Gå til innhold

Jullans lille dagbok


Jullan

Anbefalte innlegg

:klem:

Hva???  :overrasket:  Jeg skal ikke være med, nei! :ler:

H spurte om jeg ikke ville melde meg på. Så sa jeg at det ville jeg absolutt ikke!

Da sa han "Hva om noen meldte deg på da...."

NOT!

Er ikke noe profesjonell danser som Jullan jeg da! Bare hobbydanser!

Så synes vi skal mase masse på Jullan om at ho skal melde seg på jeg!!!  :Nikke:

:ler:

31 er ingen alder! ;) 

I så fall tror jeg også jeg er for gammel - 27 år faktisk..  :roll:

Hvordan gikk det med takkekort-skrivingen?

Jeg har også fått koset meg med rødvin i kveld!  :sikle:  Nam-nam-nam-nam...

:tommel:

Ha en goooood natt!  :klem:

Hobbydansere kan være vel så flinke som profesjonelle. ;) Ingen unnskylding,Isola :ler:

Takkekort-skrivingen gikk greit,ingen rødvin-søl, heldigvis! Har fortsatt noen igjen så resten skrives i kveld. Gleder meg til de er ferdige og kan sendes, forhåpentligvis i morgen. Vi lager de selv så det er mye klipping,liming og stempling/embossing.

:roll:

Ha en strålende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg faktsik ganske overrasket...på bildene jeg så fra bryllupet så du kanskje 24-25år ut..! Men 31 er jo ingen alder som de sier...Syns jo fortsatt du skal melde deg på!

En i turngruppen til Lasse skal melde seg på...så da får jeg heie på han ihvertfall!

Ønsker deg en flott søndag! :klem:

Tusen takk,cons! Det var hyggelig sagt. :klem:

Føler meg ikke som en dag over 25....... :ler:

Ha en god søndag, du også!

:klem:

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er som er ferdige med takkekortene! :klappe:

Gruer meg litt til å begynne... men vi skal ha ferdige kort, ikke noe mer klipping og liming her i gården (ikke før julekortene i alle fall... :ler: ). Men det tar jo tid å skrive nesten 90 kort...

Håper du har en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Synes det er en veldig god unnskyldning jeg! :ler:

Flink du er med takkekort! Vi har også ferdiglagede takkekort, hadde aldri hatt tid til å klippe og lime! ;)

Men - så flink du er som gjør det da! Blir sikkert veldig flott!

Må bare vise oss bilde av de altså! ;)

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! :) Har danset siden jeg var seks år, og gjør det fortsatt. Har danset jazz, moderne, riverdance, klassisk, stepp, street etc Nå danser jeg mest moderne og klassisk ballett, og det sistnevnte er det jeg elsker mest av sjangrene. Håper jeg aldri trenger å gi opp dansingen for jobb etc. Har endel planer som surrer rundt i hodet mitt, så jeg får se om jeg får satt dem til live de nærmeste årene ;)

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også elsker ballett!!! Det er det som ligger mitt hjerte nærmest, :hjerter_rundt: Men jobber du som danser eller er du under utdanning?

Endret av Jullan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Synes det er en veldig god unnskyldning jeg!  :ler:

Flink du er med takkekort! Vi har også ferdiglagede takkekort, hadde aldri hatt tid til å klippe og lime! ;)

Men - så flink du er som gjør det da! Blir sikkert veldig flott! 

Må bare vise oss bilde av de altså! ;)

Ha en fin mandag!  :klem:

Uff,ja de takkekortene..... Er mye jobb,altså! Har ikke så mye tid jeg heller. Sikkert derfor det har gått så treigt. Nå har vi heldigvis bare noen få igjen som er til florist,brudesalong og baker. Skal bli godt å få sendt dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Ingen av delene faktisk. Jeg er på siste året på spl.utdanningen, og danser på siden som hobby. I tillegg er jeg instruktør for en gjeng med damer i riverdance, og har barnballett her jeg er i praksis. Tenker og lurer på å søke på ballettpedagog om ett år :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller aller helst begge to!  :klappe: Vi her på KG hadde i alle fall stemt på dere!!

Skal stemme ivei som bare det! :danse:

Så gøy DET hadde vært da!!! :Nikke:

Blir helt stressa jeg, av dere som er så effektive med takkekortene... Jaja, jeg kommer etter altså! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker og lurer på å søke på ballettpedagog om ett år  :sjenert:

Det må du gjøre! Statens Balletthøyskole har veldig bra ped.utdanning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt stressa jeg, av dere som er så effektive med takkekortene... Jaja, jeg kommer etter altså! :sjenert:

Du har jo god tid enda, da. Ca. en mnd hvis du går ut i fra hvor lang tid jeg har brukt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de var det da jeg utdannet meg, men det er jo 11 år siden. Tror mye har forandret seg siden den gang. Dessuten er det jo ped.utdanning.....

Uansett, selv om jeg ikke har sett deg, så tror jeg ikke du har noe prblem med det så aktiv som du er! ;)

Du må søke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Viktig å følge drømmene ja!

Må være artig (og sikkert også veldig tøft) og ha opplevd livet som danser! (bittelittegranne misunnelig... ;) )

Ha en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke en A4 ballerina, thats for sure :grine2: Men jeg er fornøyd med meg selv, og trives med det jeg gjør. Kanskje jeg skal prøve sørover, det har jeg faktisk ikke tenkt på :sjenert: Skader ikke å prøve :)

Takk for oppmuntring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nok ikke en A4 ballerina, thats for sure  :grine2:  Men jeg er fornøyd med meg selv, og trives med det jeg gjør. Kanskje jeg skal prøve sørover, det har jeg faktisk ikke tenkt på  :sjenert:  Skader ikke å prøve  :)

Takk for oppmuntring :klem:

Som Isola sa; Det er viktig å følge drømmen! Det gjorde jeg og har ikke angret et sekund selv om jeg nå må utdanne meg på nytt. Ser bare på det som en fin mulighet. Er jo faktisk så heldig at jeg får gjøre flere ting i livet som jeg brenner for. ;)

Søk du! Det er nå du har muligheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er innom alle mine gode naboer med en liten festinvitasjon.

Feirer mine 6000 innlegg i dagboken min i dag. :ler:

Velkommen. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...