du akkurat som du vil når du vil. Det motsatte er feighet og ondskap der du sviker en partner som tror du er noe annet en det du gir deg ut for. Det er noe stakkarslig over slike som deg. Slik du fremstiller deg blir du værende der og snylter på partner på alle mulige måter, sviker og så klager på at du blir tatt for det. Ingen kan tvinge deg til å være med et annet menneske! Er du anstendig så går du ut av forholdet og gjør akkurat det du vil. Det er ikke å være fanget, det er å være anstendig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det kommet mange svar. At jeg kaller henne for en hore, er altfor mildt. Det finnes ikke det skjellsord i boka som er for sterkt for henne - hun er ei fittekjerring og ei tøs! Skikkelig dritthore, som fortjener kun det verste. Hvordan hun satt der og strøk meg over håret og fortalte hvilken jævla drittsekk eksen var for måten han oppførte seg på.. når hun var den som oppførte seg verst!

Nei, jeg bærer ingen nag til eksen, han kunne dra til helvete før dette skjedde. Nå? Han er død for meg. 

Jepp, nå har jeg sendt melding til mannen hennes. Driter i om det er pga hevn, jeg skal aldri snakke til henne igjen. Og nå får mannen vite, og velge. Håper han forlater henne på flekken.

Anonymkode: 7f694...6f7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stakkars deg, for en dårlig venninne og jeg synes også at eksen din er ekstremt drøy. Dårlig gjort av begge to. Disse dustene er ingenting å spare på! 

Om jeg var deg hadde jeg fortalt mannen hennes, ikke nødvendigvis som hevn, men fordi jeg synes at alle som blir bedratt fortjener å vite det. Om jeg ble bedratt og fikk vite at noen jeg kjente visste at dette hadde pågått, men ikke sagt ifra hadde jeg blitt sykt skuffet, lei meg, sint og jeg hadde følt meg så lurt, liten og dum. Så ja, jeg synes absolutt du skal fortelle mannen hennes om dette, enten ta en telefon, eller bare sende et anonymt brev. 

Nå slipper du begge disse idiotene og du kommer til å finne en ny og bedre partner og nye gode venner ❤️ Vær sint, gråt og vær snill med deg selv. Gi det tid, alle sår leges faktisk med tiden! ❤️ Klem!!! 

Anonymkode: d0678...44a

Tusen takk til både deg og dere andre for svar! Det hjelper litt på angeret. For jeg er veldig sint akkurat nå. Vil nok roe seg.

Anonymkode: 7f694...6f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Antiviruset skrev (7 minutter siden):

Du er da ikke fanget av noe annet menneske! Gjør det slutt da! Så gjør du akkurat som du vil når du vil. Det motsatte er feighet og ondskap der du sviker en partner som tror du er noe annet en det du gir deg ut for. Det er noe stakkarslig over slike som deg. Slik du fremstiller deg blir du værende der og snylter på partner på alle mulige måter, sviker og så klager på at du blir tatt for det. Ingen kan tvinge deg til å være med et annet menneske! Er du anstendig så går du ut av forholdet og gjør akkurat det du vil. Det er ikke å være fanget, det er å være anstendig.

Jeg snakker ikke om meg selv her. Jeg er frivillig singel og frivillig barnløs. Jeg har bare ikke samme mening om dette som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du allerede har sendt en melding til mannen, må jeg bare få sitere Michelle Obama: When they go low, you go high!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På druen skrev (40 minutter siden):

Fordi det har vært tradisjon i mange år pga at folk har blitt hjernevasket og tror at det er naturlig. Fordi folk kopierer hverandre. Du vet at det kun var tvangsekteskap i begynnelsen? 

🙄

Jaja, du lever i din verden, så lever de fleste av oss andre i vår verden. Som sagt, ditt tap. Du kommer til å gå glipp av det beste som finnes.

Anonymkode: 20716...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🙄

Jaja, du lever i din verden, så lever de fleste av oss andre i vår verden. Som sagt, ditt tap. Du kommer til å gå glipp av det beste som finnes.

Anonymkode: 20716...772

Du kan ikke fornekte historie. Vi alle var naturfolk en gang. Det skjønner ikke du, og det er greit. Det beste som finnes er å gå i naturen og fjellet. Det er den friskeste luften du kan puste i. Det trenger ingen å gå glipp av ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (2 timer siden):

Hvilke gode grunner er det til at man skal bli fanget av et annet menneske og bli værende der? Halvparten av befolkningen er utro, og det var ikke noe mindre av det før. 

Trenger ikke å bli værende, ergo ikke fanget. Du er fri som fuglen og kan gjøre det slutt og bli singel

Anonymkode: 00d32...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (17 minutter siden):

Du kan ikke fornekte historie. Vi alle var naturfolk en gang. Det skjønner ikke du, og det er greit. Det beste som finnes er å gå i naturen og fjellet. Det er den friskeste luften du kan puste i. Det trenger ingen å gå glipp av ☺️

Altså, nå er du vel litt på tulltur mtp temaet? 

Anonymkode: 20716...772

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (2 timer siden):

Hvilke gode grunner er det til at man skal bli fanget av et annet menneske og bli værende der? Halvparten av befolkningen er utro, og det var ikke noe mindre av det før. 

Om man er enig om et åpent-forhold, så er det en ting. Men å bli værende i et tilsynelatende monogamt forhold, og fortsette å være utro istedenfor å bryte er lite sympatisk. Det er ingen som er fanget her i Norge. Ønsker man å leve singellivet, eller finne en partner som deler samme verdier så er det fritt frem. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Altså, nå er du vel litt på tulltur mtp temaet? 

Anonymkode: 20716...772

Nei. Du tror at mann og barn er meningen med livet. Stakkars deg som ikke kjenner deg selv i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, her var det kommet mange svar. At jeg kaller henne for en hore, er altfor mildt. Det finnes ikke det skjellsord i boka som er for sterkt for henne - hun er ei fittekjerring og ei tøs! Skikkelig dritthore, som fortjener kun det verste. Hvordan hun satt der og strøk meg over håret og fortalte hvilken jævla drittsekk eksen var for måten han oppførte seg på.. når hun var den som oppførte seg verst!

Nei, jeg bærer ingen nag til eksen, han kunne dra til helvete før dette skjedde. Nå? Han er død for meg. 

Jepp, nå har jeg sendt melding til mannen hennes. Driter i om det er pga hevn, jeg skal aldri snakke til henne igjen. Og nå får mannen vite, og velge. Håper han forlater henne på flekken.

Anonymkode: 7f694...6f7

At du ikke har noe til overs for henne er en ting. Du har rett til å føle deg sviktet når hun har såret deg og gjort deg vondt. 

Å bruke kvinnefiendtlige ord er noe annet, og noe jeg synes vi ikke bør gjøre. For det er vanskelig å bli kvitt objektiviserende holdninger, hvis til og med kvinner bruker slike ord om hverandre. Noen kan ha gjort vonde ting, men å kalle hverandre stygge ord synes jeg ikke er greit likevel. For det vil normalisere slik ordbruk og dermed unødvenig objektivisering av kvinner. Ved å bruke ord som du bruker, anerkjenner du at de ordene har en betydning for deg.

Jeg har veldig stor sympati for at du føler deg sviktet og såret, så ikke misforstå. 

 

Anonymkode: b405c...ac3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På druen skrev (11 minutter siden):

Nei. Du tror at mann og barn er meningen med livet. Stakkars deg som ikke kjenner deg selv i det hele tatt. 

Nei? Det er snakk om utroskap, ikke tur i skogen. Og du trenger ikke å synes synd på meg, jeg har det helt utmerket, med både barn og trofast mann. Og jeg kjenner at det er helt riktig, for meg.

Anonymkode: 20716...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei? Det er snakk om utroskap, ikke tur i skogen. Og du trenger ikke å synes synd på meg, jeg har det helt utmerket, med både barn og trofast mann. Og jeg kjenner at det er helt riktig, for meg.

Anonymkode: 20716...772

Så hvorfor siterer du meg i det hele tatt da? Hvis du har det så bra med mann og barn, så hadde du vel gitt faen i hva jeg skriver. Jeg skjønner ikke hvorfor trøtte kvinnfolk gidder å fortsette det triste livet sitt. Det hjelper ikke å ta det ut på nett. Jeg skjønner ikke hvorfor dere har valgt det livet siden det er mulig for kvinner å leve selvstendige i Norge i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revurder vennskapet. Jeg hadde nok ikke ville være venn med noen som lå med min eks, samtidig som hun trøstet meg fordi jeg var knust over bruddet. 
 

Men ikke si noe til mannen hennes nå som du er så sint. Ro deg ned først. Ikke si noe til han fordi du vil ha hevn. Skal du si noe, bør det være fordi du oppriktig bryr deg om han, og vil at han skal vite det. Noe du jo egentlig ikke gjør, siden du vet at hun har vært utro tidligere også. Uten å ha fortalt hva du vet til mannen hennes.

Anonymkode: fd6b0...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, her var det kommet mange svar. At jeg kaller henne for en hore, er altfor mildt. Det finnes ikke det skjellsord i boka som er for sterkt for henne - hun er ei fittekjerring og ei tøs! Skikkelig dritthore, som fortjener kun det verste. Hvordan hun satt der og strøk meg over håret og fortalte hvilken jævla drittsekk eksen var for måten han oppførte seg på.. når hun var den som oppførte seg verst!

Nei, jeg bærer ingen nag til eksen, han kunne dra til helvete før dette skjedde. Nå? Han er død for meg. 

Jepp, nå har jeg sendt melding til mannen hennes. Driter i om det er pga hevn, jeg skal aldri snakke til henne igjen. Og nå får mannen vite, og velge. Håper han forlater henne på flekken.

Anonymkode: 7f694...6f7

Stakkars mannen hennes, som fikk den beskjeden over melding. En beskjed som kanskje knuser han helt. Syns du oppfører deg som en drittsekk du også, som gjorde det på den måten. Du burde ha ventet til du roet deg ned. Du og venninnen din passer tydeligvis godt sammen, dere begge gjør ting som sårer andre uten å tenke dere om. For det du gjorde nå, gjør ikke deg til noen bedre person enn henne. 
 

Eksen din er tydeligvis ikke død for deg, når du reagerer så sterkt som du gjør. 

Anonymkode: fd6b0...f65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (1 time siden):

Fordi det har vært tradisjon i mange år pga at folk har blitt hjernevasket og tror at det er naturlig. Fordi folk kopierer hverandre. Du vet at det kun var tvangsekteskap i begynnelsen? 

Nå er vi i Norge i 2021. De aller, aller fleste gifter seg fordi de har lyst. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Gjenferdet skrev (13 minutter siden):

Nå er vi i Norge i 2021. De aller, aller fleste gifter seg fordi de har lyst. 

Men det er fortsatt ikke naturlig, og involverer stort sett utroskap og ender med skilsmisse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Stakkars mannen hennes, som fikk den beskjeden over melding. En beskjed som kanskje knuser han helt. Syns du oppfører deg som en drittsekk du også, som gjorde det på den måten. Du burde ha ventet til du roet deg ned. Du og venninnen din passer tydeligvis godt sammen, dere begge gjør ting som sårer andre uten å tenke dere om. For det du gjorde nå, gjør ikke deg til noen bedre person enn henne. 
 

Eksen din er tydeligvis ikke død for deg, når du reagerer så sterkt som du gjør. 

Anonymkode: fd6b0...f65

Hvordan kan du vite at mannen ikke er takknemlig for at noen har guts til å fortelle han hvordan samboeren hans egentlig er? 
Det er sikkert grusomt akkurat der og da, men på sikt vil han valgt å vite om han fikk velge det sjøl. 
 

Jeg kjenner en som ble skilt for en del år tilbake. Kona var utro, og han oppdaget det tilfeldig. 
Det som sitter igjen som en vond følelse var at mange bekjente visste om denne utroskapen som varte over en periode . 
Ingen hadde ryggrad til å si fra, og det var en stor skuffelse for vedkommende at de som var gode naboer og bekjente ikke var så gode venner allikevel. 
Det føles ydmykende og en føler seg latterliggjort når alle prater om det og du er den som ikke vet 

Anonymkode: 9b1fc...130

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...