AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #61 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Damer: Bare fordi du ble avvist en gang betyr IKKE at menn ikke liker at damer tar kontakt! Men alle menn tar ikke alt de kommer over. Anonymkode: 1375c...8b5 Det er faktisk bedre for menn å virke utilgjengelig. Kanskje det er noe med det å gjøre. Anonymkode: 217b2...bba
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #62 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Damer klager over avvisning de 2-4 gangene de selv har tatt kontakt. 😂 Menn opplever flere tusen avvisninger gjennom livet. Men det er sånn man lærer og vokser. Anonymkode: 1375c...8b5 Flere tusen? Hvilke "menn" snakker vi om da? Selv ikke den mest desperate og håpløse fyren fra min ungdom gikk rundt og prøvde seg daglig, eller med titalls nye hver helg. Det høres ikke ut som læring i mine ører. M50 Anonymkode: ae6bb...6bb 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #63 Skrevet 1. september 2021 Tar masse initiativ jeg men det fører jo aldri noe godt med seg. Skjønner jo da at jeg har bomma på interessen, men allikevel - det sårer når man stadig blir avvist. Så jeg har nærmest slutta å ta initiativ... Går sikkert glipp av mye bra, men jaja. Får du 99 dører i ansiktet så er det tvilsomt at dør 100 skal åpne seg da.. Anonymkode: 2eaa4...880 2
marleneK92 Skrevet 1. september 2021 #64 Skrevet 1. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har vært vitne til flere ganger at kvinner synes at en gutt er kjekk men snakker om han etterpå men gjorde aldri noe der og da. Er det fordi kvinner alltid skal leke kostbare? Anonymkode: 217b2...bba Vel, om jeg ville tatt initiativ så hadde ikke det vært fordi han var utelukkende kjekk. Men jeg kan allikevel sette pris på noens utseendet, og gi uttrykk for at fyren var kjekk. Endret 1. september 2021 av marleneK92
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #65 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vel, Omtrent hver gang JEG, kvinne, 39, tar initiativ på tinder, så trekker mennene seg vekk. Det er nesten alltid kryptonitten deres. Det er noen som lovpriser at jeg tar initiativ, men det er ikke mange, og de er heller ikke spesielt glade i å ta initiativ selv. De er gjerne ikke selvsikre. Litt feminine, faktisk. Anonymkode: a8a2f...415 Jepp døfødt en blir bare avvist men enklere hvis han viser interesse først da tør jeg litt mer. Er vondt å bli avvist tror jeg for alle, men samtidig en del av gamet.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #66 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er det ikke faktisk. Kroppsspråket er det viktigste språket ettersom det betyr over 90% av det som blir sagt. Anonymkode: 78711...790 Enig det er mye ubevisst kroppsspråk ute og går. Jeg begynner å kødde med håret hvis det er noe som er interessant av det motsatte kjønn .. prøver å unngå det men vanskelig.. ler litt mye og blir litt mer oppspilt enn vanlig. Mer klumsete og Anonymkode: cff78...226 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #67 Skrevet 1. september 2021 Kvinner flest er feige, men er gode på å finne unnskyldninger. Anonymkode: 8f9ee...943 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #68 Skrevet 1. september 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jo helt bs Anonymkode: 217b2...bba I tidligere pensumbøker for PHS (politihøyskolen) sto det om kroppsspråk og hvor viktig dette var. En politipsykolog sa at det man sier og det kroppen sier samsvarer ikke nødvendigvis, og da skal man se på kroppsspråket i og med det er det man egentlig mener. I og med at du mener det er tull, så regner jeg med du ikke er bevisst på eget kroppsspråk/ikke vet hva du sender ut av signaler. Anonymkode: 78711...790 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2021 #69 Skrevet 1. september 2021 Fordi vi får så mange tilbud at man bare trenger å plukke ut en i mengden som vi liker godt
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #70 Skrevet 1. september 2021 Det der med blikkkontakt funker som regel 😁 Anonymkode: 466ec...dd1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #71 Skrevet 1. september 2021 20 minutter siden, Mysticgirl said: Fordi vi får så mange tilbud at man bare trenger å plukke ut en i mengden som vi liker godt Du er jo pen så det er jo ikke noe rart. For oss som ikke er det… Anonymkode: 78711...790
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #72 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I tidligere pensumbøker for PHS (politihøyskolen) sto det om kroppsspråk og hvor viktig dette var. En politipsykolog sa at det man sier og det kroppen sier samsvarer ikke nødvendigvis, og da skal man se på kroppsspråket i og med det er det man egentlig mener. I og med at du mener det er tull, så regner jeg med du ikke er bevisst på eget kroppsspråk/ikke vet hva du sender ut av signaler. Anonymkode: 78711...790 Hva slags blikkontakt? Ofte er man redd for å bli fersket i å se på en man liker. Anonymkode: 217b2...bba
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #73 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): I tidligere pensumbøker for PHS (politihøyskolen) sto det om kroppsspråk og hvor viktig dette var. En politipsykolog sa at det man sier og det kroppen sier samsvarer ikke nødvendigvis, og da skal man se på kroppsspråket i og med det er det man egentlig mener. I og med at du mener det er tull, så regner jeg med du ikke er bevisst på eget kroppsspråk/ikke vet hva du sender ut av signaler. Anonymkode: 78711...790 Ingen protesterer på at kroppsspråk er en del av språket. Men om du tror den boka du leste går god for at det at en kvinne «kaster på håret» eller «holder hodet på skakke» nødvendigvis betyr at hun er interessert - ja da skjønte du ikke en dritt. Anonymkode: 8297f...cc6
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #74 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-31 den 19.58): Jeg har vært vitne til flere ganger at kvinner synes at en gutt er kjekk men snakker om han etterpå men gjorde aldri noe der og da. Er det fordi kvinner alltid skal leke kostbare? Anonymkode: 217b2...bba Nei, det er fordi gutter ofte avviser og attpåtil latterliggjør og anser deg som "desperat og billig" som tok initiativ først. Så hvis man ikke er sikker på å få et ja, lar man være. Har selv opplevd både brutal avvisning, latterliggjøring, ghosting og rykte for å være "billig" og "desperat" fordi jeg ba ut et par menn i min singelperiode. Brent barn skyr ilden. 3
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #75 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-31 den 21.13): Kvinner vet at mange menn vil ha dem. Er rart man skal være så usikker da. Anonymkode: 217b2...bba Jeg trodde at NOEN menn ville ha meg, mens realiteten var at ingen var interessert. Jeg har til dags dato til gode å oppleve at en mann legger an på meg eller prøver å sjekke meg opp, sender meg lange blikk og så videre. Og det er flere slike som meg der ute. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #76 Skrevet 2. september 2021 Just now, ItchyBitchySpider said: Nei, det er fordi gutter ofte avviser og attpåtil latterliggjør og anser deg som "desperat og billig" som tok initiativ først. Så hvis man ikke er sikker på å få et ja, lar man være. Har selv opplevd både brutal avvisning, latterliggjøring, ghosting og rykte for å være "billig" og "desperat" fordi jeg ba ut et par menn i min singelperiode. Brent barn skyr ilden. Du tror ikke menn blir latterliggjort, kalt creepy, innbilsk, avvist på en sint måte etc.? 😂 Du skulle bare visst hvor mye mer brutalt det er for menn Anonymkode: c1262...dcb 2
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #77 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er jo pen så det er jo ikke noe rart. For oss som ikke er det… Anonymkode: 78711...790 Dette. For oss som er stygge eller mindre pene er realiteten det motsatte - vi må jobbe hardt for å få noen som helst mann, og de fleste gangene blir vi avvist og latterliggjort.
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #78 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tror ikke menn blir latterliggjort, kalt creepy, innbilsk, avvist på en sint måte etc.? 😂 Du skulle bare visst hvor mye mer brutalt det er for menn Anonymkode: c1262...dcb Jeg tror gjerne at det samme skjer med menn. Men jeg tror ikke det er mer brutalt for menn enn for stygge kvinner. Dessverre. 1
ItchyBitchySpider Skrevet 2. september 2021 #79 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Damer: Bare fordi du ble avvist en gang betyr IKKE at menn ikke liker at damer tar kontakt! Men alle menn tar ikke alt de kommer over. Anonymkode: 1375c...8b5 Men når man blir avvist HVER gang, så tyder det på at menn ikke ønsker at akkurat denne dama (meg) tar kontakt. Så enkelt er det. Heldigvis fant jeg til slutt en mann som elsker meg ubetinget, til tross for alle skavankene. Men veien dit var veldig lang og vond.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #80 Skrevet 2. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tror ikke menn blir latterliggjort, kalt creepy, innbilsk, avvist på en sint måte etc.? 😂 Du skulle bare visst hvor mye mer brutalt det er for menn Anonymkode: c1262...dcb Jaha? Fortell da. Hvorfor er det så mye mer brutalt for menn å bli latterliggjort enn for kvinner? Er det fordi dere tåler så lite, kanskje? Anonymkode: 8297f...cc6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå