tommeline Skrevet 28. september 2005 #21 Del Skrevet 28. september 2005 Er det noe liv her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. september 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 28. september 2005 Datt plutselig innom Gratulerer så mye med overstått bryllyp. ← Hei! Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. september 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 28. september 2005 Er det noe liv her? ← Hei Tommeline! Jo,da. Det står til liv,men har ikke hatt så mye tid her inne. Jobber masse for tiden. Har begynt i ny jobb, to faktisk (på samme sted,da. En kombi-stilling) så det er mye å sette seg inn i. Trives ikke alt for godt heller....ikke enda i hverfall.... Synes den ene jobben er kjempebra,trives godt, men den andre er ikke noe for meg i det hele tatt! Vi får se hvordan det går etterhvert. Lærer mye nytt så jeg får se på det som en bra erfaring. Har du blitt frisk, da? Hørtes IKKE artig ut med mageproblemene du hadde.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #24 Del Skrevet 28. september 2005 Hei Jullan - kommer inn og hilser pent på :bukke: og grattis med ny dagbok. Jommen har det blitt en liten gjeng med eks-bruder her på F-J dagbøkene. Koselig det, følte meg litt ensom her i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. september 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 28. september 2005 Hei! Så koselig at du stikker innom! Ja, vi er blitt en liten gjeng her. Artig det! Rart å være ferdig med bryllupsdagboken, synes jeg, men heldigvis finnes det rom for oss avhengige....jeg er i hverfall det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #26 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Me too Men pytt sann - syns det er koselig her på KG jeg selv om jeg er ferdig med bryllupsplanleggingen Endret 28. september 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. september 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 28. september 2005 Ja,det er koselig her inne! Har ikke hatt såå mye tid til KG i det siste,men håper det forandrer seg Artig å følge med i hverdagen til de brudene som man har blitt "kjent" med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. september 2005 #28 Del Skrevet 28. september 2005 Godt å vite at du lever Jullan. Grattis med ny dobbelt-jobb da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 28. september 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 28. september 2005 Takk for det, Izaria! nå venter sengen..... skal bli deilig å legge seg etter en laaaang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. september 2005 #30 Del Skrevet 28. september 2005 Gratulerer så mye med ny jobb! Håper det ordner seg med den andre stillingen din da... Ingen mulighet til at du kan jobbe der du trives hele tiden? Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. september 2005 #31 Del Skrevet 29. september 2005 Gratulerer så mye med ny jobb! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. september 2005 #32 Del Skrevet 29. september 2005 Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 29. september 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 29. september 2005 Gratulerer så mye med ny jobb! Ha en fin dag! ← Takk! Ha en fin dag du også! Eller kveld blir det vel nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 29. september 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 29. september 2005 Har du det bra? ← Jo,da. Jeg har det bra. Har hatt det bedre,men jeg skal ikke klage! Blir glad av besøk i dagboken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. september 2005 #35 Del Skrevet 30. september 2005 Gratulerer med nye jobber. Høres litt stress ut med to forskjellige jobber syns jeg... Skal du noe morsomt i helgen da? Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #36 Del Skrevet 30. september 2005 Bare koselig å komme innom her vettu Ha en nyyyydelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. oktober 2005 #37 Del Skrevet 1. oktober 2005 God helg snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. oktober 2005 #38 Del Skrevet 1. oktober 2005 Gratulerer med ny jobb! ...og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 2. oktober 2005 #39 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ha en fin søndag, Jullan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei! Endelig ferdig med jobb-helg! Skal spise middag med mannen og bare kose meg i kveld! Det blir deilig, det!!! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå