AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #101 Skrevet 2. september 2021 On 8/31/2021 at 11:04 PM, AnonymBruker said: Ja naturligvis, stort sett blir man jo avvist. Menn blir nesten alltid avvist om du ikke var klar over det. Poenget her er at noen prøver å antyde at kvinner ikke kan ta initiativ fordi de blir avvist, derfor må menn ta initiativ. Men det argumentet gir jo ingen mening, menn har jo mye større sannsynlighet for å bli avvist enn det kvinner har. Anonymkode: c1262...dcb Jeg blir jo nesten alltid avvist jeg også. Mitt poeng var bare å få fram at jo - det fins kvinner som tar initiativ, og nei - kvinner får ikke alltid napp(slik enkelte påstår). Og for ordens skyld: nei - jeg går ikke etter "hunks" for jeg er ikke interessert i dem, men helt vanlige menn. Greia er vel at jo flere ganger man prøver å sjekke opp noen, jo flere avvisninger kan man regne med å få; samtidig øker man sjansene til å lykkes innimellom alle avvisningene, bedre enn om man ikke foretok seg noe som helst. Anonymkode: 69122...71f
norw Skrevet 2. september 2021 #102 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakker du om kvinner som er på Tinder o.l eller mener du at alle blir kontaktet av 5+ ålreite menn på gata o.l? Anonymkode: 8297f...cc6 Vil jo avhenge av om man er på apper, ute på byen, arrangementer osv, og forsåvidt på gata. De som omtrent bare holder seg hjemme og ikke er særlig tilgjengelige digitalt, vil naturligvis merke mindre pågang, med mindre man er veldig attraktiv eller virker veldig åpen for kontakt.
NysgjerrigPiken Skrevet 2. september 2021 #103 Skrevet 2. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Snakker du om kvinner som er på Tinder o.l eller mener du at alle blir kontaktet av 5+ ålreite menn på gata o.l? Anonymkode: 8297f...cc6 Det er vel heller ikke sånn at man bare kan sitte hjemme og vente på at disse mennene skal ringe på døren. Kanskje hvis man er eksepsjonelt pen, men de aller fleste av oss må selv gjøre en innsats og - om ikke ta initiativ selv - gjøre oss tilgjengelige. Sette oss i situasjoner hvor vi potensielt kan møte noen. Om det er på Tinder eller andre nettbaserte møteplasser, ved å involvere seg i sport/kultur/etc eller by på seg selv i sosiale settinger. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #104 Skrevet 2. september 2021 NysgjerrigPiken skrev (1 minutt siden): Det er vel heller ikke sånn at man bare kan sitte hjemme og vente på at disse mennene skal ringe på døren. Kanskje hvis man er eksepsjonelt pen, men de aller fleste av oss må selv gjøre en innsats og - om ikke ta initiativ selv - gjøre oss tilgjengelige. Sette oss i situasjoner hvor vi potensielt kan møte noen. Om det er på Tinder eller andre nettbaserte møteplasser, ved å involvere seg i sport/kultur/etc eller by på seg selv i sosiale settinger. Om flere hadde hatt denne holdningen hadde det gjort dating og relasjoner enklere for kvinner. En har ikke krav på menn automatisk. En må faktisk gjøre en innsats og by på seg selv. Det er altfor mange kvinner som føler seg entitled, og skal ha førstepremien uten å legge inn noen form for innsats, og går i møte med menn med en forutinntatt dårlig holdning. Hvor mange kvinner tenker over hva de faktisk kan tilby en mann utenom kroppen sin? Er dere faktisk glad i menn? Anonymkode: b32f9...a56
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #105 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Om flere hadde hatt denne holdningen hadde det gjort dating og relasjoner enklere for kvinner. En har ikke krav på menn automatisk. En må faktisk gjøre en innsats og by på seg selv. Det er altfor mange kvinner som føler seg entitled, og skal ha førstepremien uten å legge inn noen form for innsats, og går i møte med menn med en forutinntatt dårlig holdning. Hvor mange kvinner tenker over hva de faktisk kan tilby en mann utenom kroppen sin? Er dere faktisk glad i menn? Anonymkode: b32f9...a56 Jaha? Hvorfor skal vi tenke over alt dette? Er det ikke slik at alle kvinner får 5+ gode tilbud i året uansett? Anonymkode: 8297f...cc6
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #106 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jaha? Hvorfor skal vi tenke over alt dette? Er det ikke slik at alle kvinner får 5+ gode tilbud i året uansett? Anonymkode: 8297f...cc6 At alle kvinner får 5+ gode tilbud i året stiller jeg meg sterkt tvilende til. Anonymkode: b32f9...a56 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #107 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor står det i forskningsrapporten at "kvinner blir bare og kun sammen med slemme menn"? Anonymkode: c0261...fa1 Det står ikke forskningsrapporten, og grunnen er at det ikke stemmer. Anonymkode: 2abc0...587
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #108 Skrevet 3. september 2021 Kvinner (generelt) trenger ikke å ta initiativ. De kan vente til mennene tar kontakt med dem, og vurdere derfra. I tillegg kommer frykten for å bli avvist som gjør at de færreste kvinner handler. Unnskyldningen er vel menn liker å jakte, eller er vant til avvisning så de kan gjøre det. Anonymkode: f56fe...510
ItchyBitchySpider Skrevet 3. september 2021 #109 Skrevet 3. september 2021 norw skrev (14 timer siden): Er nok ikke bare de peneste, men også de som er middels eller under middels attraktive, og de blir kanskje kontaktet av menn på deres egen hylle, som må sies å være ålreite. Alder trenger ikke å være noen avgjørende faktor. Like gjerne 40-åringer. Min erfaring fra da jeg var på "markedet" er at de aller fleste menn sikter mye høyere enn dem selv. Er man gjennomsnittlig eller mindre pen dame på Tinder, er det eneste man får forespørsler om ONS, hvis man i det hele tatt får noen meldinger. 1
Hr. Aktiv Skrevet 3. september 2021 #110 Skrevet 3. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-31 den 20.01): Fordi de ikke trenger å ta initiativ. De drukner i tilbud uansett Anonymkode: c1262...dcb Jepp de tilbud de drukner i er de tilbud som damer egentlig ikke vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #111 Skrevet 3. september 2021 ItchyBitchySpider skrev (4 minutter siden): Min erfaring fra da jeg var på "markedet" er at de aller fleste menn sikter mye høyere enn dem selv. Er man gjennomsnittlig eller mindre pen dame på Tinder, er det eneste man får forespørsler om ONS, hvis man i det hele tatt får noen meldinger. Menn har mer selvtillit. Så enkelt. Det finnes mange utrolig pene kvinner som har en ubegripelig lav selvtillit. I tillegg er det lite feminint å fly rundt og selge seg selv, slik menn gjør. Menn kan le bort et avslag, for kvinner vil det være mer skamfullt. Anonymkode: f71c2...4f4 1
ItchyBitchySpider Skrevet 3. september 2021 #112 Skrevet 3. september 2021 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Jepp de tilbud de drukner i er de tilbud som damer egentlig ikke vil ha. Dette. Jeg har blant annet fått tilbud fra: * alkoholisert mann på 55 som ønsket sporadisk sexforhold hjemme hos meg, og at jeg betalte bussbillett for ham frem og tilbake * student som mistet jobben etter å ha kjørt i fylla med mora sin bil, og det var vanskelig å skaffe seg jobb uten førerkort * en dikter (!) som i alder av 36 år fortsatt prøvde å finne seg selv og bodde i kjelleren til moren sin - altså, for all del, jeg har mange kunstnervenner, men de jobber og forsørger familien sin ved siden av kunsten mens de venter på "det store gjennombruddet". Da jeg var singel på Tinder, sa jeg klart i fra i profilen at jeg verken var interessert i tilfeldig sex, folk som drakk eller det å forsørge en mann. Jeg anga også max aldersgrense 45 år. Men neida, disse skrev likevel - og da lurer jeg på hvor mye det egentlig er i omløp der oppe? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå