Gå til innhold

Jullans lille dagbok


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

husk å legge ut bilde når du har funnet ut hva det blir da! ;)

:Nikke:

Vi er jo alltid like nysgjerrige og ELSKER bilder! ;)

Håper ellers at alt er bra med deg og dine!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt tid til å være her inne!!! Har vært masse jobbing i det siste,har jobbet dobbelt 4 dager på rad :overrasket: I dag føler jeg meg ikke så bra så jeg er hjemme fra jobben. Tror jeg trenger en liten pust i bakken for her har det nemlig skjedd ting.....

JEG ER GRAVID!

:hoppe::sjokkbla::hoppe:

Vi skulle ikke prøve før neste sommer,vi, men vi har tydeligvis vært litt uforsiktige.Har jo brukt p-piller i 14 år, sluttet i aug, og hadde ikke drømt om at jeg skulle bli fruktbar så fort! Ville bare ha kroppen tilbake i normalt gjenge til vi skulle begynne å prøve for jeg vet jo at det kan ta lang tid....Er jo ikke akkurat noen ung-mø heller :ler:

Brukte noen el-tester for jeg var jo spent på om jeg hadde eggløsning og fikk positiv test 6 okt. Bestemte oss derfor for å hoppe av i svingen den nærmeste tiden, men hadde :humpe: den 5 okt så det var nok allerede gjort ;) Er litt i sjokk, men synes det er helt utrolig! Blir nok fast inventar på gravid-sidene, jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!

:blomst:

Skjønner veldig godt at det er litt :overrasket: - men fytti grisen så fantastisk da!

:hoppe:

Håper jeg ser deg mer i nabolaget mitt fremover da! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det er jo helt fantastisk og vi er så lykkelige!!! Forstår det ikke helt enda,men det synker mer og mer inn for hver dag som går.

Kommer nok masse innom deg, orkideen, for jeg trenger nok mange råd og svar på spørsmål fra vår erfarne gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

GRATULERER JULLAN!! Så koselig! Også så hyggelig å høre at det gikk så fort! Når blir termin da mon tro?? Dette var en veldig hyggelig nyhet må jeg si!

Gratulerer enda en gang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Izaria! Det er kjempespennende! Og vi er så lykkelige!!!! Føler at jeg er litt uttafor-meg-sjæl akkurat nå.... :ler:

Terminen er 30 juni. Etter TR å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå så gøy!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Nå ble jeg skikkelig glad!!

Gratulerer så mye vennen! Gleder meg til å følge med i gravid-dagbok jeg nå... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her skjer det ting! Gratulerer så masse! :klem:

Og veldig spennende! Glder meg til å følge med deg videre!

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Den er veldig bra! Har ingen plager utenom veldig ømme og harde pupper og så er jeg ganske trøtt. Så lenge jeg ikke er kvalm er jeg mer enn nok fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er bra du passer på meg,Isola... Er altfor lite inne på KG for tiden,dessverre. Har så mye jobb.....Utenom det er alt bra! Lykkelig og gravid :ler:

I morgen forteller vi det til familien.......spennende!!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å legge ut bilde når du har funnet ut hva det blir da! ;)

Fant forresten en nydelig kjole for et par dager siden. Alt for dyr, men den eneste jeg syntes var fin... ;)

Får ikke lagt ut noe bilde , men kanskje senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...