Gå til innhold

Venninne sto på døra 0930 idag på bursdagen min, med unger og hele pakka..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette må være noe av det rareste jeg har lest på KG 😂 Folk kommer inn i tråden og utgir seg for å være både bursdagsbarnet og venninnen, og jeg sitter nå her og lurer på hvem som snakker sant her 

Anonymkode: 7581c...b74

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette må være noe av det rareste jeg har lest på KG 😂 Folk kommer inn i tråden og utgir seg for å være både bursdagsbarnet og venninnen, og jeg sitter nå her og lurer på hvem som snakker sant her 

Anonymkode: 7581c...b74

Da er vi to….

Anonymkode: c584a...1c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 11.31):

UANMELDT!

Har bursdag idag, og skulle derfor sove lenge. Mannen sto opp med barna. Utenfor døren lå en levering fra morgenlevering til meg. Mannen la den bare på benken. 

0930 våkner jeg av et helvetes bråk utenfor soveromsvinduet. Har soverom i første. Tenkte først det var korps ellernoe. Men det virker veldig lokalt utenfor vinduet mitt så jeg går og kikker. Der står en "venninne" av meg, med barna sine, og noen hun er i permisjon med. Med flagg og fløyter. De synger bursdagssang mens de filmer("venninnen" min forsøker å lage en mammavlogg-kanal, uten hell).

Jeg sier oi hva gjør dere her?

Hun: så du ikke pakka fra morgenlevering? Der står det sees 0930! Så nå skal vi kose oss!

Inn buser hun og disse venninnene, ungene og gud vet hva mer. Frokosten er bare søtsaker og ikke frokost, og det er et helvetes bråk med den uoppdragne treåringen hennes.. 

Hun påpeker at jeg ser sliten ut. Ja sier jeg, la meg sent siden jeg skulle sove lenge idag.

"åh hehe men så kom vi:D mye bedre:D". Så absurd frekt at jeg har ikke ord.. 

Hadde dere tatt henne for dette? Jeg er drittlei det insta/snapopplegget hennes nå. De fleste vil ikke få besøk 0930 på bursdagen sin..

Anonymkode: 55bf0...ddd

Dette må være trolling. Tipper du er den eneste i Norges land som har bursdag, får morgenlevering og venninner på besøk som i tillegg har bestilt denne leveringen til deg. Så gratulerer med å utlevere deg selv og venninnen hvis du ikke er et troll. 

Halv 10 er virkelig ikke tidlig, ihvertfall ikke hvis man har barn. 

Dette var da bare hyggelig gjort av henne, eller tror du hun gjorde det for å vøre jævlig?

Men altså, er hun på KG, så er du nok en venninne mindre nå, Gratulerer med det og dagen,

Anonymkode: ee0a9...df2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden gikk fra rar til rarere på et øyeblikk. Jeg føler at jeg har ramlet inn i en privat samtale/krangel mellom fremmede damer, der de ber meg om å ta stilling til hvem sin feil dette er.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to veldig aktive brukere her.. DDD og 863 er slutten av ab-kodene.  Jeg kan tenke meg at disse to sammen har laget denne tråden for å lage nysgjerrighet rundt instagrammen til denne L. Så tipper den ene her er L og den andre M. De to andre vloggevenninnene er da liksom M og liksom L. 😂😭 Snakk om å trolle internett! Du skal ha for denne L! Håper du fikk mange følgere av det! Bruke KG på denne måten er jo direkte genialt! Du har runda internett! Gratulerer🤣🤣🤣

Anonymkode: 3e515...421

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den tråden her tok en rar vending... 😳 

Anonymkode: 6ddd6...4f1

En KG-klassiker 😂

Anonymkode: e0a62...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 21.26):

Dette må være trolling. Tipper du er den eneste i Norges land som har bursdag, får morgenlevering og venninner på besøk som i tillegg har bestilt denne leveringen til deg. Så gratulerer med å utlevere deg selv og venninnen hvis du ikke er et troll. 

Halv 10 er virkelig ikke tidlig, ihvertfall ikke hvis man har barn. 

Dette var da bare hyggelig gjort av henne, eller tror du hun gjorde det for å vøre jævlig?

Men altså, er hun på KG, så er du nok en venninne mindre nå, Gratulerer med det og dagen,

Anonymkode: ee0a9...df2

Halv ti er tidlig hvis man har barn, som mannen har tatt med seg ut at huset for at man endelig skal få sove ut en dag.

Å dra med seg barn på besøk til en som endelig har noen timer barnefri, er fullstendig tilbakestående og egoistisk. Ingen normale mennesker ønsker sin venninnes barn på besøk når ens egne barn ikke er hjemme.

Å dra med seg to av sine egne venninner, som ikke er venninne med bursdagsbarnet, gjør dette enda mer søkt.

Jeg hadde ikke sluppet dem inn.

Anonymkode: b115b...de7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt glad hvis jeg hadde hatt en veninne som gjorde dette for meg. Men.. helst uten 2 ekstra veninner av henne, og filminga.

Da er det jo ikke for din del at hu gjør dette, men for å legge til mer "content" på snappen sin.
Men igjen, hu kan da ikke vite at du har vært oppe til svarte natta føre for å så ville sove lenge. For meg er 09.30 lenge, men det er fordi jeg er oppe før fævvlane fiser om morran hver dag.

Ta det opp med hu. Si at du syns det var en hyggelig gest, men at hu gjerne kunne droppet å filme og dra med seg veninnene sine. Å neste gang bør hu kontakte mannen din først om det er greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...