Carmen67 Skrevet 1. november 2021 #1161 Skrevet 1. november 2021 (endret) Skal bli spennende å følge med videre om Grethe kommer til å trenere nytt ukesoppdrag dersom det blir ny storbonde med mulighet for to kniver. Om hun i tillegg blir valgt som førstekjempe, skal det vel holde hardt at hun ikke ender opp akkurat i samme posisjon som de hun kritiserte selv fra enden av bordet. Nå som hun hardnakket skryter på seg integritet, er dette foreløpig bare ord. Ellers er jeg redd for at Kåre bare er en nyttig idiot i spillet hennes og manipulert til å tro at han er en del av en smart plan. Han virker så utrolig ærlig og redelig og dersom han også egentlig bare er en smart jævel, burde han få Oscar for skuespillet sitt. Noe annet jeg lurer på er hvor mye produksjonen styrer utviklingen. Det var feks merkelig at dette siste ukesoppdraget ble godkjent. Husker at Mama G humret litt «sabotasjeaktig» over hvor mange feil hun hadde gjort på sanitetsteltet. Noe Grethe hadde null kontroll over å oppdage fordi hun da hadde fremstått som kontrollfreak om hun hadde gransket arbeidet. Teltet ble ikke gått nærmere i sømmene annet enn pålene. Mentor gikk glatt videre. Endret 1. november 2021 av Carmen67 7
Rem Skrevet 1. november 2021 #1162 Skrevet 1. november 2021 Ruspus skrev (35 minutter siden): Dette er ikke en Torpet-gruppe. Vi har vel blitt enige om å diskutere både farmen og torpet i denne tråden... Eller er det en ukentlig diskusjon? 13
Gjest Blinkie Skrevet 1. november 2021 #1164 Skrevet 1. november 2021 Kåre på God morgen Norge 🙌🏻❤️😀 For en hyggelig og sjarmerende mann😀😀
Ruspus Skrevet 1. november 2021 #1165 Skrevet 1. november 2021 Rem skrev (3 minutter siden): Vi har vel blitt enige om å diskutere både farmen og torpet i denne tråden... Eller er det en ukentlig diskusjon? Har ikke lest alle innleggene i denne gruppen. Så det vet jeg ikke noen ting om. Men visst man diskuterer to tv-programmer på samme gruppe. Kan vi ikke ta med Robinson, også? Så blir det tre. 2
Gjest Frøken88 Skrevet 1. november 2021 #1166 Skrevet 1. november 2021 Tenkmedhodet skrev (38 minutter siden): Ser ikke problemet. TV2 vil ha folk til å se på, og jeg personlig ser heller på en lettkledd skamdigg tight 21åring som sprudler rundt enn en kjip 49-åring i ulltøy. Bare synd Amalie røyk ut. Nå er det bare Tonje igjen å se på Liker nicket ditt, legg til et substantiv så er du der! Ganske åpenbart hvilket hode du tenker med Tonje er søt hun, litt usikker på om hun har meldt seg på rett program til tider, men.
------- Skrevet 1. november 2021 #1167 Skrevet 1. november 2021 Ruspus skrev (4 minutter siden): Har ikke lest alle innleggene i denne gruppen. Så det vet jeg ikke noen ting om. Men visst man diskuterer to tv-programmer på samme gruppe. Kan vi ikke ta med Robinson, også? Så blir det tre. Torpet og Farmen henger sammen, derfor har vi blitt enige om det. Det er diskutert tidligere, to ganger attpåtil. 12
Gjest Cid Skrevet 1. november 2021 #1168 Skrevet 1. november 2021 (endret) Rem skrev (20 minutter siden): Vi har vel blitt enige om å diskutere både farmen og torpet i denne tråden... Eller er det en ukentlig diskusjon? Nei det er greit å diskutere her, og man kan bare se vekk fra tråden jeg lagde siden jeg ikke visste at det var tillatt med torpet diskusjon her på forhånd Endret 1. november 2021 av Cid
Gjest Cid Skrevet 1. november 2021 #1169 Skrevet 1. november 2021 Ruspus skrev (11 minutter siden): Har ikke lest alle innleggene i denne gruppen. Så det vet jeg ikke noen ting om. Men visst man diskuterer to tv-programmer på samme gruppe. Kan vi ikke ta med Robinson, også? Så blir det tre. Visste ikke at Robinson var en side serie til farmen
NordicViking Skrevet 1. november 2021 #1170 Skrevet 1. november 2021 Blinkie skrev (1 time siden): Kåre på God morgen Norge 🙌🏻❤️😀 For en hyggelig og sjarmerende mann😀😀 Kåre får hele 'God morgen Norge'-studio til å brøle av latter. (TV2) 🤣 7
EtFo Skrevet 1. november 2021 #1171 Skrevet 1. november 2021 Synes ikke det var rettferdig at Nils ble sendt ut fordi han tok ansvar og gikk ut for å lete etter kua. Produksjonen burde tatt ansvar og tenkt på både dyre- og menneskevelferd ved å ta den kua ut av programmet, da den hadde jurbetennelse, som er veldig vondt, og dermed ble farlig for uerfarne å melke. Nils ble sparket i svime av den kua, noe produksjonen valgte å ikke vise på TV… 3
Gjest Cid Skrevet 1. november 2021 #1172 Skrevet 1. november 2021 (endret) Det kommer til å bli så fantastisk kleint og hysterisk hvis Grethe ryker denne uken og kommer gående inn på torpet uka etter Herman røk ut pågrunn av henne og så står Herman der ved porten og har det store gliset i ansiktet idet han tar imot Grethe på torpet 😅 Hadde blitt "jævla episk" som Rob ville sagt 😁 Endret 1. november 2021 av Cid
jukkapalme Skrevet 1. november 2021 #1173 Skrevet 1. november 2021 (endret) Turkis Sau skrev (7 timer siden): Syns det er så trist at Torpet-hesten er død. Fine rampete Svarten, hvil i fred❤️ Nei! Så trist! Hvor har du lest det? Hva skjedde? 💔 Den hesten er den kuleste og mest utspekulerte jeg noen gang har sett. Hvil i fred! ♥️ Ruspus skrev (5 timer siden): Dette er ikke en Torpet-gruppe. Det er ingen gruppe heller, det er en tråd. Vi er ikke på Facebook nå. Frøken88 skrev (4 timer siden): Liker nicket ditt, legg til et substantiv så er du der! Ganske åpenbart hvilket hode du tenker med Tonje er søt hun, litt usikker på om hun har meldt seg på rett program til tider, men. Haha, tenkte det samme. Tidenes mest ironiske nick! Er ganske tydelig at Tonje er der mest for å vise seg frem og sikkert også for å få flere følgere i sosiale medier. Hun hadde nok passet bedre inn på paradise. Ikke kan hun være i stand til å fryse heller, hun som sprader rundt i all slags vær med korte magetopper og kort shorts dratt langt opp i skrævet mens de andre har på seg ullgenser og lue. Hun er veldig pen og utnytter det til det fulle. Bare synd for henne at det ikke holder i lengden. Er så ironisk at hun sa på introen i første episode at hun ikke er overfladisk og blablabla, hun beviser jo i hver eneste episode at det er nettopp det hun er. Aldri sett noen dolle seg opp så mye som henne på farmen før. Hun hadde fått mye mer respekt om hun hadde innrømmet at hun var overfladisk, men hadde meldt seg på farmen for å bli mindre overfladisk. Endret 1. november 2021 av jukkapalme 10
------- Skrevet 1. november 2021 #1174 Skrevet 1. november 2021 jukkapalme skrev (41 minutter siden): Nei! Så trist! Hvor har du lest det? Hva skjedde? 💔 Den hesten er den kuleste og mest utspekulerte jeg noen gang har sett. Hvil i fred! ♥️ Ryktet i hestemiljøet er at det gjelder denne saken: Nyheter, Eidsvoll | Mann bekreftet omkommet etter alvorlig trafikkulykke (rb.no)
Gjest Cid Skrevet 1. november 2021 #1175 Skrevet 1. november 2021 (endret) ------- skrev (2 timer siden): Ryktet i hestemiljøet er at det gjelder denne saken: Nyheter, Eidsvoll | Mann bekreftet omkommet etter alvorlig trafikkulykke (rb.no) Håper ikke det er sant Endret 1. november 2021 av Cid
jukkapalme Skrevet 1. november 2021 #1176 Skrevet 1. november 2021 ------- skrev (1 time siden): Ryktet i hestemiljøet er at det gjelder denne saken: Nyheter, Eidsvoll | Mann bekreftet omkommet etter alvorlig trafikkulykke (rb.no) Huff, noe så tragisk
Mperle Skrevet 1. november 2021 #1177 Skrevet 1. november 2021 7 hours ago, ForumMaria said: Ååh enig! Mens de andre har ullgenser og støvler går hu der med de trenge og korte toppene sine og verdens korteste shorts. Ingen tvil om at hun er der for å bli sett!!! Enig med dere, og for ikke å snakke om den brystpiercingen hennes som «lyser» frem pga hun går toppløs under T-skjorten😅 1
Eloise12345 Skrevet 1. november 2021 #1178 Skrevet 1. november 2021 (endret) 7 hours ago, LiseTV said: Håper at Grethe ikke vinner Farmen. Samme her. Er redd for at hun kommer til å vinne. Hun virker så selvsikker. Jeg håper alltid på at en som ikke er fullt så godtroende på seg selv vinner. Det liker jeg best i slike serier. Ikke at det er noe galt med Grete altså. Men vil ikke at hun skal vinne. Hun er også litt kjedelig med at hun er der ikke for å skaffe venner men kun for å vinne. Synes det er mer koselig med de som liker å skape vennskap, og ikke er så ekstremt opptatt av kun premien de kan vinne. Jeg tror at Grete er den damen der inne som er den siste damen som er igjen på farmen. Og det er vel store odds på at hun kan vinne. Endret 1. november 2021 av Eloise12345 4
Carmen67 Skrevet 1. november 2021 #1179 Skrevet 1. november 2021 (endret) Eloise12345 skrev (1 time siden): Samme her. Er redd for at hun kommer til å vinne. Hun virker så selvsikker. Jeg håper alltid på at en som ikke er fullt så godtroende på seg selv vinner. Det liker jeg best i slike serier. Ikke at det er noe galt med Grete altså. Men vil ikke at hun skal vinne. Hun er også litt kjedelig med at hun er der ikke for å skaffe venner men kun for å vinne. Synes det er mer koselig med de som liker å skape vennskap, og ikke er så ekstremt opptatt av kun premien de kan vinne. Jeg tror at Grete er den damen der inne som er den siste damen som er igjen på farmen. Og det er vel store odds på at hun kan vinne. Ta det helt med ro. Grethe har vist flere ganger med ukesoppdragene at hun ikke har snøring på en del gårdsoppgaver. Slaktingen feks. Hun sleit, og tror hun hatet det nok til ikke å dra lærdom videre. Har heller ikke sett henne i smia (bortsett fra den ene bokstaven?) Finalen blir nok designet på finalistenes kunnskapshull og svakheter for å øke stresset. Det blir det underholdning av! Endret 1. november 2021 av Carmen67 4
Heartland Skrevet 1. november 2021 #1180 Skrevet 1. november 2021 (endret) Hermann imponerer ikke på Torpet heller. Rotete, lat, bortskjemt... Endret 1. november 2021 av Heartland 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå