Gå til innhold

Venninne sto på døra 0930 idag på bursdagen min, med unger og hele pakka..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så konfliktsky at jeg hadde holdt ut besøket men aldri tatt kontakt med vedkommende igjen. Da dør vennskapet ut etterhvert uansett. Eventuelt ta hevn anonymt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosatoast skrev (Akkurat nå):

Syntes ikke du skal blande inn snapchat og instagram i dette, for da kan hun bare tolke det som om du er "sjalu" eller misunnelig på henne. Nevn situasjonen og hvor uaktuelt og frekt dette er, ikke instagram og snapchat. 

Men det er jo som alt annet gjort for Snapchat og insta. Hun vil gjerne bruke meg for å få følgere fordi jeg for en god stund siden hadde en snapkanal for trening med mange følgere. Jeg kan garantere at jeg ikke er sjalu. Jeg er lei av at hun nevner meg på some hele tiden og hvor misunnelig hun er og at hun håper jeg kan gjeste kanalen hennes en dag. Det kan jeg ikke. Jeg snappet om trening i permisjonstiden da jeg var hjemme i permisjon. Uten fokus på barn osv. Venninna mi derimot utleverer alt og alle for å få følgere og det er det verdt å ta henne på.

 

Anonymkode: 55bf0...ddd

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (9 minutter siden):

Kl 09:30 er da ikke tidlig? Spesielt siden du har barn!

Tidlig å få besøk uansett 😱

Anonymkode: e0a62...863

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg blitt super glad for 😍 Ingen av mine venninner husket bursdagen min på dagen. Ikke så mye som en gratulasjon. Du er heldig og venninnen din bryr seg om deg. Hun kunne droppet vloggingen da..

Anonymkode: cfba7...478

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg ikke åpnet, bare takket for gratulasjonen og sagt at det ikke passer. Evt at de kunne komme igjen senere samme dag når du har sovet ut.

Anonymkode: 44cb9...a44

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cami88 skrev (2 minutter siden):

Jeg er så konfliktsky at jeg hadde holdt ut besøket men aldri tatt kontakt med vedkommende igjen. Da dør vennskapet ut etterhvert uansett. Eventuelt ta hevn anonymt. 

Ja jeg har unngåått henne leeengeee. Ikke sett henne på 5mnd. Ikke pratet heller. Så ja..

Anonymkode: 55bf0...ddd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje litt tidlig å dukke opp før 10.00. Men det er jo en fin og koselig tanke. Jeg hadde ikke satt pris på uanmeldt besøk selv, MEN jeg hadde satt pris på omtanken og kommet meg over det at den rolige dagen min ble litt «ødelagt». 

Anonymkode: 38d14...efa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName

Hun kjenner deg dårlig hvis dette er slik du reagerer....Noen ville kanskje blitt glad for det hun gjorde (IKKE meg), men det som er stas på bursdager er når venner gjør noe som viser at de bryr seg og gleder deg på en måte som passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så får hun nok beskjed enten du sier fra eller ei, når saken havnet på kg. Jeg nekter å tro at det er mer enn ett menneske som har gjort akkurat dette i dag. 😄

Anonymkode: 44cb9...a44

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen din kom så sent som 09:30 for å vise at hun setter pris på deg. Det var altså ikke gjensidig. 2 timer senere, på bursdagen din, velger du å skrive det sånn at det er ganske åpenbart hvis denne venninnen formodentlig skulle være bruker på KG om hvem det gjelder.
Det er litt sånn søndagsvulgært.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad, selv om jeg hadde tenkt meg en sovemorgen!

Anonymkode: c584a...1c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

UANMELDT!

Har bursdag idag, og skulle derfor sove lenge. Mannen sto opp med barna. Utenfor døren lå en levering fra morgenlevering til meg. Mannen la den bare på benken. 

0930 våkner jeg av et helvetes bråk utenfor soveromsvinduet. Har soverom i første. Tenkte først det var korps ellernoe. Men det virker veldig lokalt utenfor vinduet mitt så jeg går og kikker. Der står en "venninne" av meg, med barna sine, og noen hun er i permisjon med. Med flagg og fløyter. De synger bursdagssang mens de filmer("venninnen" min forsøker å lage en mammavlogg-kanal, uten hell).

Jeg sier oi hva gjør dere her?

Hun: så du ikke pakka fra morgenlevering? Der står det sees 0930! Så nå skal vi kose oss!

Inn buser hun og disse venninnene, ungene og gud vet hva mer. Frokosten er bare søtsaker og ikke frokost, og det er et helvetes bråk med den uoppdragne treåringen hennes.. 

Hun påpeker at jeg ser sliten ut. Ja sier jeg, la meg sent siden jeg skulle sove lenge idag.

"åh hehe men så kom vi:D mye bedre:D". Så absurd frekt at jeg har ikke ord.. 

Hadde dere tatt henne for dette? Jeg er drittlei det insta/snapopplegget hennes nå. De fleste vil ikke få besøk 0930 på bursdagen sin..

Anonymkode: 55bf0...ddd

Jeg hadde blitt kjempe glad. Utakknemlig! 

Anonymkode: 509ee...440

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (14 minutter siden):

Kl 09:30 er da ikke tidlig? Spesielt siden du har barn!

Det er subjektivt.

Jeg hadde ikke likt dette, selv om jeg ville blitt glad for at hun brydde seg og husket bursdagen. Men det ville vært tidlig for min del, pluss at det var uanmeldt... 

Anonymkode: b5cd6...2bf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde hun kommet alene og klarert det med samboeren min kunne det vært hyggelig. Å vekke noen, bestille frokost med gluten når jeg har cøliaki, å ha med to ukjente, og barna deres? Greit om du setter pris på sånt, men personlig syns ikke jeg det er høflig eller kult.

 

 

Anonymkode: 55bf0...ddd

Jeg liker hvordan historien får flere og flere elementer. Selv fokuserer jeg fort på innholdet i viljen til å glede, ikke innholdet i hva handlingen består av.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er mer irriterende enn noen som skal gjøre noe hyggelig men så er der egentlig en bakplan. Når det kommer til sosiale medier bør man uansett ha avklart på forhånd hvem som er komfortabel med at bilder og videoer kommer ut.

Her høres det ut som om hun kjører et opplegg som ikke er deg i det hele tatt, og at det sannsynligvis ikke er fordi hun ikke kjenner deg godt nok, men at hun kun har tenkt på seg selv og innhold til sin kanal og hvordan hun ønsker å fremstå.

Det hadde jeg ikke orket. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er så mange ulike reaksjoner her viser jo bare at man bør kjenne personer man overrasker ganske godt slik at man vet hva de setter pris på eller ikke.

Håper alle kan være enige om at formålet med en overraskelse må være å glede mottaker. Her har ts sin venninne åpenbart bommet totalt, uavhengig av om dere andre selv ville likt det eller ikke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strapaziert skrev (Akkurat nå):

Jeg liker hvordan historien får flere og flere elementer. Selv fokuserer jeg fort på innholdet i viljen til å glede, ikke innholdet i hva handlingen består av.

Det går jo an å se begge sidene da. Man kan sette pris på intensjonen og samtidig være skuffet over at hun ikke tenkte mer på det at TS kanskje ville hatt det litt roligere. 

Anonymkode: b5cd6...2bf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kjenner meg hadde gjort noe slik, de hadde muligens bestilt morgenlevering men aldri dukket opp 0930 uten avtale.:P

Anyway, det vennskapet hadde nok ikke funket for meg uansett for jeg er motsatsen av en såkalt "vlogger". 😄 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde hun kommet alene og klarert det med samboeren min kunne det vært hyggelig. Å vekke noen, bestille frokost med gluten når jeg har cøliaki, å ha med to ukjente, og barna deres? Greit om du setter pris på sånt, men personlig syns ikke jeg det er høflig eller kult.

 

 

Anonymkode: 55bf0...ddd

Dette skriver du ingenting om i HI og jeg tolket ikke at det kun var for innhold på kontoen hennes. 

Anonymkode: 509ee...440

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...