Gå til innhold

Jullans lille dagbok


Jullan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk,dere to!!

Mandagen startet med et brak og det har gått i ett siden 07.00!!!! :sjokk:

Nå er det endelig tid for sengen!

skal bare være på KG litt først.... :sjenert:

Omsider kom takkekort-bildene så nå har jeg endelig fått satt i gang med takkekortene. De ble så fine og jeg er så fornøyd! :danse: Har rukket å gjøre 15 stk i kveld så jeg er ganske stolt av meg selv.....

Har også gjort et kupp på serviset vi samler på. Tilbords hadde 40% avslag på det så vi måtte jo bare kjøpe noen deler. Mannen er ikke spesielt shoppe-glad,men når det gjelder serviset, utrolig nok, så synes han det er sååå gøy! Han er så søt,mannen min! Og litt rar,da... :ler:

Nå er det sengetid for meg. Mannen har allerede lagt seg så jeg gleder meg til å krype ned i den varme sengen. Er litt småfrysen nå som det er blitt høst, jeg....

Ha en god natt og en fortsatt god uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min bruker sommerdyna fortsatt han *brrrr*

Ikke snakk om at han vil tilbake til vanlig dyne...ja ja...jeg har bytta for lengst. Lurer på om jeg må hente frem varmeteppet mitt snart. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!!

Ikke noe spennende foreløpig,nei....

Sitter fortsatt på jobb og har sååå mye og gjøre! :tristbla:

Gleder meg til jeg er ferdig for da skal jeg og mannen kose oss med Taco og "So you think you can dance?" *lengte,lengte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Taco hørtes jammen meg godt ut :) fikk jeg lyst på og... :ler: Går vel i TV her også i kveld... Fra Hotel Cæsar til jeg legger meg :ler:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAM! Taco :sikle: Det fikk jeg også lyst på (selv om jeg hadde pannekaker til middag ;) ) Skal også kose meg med tv i kveld (+ litt gamecube) og bare slappe av sammen med min kjære. Fridag i morgen :klappe:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper vi får takkekortene i løpet av uken, vi og. Håpe, håpe... :ler: Men det er jo litt av en jobb å få skrevet alle... Må i alle fall få de ut før julekortsesongen... :roll:

Håper du har en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ser ikke så mye på tv jeg, sjeldent tid til det. Men prøver å følge med på "So you think you can dance", selv om jeg alltid kommer på det for sent. Synes det er artig! Litt med at jeg elsker å danse selv.

Mye flinke folk der altså!

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ser ikke så mye på tv jeg, sjeldent tid til det. Men prøver å følge med på "So you think you can dance", selv om jeg alltid kommer på det for sent. Synes det er artig! Litt med at jeg elsker å danse selv.

Mye flinke folk der altså!

Ha en flott dag!

:klem:

Jeg synes også det er et artig program! Ikke så rart,kanskje, for jeg er jo danser.... Det er mange dyktige der,altså! Og mange dyktige som røk ut altfor tidlig, synes jeg i hverfall.

Programmet skal jo lages her også. Melde deg på, Isola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er et artig program! Ikke så rart,kanskje, for jeg er jo danser.... Det er mange dyktige der,altså! Og mange dyktige som røk ut altfor tidlig, synes jeg i hverfall.

Programmet skal jo lages her også. Melde deg på, Isola?

Kanskje DU skal melde deg på Jullan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...