Værre Skrevet 22. september 2021 #41 Del Skrevet 22. september 2021 (endret) Peonjenta skrev (54 minutter siden): Noen som vet hvor ofte det går? Tirs-fredag? Tirsdag, onsdag og søndag. Ser ut som om det blir en bra sesong. Endret 22. september 2021 av Værre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 22. september 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 22. september 2021 Onsdagens episode: Spoiler Nesten hele episoden i dag handlet om Rob og hans irriterende holdninger og oppførsel. Synes det er helt unødvendig av produksjonen å fokusere så inni granskauen på Rob. Så interessant er han faktisk ikke! Heller tvert imot... Jeg savner mer innblikk og bekjentskap hos flere andre deltakere. Amalie, Heidi, Simon, Grethe, Kåre, Kjell og selv storbonden Torvald har jo vært helt fraværende hittil, og ser mer ut til å være statister i bakgrunnen. Jeg forstår godt om dere ikke klarer å assosiere navn mot ansikt. Jeg måtte selv google de fram, men de er der Thorvald valgte Rob som til førstekjempe. Det kom ikke som et sjokk med tanke på fokuset Rob hadde fått fra produksjonen gjennom hele episoden. Og man kan ikke akkurat si at valget var ufortjent. Nå velger vel Rob i tradisjon tro en antatt svakere motstander. Kåre eller Mohammed ligger vel tynt an. Etter to små episoder er jeg så mett på Rob at jeg håper han ryker ut. Rob har fått sin reklame for TikTok og sin dose med fame, så jeg tenker det holder med det. Ønsker iallefall ikke denne usunne overdoseringen med han videre. Jeg hadde planer om å se på Torpet etterhvert, men det gidder jeg ikke hvis Rob havner der. 4 døgn (søndag) til neste episode altså... God helg 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. september 2021 #43 Del Skrevet 22. september 2021 Ctrl skrev (47 minutter siden): Onsdagens episode: Skjul innhold Nesten hele episoden i dag handlet om Rob og hans irriterende holdninger og oppførsel. Synes det er helt unødvendig av produksjonen å fokusere så inni granskauen på Rob. Så interessant er han faktisk ikke! Heller tvert imot... Jeg savner mer innblikk og bekjentskap hos flere andre deltakere. Amalie, Heidi, Simon, Grethe, Kåre, Kjell og selv storbonden Torvald har jo vært helt fraværende hittil, og ser mer ut til å være statister i bakgrunnen. Jeg forstår godt om dere ikke klarer å assosiere navn mot ansikt. Jeg måtte selv google de fram, men de er der Thorvald valgte Rob som til førstekjempe. Det kom ikke som et sjokk med tanke på fokuset Rob hadde fått fra produksjonen gjennom hele episoden. Og man kan ikke akkurat si at valget var ufortjent. Nå velger vel Rob i tradisjon tro en antatt svakere motstander. Kåre eller Mohammed ligger vel tynt an. Etter to små episoder er jeg så mett på Rob at jeg håper han ryker ut. Rob har fått sin reklame for TikTok og sin dose med fame, så jeg tenker det holder med det. Ønsker iallefall ikke denne usunne overdoseringen med han videre. Jeg hadde planer om å se på Torpet etterhvert, men det gidder jeg ikke hvis Rob havner der. 4 døgn (søndag) til neste episode altså... God helg Spoiler Merkelig at han skal få alle oppmerksomhet, var jo noen der igår som vi ikke fikk vite navnet på engang, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. september 2021 #44 Del Skrevet 22. september 2021 Mjart skrev (1 time siden): Trønder? 😅 nei, nei, nei. Han er fra Smøla! Men enig angående latteren. Samme med amerikaneren, tror det er en slitsom fyr ja. Håper det blir en artig sesong. Åååå, høres trøndersk ut for meg, haha 😂 Latteren hans er helt konge! Han skulle slått seg sammen med Janice i Friends! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22. september 2021 #45 Del Skrevet 22. september 2021 Murstein skrev (10 timer siden): Trenger vi å vite at du har Tv2 play, ~ser farmen når du våkner i hverdagen ,på dagen om barnet er ute. ~For kvelden er til filmer. ~ Og på søndager ser den på formiddagen, med siste del 10 min før den kommer på Tv.? Altså....dette er en farmentråd, ikke en tråd om dine rutiner. Det blir nok en bra sesong ~ Og mye drama.😅 trenger du og bry deg ? bare scrolle videre, hvis det var for mye for deg 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. september 2021 #46 Del Skrevet 22. september 2021 Rob må være en av de mest irriterende farmenfigurene noensinne! Også tisse i den flaska da, æææsj! 🤮 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 22. september 2021 #47 Del Skrevet 22. september 2021 Jeg håper grunnen til at Farmen hittil har vært The Rob Show er at han faktisk ryker til søndag, og produksjonen har vært nødt til å få så mye TV-tid ut av oppholdet hans som mulig. (Jeg har aldri hørt om ham før, men siden han tydeligvis er nokså kjent, er muligheten absolutt til stede for at TV2 har headhuntet ham til programmet, og har visst hva de ville få med ham på skjermen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osberget Skrevet 22. september 2021 #48 Del Skrevet 22. september 2021 jukkapalme skrev (29 minutter siden): Også tisse i den flaska da, æææsj! 🤮 Husk at han hadde vondt i foten og ikke kunne bevege seg så mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osberget Skrevet 22. september 2021 #49 Del Skrevet 22. september 2021 Flere enn meg som synes Su (Sulekha) svarer skikkelig passivt aggressivt? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 23. september 2021 #50 Del Skrevet 23. september 2021 jukkapalme skrev (7 timer siden): Rob må være en av de mest irriterende farmenfigurene noensinne! Også tisse i den flaska da, æææsj! 🤮 Jeg digger han, og man må også huske de klipper og limer og ting blir ganske feil fremstilt av og til, og at han tissa i den var pga foten hans 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. september 2021 #51 Del Skrevet 23. september 2021 Osberget skrev (6 timer siden): Husk at han hadde vondt i foten og ikke kunne bevege seg så mye. Ingen får vondt i foten av et sår. Det er litt stivt og irriterende. Men å si at det er vondt er å dra det litt langt. Robert er en av de største grisene som har vært på farmen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 23. september 2021 #52 Del Skrevet 23. september 2021 Smeltemann skrev (1 time siden): Ingen får vondt i foten av et sår. Det er litt stivt og irriterende. Men å si at det er vondt er å dra det litt langt. Robert er en av de største grisene som har vært på farmen. Ja, ser jo at han halter jo ikke en gang når han går. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 07.27 Skrevet 23. september 2021 #53 Del Skrevet 23. september 2021 Elsker at de allerede har begynt å stjele mat. Jeg tror dette blir en bra sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. september 2021 #54 Del Skrevet 23. september 2021 Ruspus skrev (15 minutter siden): Ja, ser jo at han halter jo ikke en gang når han går. Send han på huet å ræva ut av farmen. Trenger ikke sånne folk på farmen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. september 2021 #55 Del Skrevet 23. september 2021 cas12 skrev (11 timer siden): trenger du og bry deg ? bare scrolle videre, hvis det var for mye for deg Det er noe med å kjenne sin besøkelsestid i tråden på hva man deler også... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. september 2021 #56 Del Skrevet 23. september 2021 shalott skrev (8 timer siden): Jeg håper grunnen til at Farmen hittil har vært The Rob Show er at han faktisk ryker til søndag, og produksjonen har vært nødt til å få så mye TV-tid ut av oppholdet hans som mulig. (Jeg har aldri hørt om ham før, men siden han tydeligvis er nokså kjent, er muligheten absolutt til stede for at TV2 har headhuntet ham til programmet, og har visst hva de ville få med ham på skjermen). Det er ikke første gangen. Det har de gjort med flere av disse halvkjente de siste gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. september 2021 #57 Del Skrevet 23. september 2021 07.27 skrev (26 minutter siden): Elsker at de allerede har begynt å stjele mat. Jeg tror dette blir en bra sesong! Synes det er gøy at de krangler om brødskiver og poteter😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 23. september 2021 #58 Del Skrevet 23. september 2021 Kåre🤩 ikke mye ondt i den karen der..😅💗 Rob er «too much» allerede..🤪 har på følelsen at det er mange inn på gården som kommer til å ta en del plass etterhvert😬 drama drama..😉🤭 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 23. september 2021 #59 Del Skrevet 23. september 2021 shalott skrev (9 timer siden): Jeg håper grunnen til at Farmen hittil har vært The Rob Show er at han faktisk ryker til søndag, og produksjonen har vært nødt til å få så mye TV-tid ut av oppholdet hans som mulig. (Jeg har aldri hørt om ham før, men siden han tydeligvis er nokså kjent, er muligheten absolutt til stede for at TV2 har headhuntet ham til programmet, og har visst hva de ville få med ham på skjermen). Tror det var TV 2 som hadde et innslag av han i fjor . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. september 2021 #60 Del Skrevet 23. september 2021 BLOMSTERKVAST skrev (10 timer siden): Tror det var TV 2 som hadde et innslag av han i fjor . Her: https://www.tv2.no/a/11786389/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå