Gå til innhold

Venninne sto på døra 0930 idag på bursdagen min, med unger og hele pakka..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Å få kake/søtsaker på en bursdag er helt normalt! 

Anonymkode: 509ee...440

For det første så er det da vanlig å gi en kake/søtsak folk liker.

For det andre er det et minimum av folkeskikk og gi noe mottaker faktisk tåler.

Jeg tåler ikke nøtter eller mandler. Det er jo ikke omtenksomt å møte opp på min bursdag med marsipankake som jeg ikke kan spise. «Gratulerer med dagen, her er en kake som jeg selv kan spise og forresten smil til kamera og mine venner som du ikke kjenner samt følgerne mine».

Anonymkode: 1a61d...119

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er så mye feil at det nesten er umulig å rette opp. Her har man tatt en historie på insta og vridd det om til en historie for å sverte noen. Storyen består av tre bilder og finnes på bursdagsbarnets egen insta, ikke "mammavloggeren": 1) Morgenleveringen med beskjeden, 2) tre venninner som står ute med flagg og 17.mai-trompeter 3) et samlet bilde av de tre venninnene med de tre barna som var tilstede.

 

  • Venninnene har ikke noe "tapt vennskap", dem snakker sammen hver dag (dem er også hverandres forlovere og fadderne til hverandres barn).
  • Det er ikke noe cøliaki inne i bildet her
  • jenta ble VELDIG glad (på ekte) fordi hun aldri blir lurt sånn, men endelig fikk en slik overraskelse.
  • Venninnene som var med var IKKE venninnens "barselgjeng" ELLER mammavloggere, men jentas to andre bestevenninner.
  • Det var ikke seks barn men tre (hvor av den ene var hennes egen sønn)
  • Hun lå ikke og sov når vennene kom - faktisk var hun alene hjemme med sønnen sin
  • Hun har ikke drevet noen treningsblogg        Det er sikkert mer som ikke stemmer, men det er egentlig irrelevant siden historien i seg  selv er bogus. 

Anonymkode: 8b782...1e5

Dette er jo en helt annen historie ... Så hvordan kan du være så skråsikker på at det er denne TS er «inspirert av»? Det er ikke akkurat uvanlig med uanmeldt besøk når det minst passer, og spesielt ikke på bursdagen sin. 

Anonymkode: e0a62...863

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde syntes det var veldig hyggelig jeg da, men jeg er ensom 😔

Anonymkode: 3eccb...9c6

Jeg ville blitt forbanna.  Av den enkle grunn at jeg liker ikke bursdagsfeiring.

Anonymkode: 295a3...108

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er jo en helt annen historie ... Så hvordan kan du være så skråsikker på at det er denne TS er «inspirert av»? Det er ikke akkurat uvanlig med uanmeldt besøk når det minst passer, og spesielt ikke på bursdagen sin. 

Anonymkode: e0a62...863

Men er det helt tilfeldig at de begge fikk morgenlevering med søtsaker hvor det står «sees 09.30» spesifikt på begge pakkene? Og at det var tre venninner med 17mai-fløyter og flagg + en treåring? 

Anonymkode: 2147f...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett når, eller grunn - om noen møter opp her uanmeldt og lager ‘show’ med den hensikt å filme reaksjonen min og legge det ut som innhold på sosiale medier, dæggern da hadde det blitt månelyst her.

At det attpåtil blir gjort på bursdagen, gjør det bare verre.

 

Anonymkode: ed142...eeb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men er det helt tilfeldig at de begge fikk morgenlevering med søtsaker hvor det står «sees 09.30» spesifikt på begge pakkene? Og at det var tre venninner med 17mai-fløyter og flagg + en treåring? 

Anonymkode: 2147f...54a

Morgenlevering med søtsaker er jo veldig vanlig å få på bursdagen. Flagg og uanmeldt besøk likeså.

Ses 0930 var veldig likt ja. 

Anonymkode: e0a62...863

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken var jo koselig da, mente nok ikke å være stygg med deg. 

Men hun kunne selvsagt droppet å ta med fremmede (?), og ikke kommer så tidlig uanmeldt. Nå har riktignok ikke jeg barn, men søndags morgen er så hellig som den kan få blitt, her i hus. Veldig ofte er jeg ikke oppe en gang, før 10.00! 

Anonymkode: 6ddd6...4f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er legit noe av det rareste jeg har vært med på! I går fikk jeg nemlig tilsendt denne tråden av en bekjent som spurte om det var jeg som hadde lagt den ut. Jeg ble helt sjokkert da jeg leste. Jeg er «bursdagsbarnet»/den ts utgir seg for å være.

Det er ALT for mye i denne historien som er helt likt som det som skjedde med meg til at dette er tilfeldig. For å nevne i fleng: morgenlevering i går hvor det stod «sees 09.30». Tre venninner som kommer i tog med fløyter og flagg. Og sist men ikke minst at bestevenninnen min driver en mammavlogg og hadde med seg sin «uoppdragne 3-åring». I tillegg har ts svart min venninne litt lenger opp her og kalt henne «L», som for meg bekrefter alt hun vet hvem vi er.


Personen som har laget denne tråden følger åpenbart både meg og L på insta, men kjenner meg ikke. Det er nemlig et par åpenbare feil, blant annet har jeg kun ett barn, har ikke cøliaki og de to andre som var med var mine venninner, ikke L sine. Og sist men ikke minst: det er noe av det hyggeligste jeg har opplevd i mitt LIV. Jeg ble kjempeoverrasket og overlykkelig. L er verdens beste venninne og alt det her er beyond min FATTEEVNE 😂 hvem har så lite liv at de bruker tiden sin på å lage et anonymt innlegg halvveis basert på en ekte historie, for så å sitte og følge opp og svare på kommentarer og bygge videre på dette? Sjuuuuukt! Ring Gaustad, pleaaaase 😂 

Hvis dette mot ALL FORMODNING virkelig skjedde med enda en person i går er det så vanvittig at jeg håper du vil ta kontakt med meg. Samtidig som jeg ikke tror vi har så mye til felles når det går an å være så utakknemlig 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt av for leeengst😂 jeg prøver å lese gjennom kommentarene og kommentere noe som kan være til hjelp så langt det går, men dette ble alt for forvirrende😂

Anonymkode: 050e1...f03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 11.31):

UANMELDT!

Har bursdag idag, og skulle derfor sove lenge. Mannen sto opp med barna. Utenfor døren lå en levering fra morgenlevering til meg. Mannen la den bare på benken. 

0930 våkner jeg av et helvetes bråk utenfor soveromsvinduet. Har soverom i første. Tenkte først det var korps ellernoe. Men det virker veldig lokalt utenfor vinduet mitt så jeg går og kikker. Der står en "venninne" av meg, med barna sine, og noen hun er i permisjon med. Med flagg og fløyter. De synger bursdagssang mens de filmer("venninnen" min forsøker å lage en mammavlogg-kanal, uten hell).

Jeg sier oi hva gjør dere her?

Hun: så du ikke pakka fra morgenlevering? Der står det sees 0930! Så nå skal vi kose oss!

Inn buser hun og disse venninnene, ungene og gud vet hva mer. Frokosten er bare søtsaker og ikke frokost, og det er et helvetes bråk med den uoppdragne treåringen hennes.. 

Hun påpeker at jeg ser sliten ut. Ja sier jeg, la meg sent siden jeg skulle sove lenge idag.

"åh hehe men så kom vi:D mye bedre:D". Så absurd frekt at jeg har ikke ord.. 

Hadde dere tatt henne for dette? Jeg er drittlei det insta/snapopplegget hennes nå. De fleste vil ikke få besøk 0930 på bursdagen sin..

Anonymkode: 55bf0...ddd

Hvilke avstraffelsesmetoder vil du evt bruke?

Jeg har blitt vekket enda tidligere enn det på min bursdag og det er jo bare koselig - en gang i året 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare dratt dyna over hodet og sovet videre. Hadde jeg ikke fått sove, hadde jeg likevel blitt værende i senga og gitt blaffen i at de sto der. Når man kommer mannssterk på døra til folk tidlig på dagen, uten å ha spurt om det passer, så får man også tåle at folk ikke er interessert i å få besøk.
Jeg er trassig nok til å gi blaffen i å svare når folk gjør sånn. Håper virkelig at døra var låst og at venninna ikke hadde nøkkel! :ler:

Hadde venninna gjort dette for å være hyggelig, hadde hun møtt opp alene uten en hel gjeng halvfremmede folk og barn, og uten å filme til sosiale medier. Det er jo tydelig at dette gjorde hun av utelukkende egoistiske grunner.

Anonymkode: 7bf33...8a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi M og L litt kreditt for å ta tak i ting i livet sitt, da? Om tråden hadde vært "Noen har tatt over mitt liv, hva hadde du gjort?" Så hadde vi halshugget ts (kanskje et tips til dere M og L) Jeg støtter dere fullt ut jenter. Kan jeg gi dere et råd? Her kommer dere aldri til å høste noen form for empati rundt saken deres. Heldigvis for dere, så finnes det sjeler som kan lede de som aldri har vært her før, sånne som meg. Jeg mener dette oppriktig: kg er en gjeng med løver som bare ønsker å halshugge andre. Det er det vi lever for her inne. Alt er bare drittslenging for å nå høyest. Glem denne tråden, ikke kommenter. La den dø ut og ha heller øynene åpne for trollene på andre medier enn her. Mest sannsynlig er dette sjalu mennesker som ikke takler at dere har et bra vennskap. Mammvlogg, treningsblogg, venner eller ikke venner: Ingen av oss har noe med det her. Måtte bare kommentere vekk trollene en liten smule før de tar over alt her. 

Anonymkode: 3e515...421

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt null problem med å si at det er for tidlig, dere må gå hjem, jeg åpner ikke døra.

Anonymkode: 6a3e7...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som har lyst å vite hvem disse vloggerne er? 😅 Noen som vet? Hint? 🙈

Anonymkode: c1aa2...6be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det bare jeg som har lyst å vite hvem disse vloggerne er? 😅 Noen som vet? Hint? 🙈

Anonymkode: c1aa2...6be

Jeg også. Er drepende nysgjerrig nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Jeg også. Er drepende nysgjerrig nå.

Jeg har typ 400 følgere. Venninnen min har stengt profil. Det er virkelig ikke så spennende 😅

Anonymkode: 8b782...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville blitt forbanna.  Av den enkle grunn at jeg liker ikke bursdagsfeiring.

Anonymkode: 295a3...108

Jeg også. Hadde jeg blitt nok irritert, hadde jeg nok gått opp i annen eller tredje etasje og tømt vann over hodet på dem og bedt dem pelle seg hjem. Jeg hater bursdagsfeiringer og jeg er ikke interessert i at noen kommer og skjemmer meg ut for hele nabolaget.

Jeg vil ikke være venner med folk som ikke aksepterer at jeg ikke vil feire noen bursdag.

Denne "venninnen" tenkte kun på seg selv.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 11.31):

UANMELDT!

Har bursdag idag, og skulle derfor sove lenge. Mannen sto opp med barna. Utenfor døren lå en levering fra morgenlevering til meg. Mannen la den bare på benken. 

0930 våkner jeg av et helvetes bråk utenfor soveromsvinduet. Har soverom i første. Tenkte først det var korps ellernoe. Men det virker veldig lokalt utenfor vinduet mitt så jeg går og kikker. Der står en "venninne" av meg, med barna sine, og noen hun er i permisjon med. Med flagg og fløyter. De synger bursdagssang mens de filmer("venninnen" min forsøker å lage en mammavlogg-kanal, uten hell).

Jeg sier oi hva gjør dere her?

Hun: så du ikke pakka fra morgenlevering? Der står det sees 0930! Så nå skal vi kose oss!

Inn buser hun og disse venninnene, ungene og gud vet hva mer. Frokosten er bare søtsaker og ikke frokost, og det er et helvetes bråk med den uoppdragne treåringen hennes.. 

Hun påpeker at jeg ser sliten ut. Ja sier jeg, la meg sent siden jeg skulle sove lenge idag.

"åh hehe men så kom vi:D mye bedre:D". Så absurd frekt at jeg har ikke ord.. 

Hadde dere tatt henne for dette? Jeg er drittlei det insta/snapopplegget hennes nå. De fleste vil ikke få besøk 0930 på bursdagen sin..

Anonymkode: 55bf0...ddd

Så heldig du er som har venninner som vil overraske deg og være sammen med deg på dagen din ❤️ Tenk på de som sitter alene år etter år i ensomhet. Jeg hadde tatt i mot henne med glede og vært sammen med de og spist dritt, det er en dag. Ikke brydd meg om jeg mistet noen timer søvn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm jeg tror knapt mine egene øyner.

Mitt første møte med kvinneguiden og definitivt det aller siste.😤😤😤😤 Her ser jeg en av verdens koseligste jenter blir direkte mobbet pga hennes godhet? Skam dere hele gjengen. 

Det startet som en morsom tulletråd basert på en event også ender det i en stor søppelhaug hvor til og med dem det er snakk om ber dere slutte.

Men her fortsettes det til det uendelige. 

 

Er ikke M og L som burde legge seg med vondt i magen men trådstarter med en klump i halsen og med dårlig samvittighet. 

Og L er da for svarte ikke opptatt av likes, hun deler helt hverdagslige problemer og gøyale hendelser alle mødre kan kjenne seg igjen i. Og hun setter fokus på psykisk helse oppi alt.

 

Jeg håper for alt i verden at denne tullete tråden IKKE har ødelagt for hennes sosiale-medier-budskap. Assa come on! 

Anonymkode: 9fecf...988

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...