Gå til innhold

Jullans lille dagbok


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var for sent ute jeg også, men tok en fest for det... :ler:

Har du hatt en fin dag?

Kan ikke du ta litt privatdansetimer med meg? ;)

Dansa jazz og funk på et dansestudio i fjor, men nå jobber jeg skift - så da blir det Elixia. Noen få dansetimer der også, men det blir ikke akkurat det samme... :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du ta litt privatdansetimer med meg? ;)

Dansa jazz og funk på et dansestudio i fjor, men nå jobber jeg skift - så da blir det Elixia. Noen få dansetimer der også, men det blir ikke akkurat det samme...  :(

:klem:

Jo, det hadde vært kjempegøy!!! Er ikke ekspert på funk, da men... :sjenert:

Hvor trente du ?

Skjønner at ikke det blir det samme på Elixia. Prøvde meg på noen "danse" klasser på SATS i fjor og det var ikke noe særlig.

Ha en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) GOOOOD HELG!

GOD HELG til deg også! Har akkurat kommet hjem fra jobb og det er sååå deilig å tenke på at jeg kan sove så lenge jeg bare vil i morgen! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du noe morsomt i helgen da?

Ha en fin fredag! :klem1:

Skal ikke noen verdens ting og det er sååå deilig! Bare kose meg....Du,da?

Mulig jeg tar en tur ut for å se etter penkjole. Skal i bryllup i november og har ingenting å ha på meg... :tristbla:

Forresten, kan man ha f.eks. ha lyserosa kjole i et november-bryllup eller er det altfor sommer? Er litt i tvil,nemlig :roll:

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du greit kan ha en lyserosa eller andre lyse farger på kjoler til bryllyp om høst/vinter. :) Så lenge den ikke er hvit, så tror jeg bruden blir fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke går i hvit kjole, kan du vel ha slik farge du vil på kjolen! Kjedelig hvis alle skal kle seg i høstfarger også...

Så gøy og shoppe fiiiin kjole! :hoppe: Håper du finner noe!

Vi skal ha ryddehelg er i huset. Men egentlig vil jeg ut og gå på tur, men det går da vel an å få tid til begge deler? :klø:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er morsomt å shoppe! :hoppe: Håper jeg finner noe....

Så flinke dere er som skal rydde huset! Det hadde vi trengt her også... :sjenert:

Og dere rekker sikkert å gå tur også. Man må jo nesten det i dette strålende været! Det er jo så utrolig flott i dag! Blir helt salig, jeg.

:engel:

:klem: Ha en fortsatt god lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok helt fint med rosa kjole, som de andre sier.. Hvis du er redd det skal bli for "sommer-aktig" kan du jo bare passe på at smykker osv ikke er typiske sommersmykker..og kanskje kan du ha et mørkere sjal til evt..?

Er jo kjedelig hvis alle kommer i brune og beige kjoler!

Kos deg på shopping vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fant du deg noe kjole? Synes ikke det er teit med rosa jeg heller..

Også passer jo brunt så fint sammen med rosa, kanskje du kunne ha noen brune "ting" til?

Jo, det hadde vært kjempegøy!!! Er ikke ekspert på funk, da men... :sjenert:

Hvor trente du ?

Skjønner at ikke det blir det samme på Elixia. Prøvde meg på noen "danse" klasser på SATS i fjor og det var ikke noe særlig.

Jeg trente på Spinoff, trivdes veldig godt der altså!

Ikke akkurat ekspert på funk jeg heller, har ikke de bevegelsene helt inne gitt.

Det er jazz som ligger mitt hjerte nærmest, synes det er så gøy! :danse:

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Har vært så stressa så jeg har knapt hatt tid til å være her inne. Nå har jeg abstinenser!!! :ler: Bare måtte. Og så midt i arb.tiden :roll:

Fant ikke noe kjole på lørdag. Kanskje jeg må vente til "juleklærne" kommer i butikken? Kunne jo sikkert stukket innom en sånn "ballkjole-butikk" men har ikke lyst til å kjøpe en kjole til flere tusen,egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...