AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #21 Skrevet 31. august 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner vet at mange menn vil ha dem. Er rart man skal være så usikker da. Anonymkode: 217b2...bba Nå handlet jo HI om kvinner som ikke prøver seg på de mennene de faktisk liker. Det er noe helt annet enn å bare slenge seg over hvem som helst som tilfeldigvis er i nærheten. Anonymkode: 69122...71f 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #22 Skrevet 31. august 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Dårlig erfaring med å vise interesse /initiativ da det ikke har ført noen vei tidligere Anonymkode: d1cb6...b0b 29 minutter siden, Ludovica- said: Har tatt initativ mange ganger. Men det ender jo aldri bra da. Min erfaring er at dersom man som kvinne må jakte på mannen blir han aldri interessert uansett. Det der kan jo alle menn si og. Det å vise interesse fører stort sett til ingenting. De aller, aller fleste gangene vanlige menn tar initiativ blir de jo avvist. Jeg er rimelig sikker på at kvinner har langt større sannsynlighet for suksess enn menn har Anonymkode: c1262...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #23 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det der kan jo alle menn si og. Det å vise interesse fører stort sett til ingenting. De aller, aller fleste gangene vanlige menn tar initiativ blir de jo avvist. Jeg er rimelig sikker på at kvinner har langt større sannsynlighet for suksess enn menn har Anonymkode: c1262...dcb Og så..? Det er jo fortatt en grunn. Anonymkode: d1cb6...b0b 2
Ludovica- Skrevet 31. august 2021 #24 Skrevet 31. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det der kan jo alle menn si og. Det å vise interesse fører stort sett til ingenting. De aller, aller fleste gangene vanlige menn tar initiativ blir de jo avvist. Jeg er rimelig sikker på at kvinner har langt større sannsynlighet for suksess enn menn har Anonymkode: c1262...dcb Sier bare at det er min erfaring basert på meg selv og mine venniner. Jeg har hvertfall aldri suksess da, så mulig det er jeg som er problemet. Men, jeg tør hvertfall å prøve uansett. (De fleste menn i forhold er helt vanlige menn). Endret 31. august 2021 av Ludovica- 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #25 Skrevet 31. august 2021 Ludovica- skrev (5 minutter siden): Sier bare at det er min erfaring basert på meg selv og mine venniner. Jeg har hvertfall aldri suksess da, så mulig det er jeg som er problemet. Men, jeg tør hvertfall å prøve uansett. (De fleste menn i forhold er helt vanlige menn). De fleste som blir avvist er også vanlige menn. Anonymkode: 217b2...bba 3
Ludovica- Skrevet 31. august 2021 #26 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste som blir avvist er også vanlige menn. Anonymkode: 217b2...bba ? Ja altså hva er det du prøver å formidle? 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #27 Skrevet 31. august 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Det der kan jo alle menn si og. Det å vise interesse fører stort sett til ingenting. De aller, aller fleste gangene vanlige menn tar initiativ blir de jo avvist. Jeg er rimelig sikker på at kvinner har langt større sannsynlighet for suksess enn menn har Anonymkode: c1262...dcb Det er min erfaring som en kvinne som har tatt initiativ flere ganger: Som regel får jeg avvisning. To ganger har jeg fått napp. Anonymkode: 69122...71f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #28 Skrevet 31. august 2021 MettaSutta skrev (2 timer siden): "Er det fordi kvinner alltid skal leke kostbare?" Leker kvinner alltid kostbare? Hva med menn som leker kostbare? Hva med kvinner som ikke leker kostbare? 😁 Min erfaring er at menn føler seg såååå kostbare om kvinnen ikke gjør det. Som en bimbo på speed. 😃 ferdig med slike altså. Anonymkode: e1a14...5b4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #29 Skrevet 31. august 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det er min erfaring som en kvinne som har tatt initiativ flere ganger: Som regel får jeg avvisning. To ganger har jeg fått napp. Anonymkode: 69122...71f Ja naturligvis, stort sett blir man jo avvist. Menn blir nesten alltid avvist om du ikke var klar over det. Poenget her er at noen prøver å antyde at kvinner ikke kan ta initiativ fordi de blir avvist, derfor må menn ta initiativ. Men det argumentet gir jo ingen mening, menn har jo mye større sannsynlighet for å bli avvist enn det kvinner har. Anonymkode: c1262...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #30 Skrevet 31. august 2021 Kvinner kan jo velge og vrake uansett, så da er det ikke farlig å bli avvist om du tok initiativ den ene gangen. Menn derimot er på bar bakke om de blir avvist. Anonymkode: 217b2...bba 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #31 Skrevet 31. august 2021 Ludovica- skrev (2 timer siden): Har tatt initativ mange ganger. Men det ender jo aldri bra da. Min erfaring er at dersom man som kvinne må jakte på mannen blir han aldri interessert uansett. Helt enig. Han setter ikke pris på deg siden det var så lett å «få» deg. Anonymkode: fa524...a71 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #32 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner kan jo velge og vrake uansett, så da er det ikke farlig å bli avvist om du tok initiativ den ene gangen. Menn derimot er på bar bakke om de blir avvist. Anonymkode: 217b2...bba Hvilke kvinner kan velge og vrake? Unge og vakre? Ja. De andre? Not so much. Hilsen, kvinne på 38 som får null oppmerksomhet. Anonymkode: fa524...a71 5
Ludovica- Skrevet 31. august 2021 #33 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kvinner kan jo velge og vrake uansett, så da er det ikke farlig å bli avvist om du tok initiativ den ene gangen. Menn derimot er på bar bakke om de blir avvist. Anonymkode: 217b2...bba Nei de færreste uansett kjønn kan velge og vrake. 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #34 Skrevet 31. august 2021 Damer klager over avvisning de 2-4 gangene de selv har tatt kontakt. 😂 Menn opplever flere tusen avvisninger gjennom livet. Men det er sånn man lærer og vokser. Anonymkode: 1375c...8b5 3
Bruglen Skrevet 31. august 2021 #35 Skrevet 31. august 2021 Er vedvarende øyekontakt å ta initiativ? Eller må man gå bort å spørre om han vil bli med hjem? 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #36 Skrevet 31. august 2021 Har tatt initiativet mange ganger jeg, og kommer sikkert til å gjøre det i framtiden også. Dessverre er det mange menn som ikke liker at jeg faktisk gjør det. Det viser at jeg er sterk, uavhengig og selvstendig. Menn fortrekker ofte damer som er mer avhengig av mannen. Da kan mannen komme unna med mye rart, det gjør de ikke hos meg. Damned if you do, damned if you dont. Anonymkode: ce000...f72 4
SmuleSMitt Skrevet 31. august 2021 #37 Skrevet 31. august 2021 Menn er vel ikke så nøye på hvem de prøver seg på, som regel. De kaster ut et stort nett og tar det de får. Prøver seg her og der, og sorterer i etterkant. Da spiller ikke noen avslag særlig rolle. Kvinner blir fort mistenkeliggjort dersom vi prøver oss. Vi blir stempla som for frampå. Skal helst bare sitte på gjerdet og bli plukket ned, slik at mannen føler han har tatt initiativ og vært erobreren. Sprøyt og idioti fra ende til annen, dette spillet mellom menn og kvinner. Men synes menn er verst, i all sin rigiditet. Tåler ikke modige kvinner, for det kan jo representere at hun har egen vilje. Gud forby. 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #38 Skrevet 31. august 2021 SmuleSMitt skrev (6 minutter siden): Menn er vel ikke så nøye på hvem de prøver seg på, som regel. De kaster ut et stort nett og tar det de får. Prøver seg her og der, og sorterer i etterkant. Da spiller ikke noen avslag særlig rolle. Kvinner blir fort mistenkeliggjort dersom vi prøver oss. Vi blir stempla som for frampå. Skal helst bare sitte på gjerdet og bli plukket ned, slik at mannen føler han har tatt initiativ og vært erobreren. Sprøyt og idioti fra ende til annen, dette spillet mellom menn og kvinner. Men synes menn er verst, i all sin rigiditet. Tåler ikke modige kvinner, for det kan jo representere at hun har egen vilje. Gud forby. Ja. Eneste menn takler av egen vilje er hvis hun blir helt: JEG MÅ HA PENISEN DIN, HELST I GÅR, HIT MED DEN FØR JEG BLIR INNLAGT PÅ PSYKIATRISK!!! Da går det greit, liksom… Da er ting helt normalt i menns hode. 😬 Anonymkode: e1a14...5b4 3
SmuleSMitt Skrevet 31. august 2021 #39 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Eneste menn takler av egen vilje er hvis hun blir helt: JEG MÅ HA PENISEN DIN, HELST I GÅR, HIT MED DEN FØR JEG BLIR INNLAGT PÅ PSYKIATRISK!!! Da går det greit, liksom… Da er ting helt normalt i menns hode. 😬 Anonymkode: e1a14...5b4 😂
norw Skrevet 31. august 2021 #40 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi de ikke trenger å ta initiativ. De drukner i tilbud uansett Anonymkode: c1262...dcb Dette, pluss frykt for avvisning. De fleste damer kan ta seg råd til å bare vente på at den rette mannen tar kontakt. Hvis en mann bare venter, kan det gå flere år og man risikerer å forbli singel + null sex i årevis, eller for resten av livet om man ikke gjør en innsats selv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå