Gå til innhold

Jullans lille dagbok


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe liv her?

:klem:

Hei Tommeline!

Jo,da. Det står til liv,men har ikke hatt så mye tid her inne. Jobber masse for tiden. Har begynt i ny jobb, to faktisk (på samme sted,da. En kombi-stilling) så det er mye å sette seg inn i. Trives ikke alt for godt heller....ikke enda i hverfall.... Synes den ene jobben er kjempebra,trives godt, men den andre er ikke noe for meg i det hele tatt! Vi får se hvordan det går etterhvert. Lærer mye nytt så jeg får se på det som en bra erfaring. ;)

Har du blitt frisk, da? Hørtes IKKE artig ut med mageproblemene du hadde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jullan - kommer inn og hilser pent på :bukke: og grattis med ny dagbok. Jommen har det blitt en liten gjeng med eks-bruder her på F-J dagbøkene. Koselig det, følte meg litt ensom her i begynnelsen :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig at du stikker innom!

Ja, vi er blitt en liten gjeng her. Artig det! Rart å være ferdig med bryllupsdagboken, synes jeg, men heldigvis finnes det rom for oss avhengige....jeg er i hverfall det!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too :rodme:

Men pytt sann - syns det er koselig her på KG jeg selv om jeg er ferdig med bryllupsplanleggingen :)

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,det er koselig her inne! Har ikke hatt såå mye tid til KG i det siste,men håper det forandrer seg ;) Artig å følge med i hverdagen til de brudene som man har blitt "kjent" med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer så mye med ny jobb!

Håper det ordner seg med den andre stillingen din da... Ingen mulighet til at du kan jobbe der du trives hele tiden?

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Endelig ferdig med jobb-helg! Skal spise middag med mannen og bare kose meg i kveld! Det blir deilig, det!!! :)

Fortsatt god søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...