Gå til innhold

«Venninne» lå med eksen! 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er bra at mannen fikk vite dette. Særlig siden hun har gjort det før. Han fortjener å vite hvem han deler seng med og kanskje han bør testes for std også. Det er ikke ts som ødelegger ekteskapet deres, men den løse kona. Det er moralsk riktig men det er lov å føle skadefryd etter sviket hun har gjort også. 

Jeg har ikke ord egentlig. En dårlig venninne og en dårlig kone.... Bytt gjerne ut dårlig med betydelig verre ord for da får du min oppriktige mening.

 

Anonymkode: 5baab...0ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 22.54):

Stakkars mannen hennes, som fikk den beskjeden over melding. En beskjed som kanskje knuser han helt. Syns du oppfører deg som en drittsekk du også, som gjorde det på den måten. Du burde ha ventet til du roet deg ned. Du og venninnen din passer tydeligvis godt sammen, dere begge gjør ting som sårer andre uten å tenke dere om. For det du gjorde nå, gjør ikke deg til noen bedre person enn henne. 
 

Eksen din er tydeligvis ikke død for deg, når du reagerer så sterkt som du gjør. 

Anonymkode: fd6b0...f65

Skjønner ikke at du synes hun har gjort noe feil her? En beskjed om at partneren er utro vil være sykt vondt å få uansett når hun sender det.

Anonymkode: d0678...44a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 23.17):

Hvordan kan du vite at mannen ikke er takknemlig for at noen har guts til å fortelle han hvordan samboeren hans egentlig er? 
Det er sikkert grusomt akkurat der og da, men på sikt vil han valgt å vite om han fikk velge det sjøl. 
 

Jeg kjenner en som ble skilt for en del år tilbake. Kona var utro, og han oppdaget det tilfeldig. 
Det som sitter igjen som en vond følelse var at mange bekjente visste om denne utroskapen som varte over en periode . 
Ingen hadde ryggrad til å si fra, og det var en stor skuffelse for vedkommende at de som var gode naboer og bekjente ikke var så gode venner allikevel. 
Det føles ydmykende og en føler seg latterliggjort når alle prater om det og du er den som ikke vet 

Anonymkode: 9b1fc...130

Dette!!! 👏
Alle som blir bedratt fortjener å vite det. 
Om TS sendte denne meldingen som hevn eller fordi hun bryr seg om mannen til venninnen er usaklig egentlig. 
Nå vet i hvert fall mannen sannheten og kan komme seg bort fra denne svikeren. 
JA det gjør vondt å få en melding om at dama er utro, men det er bedre enn å leve i en lykkelig falsk løgn. 

Anonymkode: d0678...44a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (På 2021-9-5 den 14.23):

Hvorfor ikke? Denne venninna har jo selv ødelagt familielivet sitt.

Og av den grunn vet du at mannen og ungene ønsker å få livet sitt ødelagt de også?

Anonymkode: 24870...87b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Og av den grunn vet du at mannen og ungene ønsker å få livet sitt ødelagt de også?

Anonymkode: 24870...87b

Men livet til mannen og ungene er jo allerede "ødelagt", de bare vet det ikke enda.
Tror de fleste ville følt seg sykt lurt om man fant ut i senere tid at man har levd i en "falsk" lykke. 
Hvis jeg var mannen ville jeg heller fått vite dette og deretter ta stilling hva som skal skje videre. 

Ja utroskap er et svik og disse står sikkert i en krise nå, men livet til barna og foreldrene er jo ikke ødelagt. 
Det kan ordnes og kanskje er skilsmisse det beste for disse. Men jeg synes i hvert fall at mannen fortjener å vite sannheten.

Anonymkode: d0678...44a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Og av den grunn vet du at mannen og ungene ønsker å få livet sitt ødelagt de også?

Anonymkode: 24870...87b

Vet ingenting annet enn at mannen fortjener å få vite at han blir bedratt! 

Ungene får ikke livene sine ødelagt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Og av den grunn vet du at mannen og ungene ønsker å få livet sitt ødelagt de også?

Anonymkode: 24870...87b

Det er ikke bedre å leve på en livsløgn i hvert fall! Å være bedratt og sveket, og så blir det holdt skjult for deg, løyet for deg, av den partneren du trodde du kunne stole mest på.

JA, alle som blir bedratt fortjener å få vite sannheten av andre som vet sannheten. Uansett hvor vondt det gjør, er det bedre å vite! Jeg hadde blitt vanvittig skuffet over venninnene eller familie, bekjente osv om de hadde gått rundt og visst i lange tider at partneren min hadde vært utro, men så valgte de å holde kjeft om det. Bare fordi de "vil ikke bry seg"... noe så tafatt og idiotisk! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 minutter siden):

Det er ikke bedre å leve på en livsløgn i hvert fall! Å være bedratt og sveket, og så blir det holdt skjult for deg, løyet for deg, av den partneren du trodde du kunne stole mest på.

JA, alle som blir bedratt fortjener å få vite sannheten av andre som vet sannheten. Uansett hvor vondt det gjør, er det bedre å vite! Jeg hadde blitt vanvittig skuffet over venninnene eller familie, bekjente osv om de hadde gått rundt og visst i lange tider at partneren min hadde vært utro, men så valgte de å holde kjeft om det. Bare fordi de "vil ikke bry seg"... noe så tafatt og idiotisk! 

Så enig! Er så lei av sjenerte og konfliktsky mennesker som "ikke vil blande seg". I dette tilfellet mener jeg at man skal blande seg. 

Anonymkode: d0678...44a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du svar av mannen til eks-venninnen din TS? Hva skjedde videre? 

Anonymkode: 0e821...fa3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 13.53):

Jeg var sammen med eksen i noen år, han dumpet meg hardt og brutalt i sommer. Jeg tok det veldig tungt og gråt og var lei meg hele sommeren. Ei venninne av meg var en stor støtte for meg gjennom alt. Hun sa gang på gang hvilken drittsekk han var, jeg utleverte både ham og meg så til de grader, mens hun sto ved min side. 
Denne drittkjerringa jobber sammen med eksen min. Og i går fant jeg ut at hun LÅ MED HAM forrige uke!!!! Jeg er så JÆVLA FORBANNA!!! Hun har mann og barn hjemme, men er ei jævla hore som ikke klarer å holde beina lukka. Jeg vet hun har vært utro før også, men nå gikk hun så langt over streken at jeg vil ødelegge livet hennes. Det er ok det? Ringe mannen og fortelle ham alt? 

Hun har sittet der og holdt rundt meg mens jeg grein, hun har visst alt! Hvor forferdelig jeg har hatt det, hvor stygg han var med meg, og hvordan han har oversett meg siden den dagen han dumpa meg. Hun vet at han ikke ville ha meg, og så skal hun liksom bevise at han vil ha henne?? 
FAEN!!!!!!!!

Anonymkode: 7f694...6f7

Du er sjalu på din venninne fordi hun hadde sex med din eks?

Beklager, men er det ungdomsskolen dette her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (22 timer siden):

Vet ingenting annet enn at mannen fortjener å få vite at han blir bedratt! 

Ungene får ikke livene sine ødelagt.

Du har fått spørsmålet før, hvordan vet du det? Du aner ingen ting om hvilke konsekvenser det vil få for ungene.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men livet til mannen og ungene er jo allerede "ødelagt", de bare vet det ikke enda.
Tror de fleste ville følt seg sykt lurt om man fant ut i senere tid at man har levd i en "falsk" lykke. 
Hvis jeg var mannen ville jeg heller fått vite dette og deretter ta stilling hva som skal skje videre. 

Ja utroskap er et svik og disse står sikkert i en krise nå, men livet til barna og foreldrene er jo ikke ødelagt. 
Det kan ordnes og kanskje er skilsmisse det beste for disse. Men jeg synes i hvert fall at mannen fortjener å vite sannheten.

Anonymkode: d0678...44a

Hvorfor er du mest opptatt av mannen? Har man satt unger til verden er det vel de som er viktigst?

Anonymkode: aa247...01a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortell mannen hennes. Det kan ødelegge forholdet deres. Tenk deg om

Anonymkode: 54e71...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke fortell mannen hennes. Det kan ødelegge forholdet deres. Tenk deg om

Anonymkode: 54e71...732

Les tråden før du kommenterer 

Anonymkode: 4e954...34d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 21.14):

Jepp, nå har jeg sendt melding til mannen hennes. Driter i om det er pga hevn, jeg skal aldri snakke til henne igjen. Og nå får mannen vite, og velge. Håper han forlater henne på flekken.

Anonymkode: 7f694...6f7

Og der sank du ned på din venninnes nivå og vel så det. Nå er det du som er den største drittkjerringa.

Anonymkode: f85eb...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reagere med den ordbruken, sinne og røyk ut av øra er litt motstridende til at eksen er død for deg. Her har du mye følelser du må jobbe med. Litt som en annen over her nevnte, dette blir litt ungdomsskolenivå, men så har du jo ikke nevnt alder på dere heller.

Dump venninna, du trenger venner som står støtt ved din side, og selv om du kanskje vil slite litt med å stole på noen igjen, så prøv litt og litt, nye venner kommer din vei!

Tenk litt over hva og hvor mye denne eksen skal ta energien din. Er du ferdig med han? Eller ikke? Hvis han er så teit som du mener så kan du jo heller le og tenke stakkars de som innleder et forhold til han med sex, følelser eller hva det måtte være. Han er jo ikke din eiendom!

Anonymkode: 92362...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har fått spørsmålet før, hvordan vet du det? Du aner ingen ting om hvilke konsekvenser det vil få for ungene.

Hvorfor er du mest opptatt av mannen? Har man satt unger til verden er det vel de som er viktigst?

Anonymkode: aa247...01a

Nei men det vet jo ikke du heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og der sank du ned på din venninnes nivå og vel så det. Nå er det du som er den største drittkjerringa.

Anonymkode: f85eb...89d

Nå må du jammen gi deg! TS har jo ikke knullet typen til venninna, hun sendte han en melding om at venninna hadde vært utro. Det er for øvrig en melding ALLE ville ønsket å ha fått hadde kjæresten vært utro med deg. 

Horeri skal ikke forbli taust og ustraffet! 

Anonymkode: aa04c...c10

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 13.53):

Jeg var sammen med eksen i noen år, han dumpet meg hardt og brutalt i sommer. Jeg tok det veldig tungt og gråt og var lei meg hele sommeren. Ei venninne av meg var en stor støtte for meg gjennom alt. Hun sa gang på gang hvilken drittsekk han var, jeg utleverte både ham og meg så til de grader, mens hun sto ved min side. 
Denne drittkjerringa jobber sammen med eksen min. Og i går fant jeg ut at hun LÅ MED HAM forrige uke!!!! Jeg er så JÆVLA FORBANNA!!! Hun har mann og barn hjemme, men er ei jævla hore som ikke klarer å holde beina lukka. Jeg vet hun har vært utro før også, men nå gikk hun så langt over streken at jeg vil ødelegge livet hennes. Det er ok det? Ringe mannen og fortelle ham alt? 

Hun har sittet der og holdt rundt meg mens jeg grein, hun har visst alt! Hvor forferdelig jeg har hatt det, hvor stygg han var med meg, og hvordan han har oversett meg siden den dagen han dumpa meg. Hun vet at han ikke ville ha meg, og så skal hun liksom bevise at han vil ha henne?? 
FAEN!!!!!!!!

Anonymkode: 7f694...6f7

Klart. Fortell. Hun er nok en som søker spenning i slike ting. Og drifter i hvem hun ødelegger på sin vei. Hun trenger å våkne opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...