Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

jaeols skrev (1 time siden):

Hvorfor må noen fortelle hva som skjer fram i tid? Er det mulig å bli så dum..... 

hvor har noen gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (3 timer siden):

Du sier jo det selv.  Du sier at Tonje er en mer verdig vinner enn Heidi. Er ikke Heidi også en verdig vinner ?  Det er vel det @jaeolsforsøker å formidle bare at hun heier på Heidi. Og du på Tonje. 

@jaeols mener vel bare at Heidi imponerer henne, med tanke på sitt handikap. 

Hmm har vi lest samme innlegg av vedkommende og sååå forskjellig forståelse av dem? I allefall  hyggelig at Heidi har begynt å komme inn i varmen der- til å begynne med var det bastant «en GUTT må vinne» holdning. 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 timer siden):

Av alt det pisset som blir skrevet her inne om Tonje, så er kommentaren min som består av nesten bare gode ord mot Tonje og at jeg la til at det er maaange sjalue mennesker her inne(noe det obviously er) så er jeg med på å gjøre denne tråden utrivelig?🙈😂

Haters gonna fucking hate💩 Tonje kan uansett vinne hele greia på søndag, om dere vil det eller ikke🥳🌟 

Du bare fortsetter i samme stil.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (19 timer siden):

Jeg lurer på hvordan hun fikk jobben. Men vi vet jo ikke årsaken. Så vi kan spekulere så mye vi vil. Jeg synes at Heidi Young er ganske pen.Men hun får ikke så mye fokus om utseende i kommentarer. 

Det er forskjell på jenter som er 7`ere og jenter som er 9`ere. Sistnevnte får kastet tv-jobber etter seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (2 timer siden):

Det er forskjell på jenter som er 7`ere og jenter som er 9`ere. Sistnevnte får kastet tv-jobber etter seg.

Personlig synes jeg Heidi Y er en 9er utseendemessig, uten tvil den peneste jenten på farmen i år. Tonje er helt ordinær i mine øyne, men synes det virker som hun har en super personlighet. Ville trodd det var den sprudlende væremåten hennes og at hun alltid er blid som har landet henne GMN-jobben. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ValarMorghulis skrev (1 time siden):

Personlig synes jeg Heidi Y er en 9er utseendemessig, uten tvil den peneste jenten på farmen i år. Tonje er helt ordinær i mine øyne, men synes det virker som hun har en super personlighet. Ville trodd det var den sprudlende væremåten hennes og at hun alltid er blid som har landet henne GMN-jobben. 

Enig Heidi UNG er mye penere. Tonje er helt ordinær. Men gjør mye ut av lite. Fortjener ikke å være med i finalen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (59 minutter siden):

Jeg har prøvd å holde meg unna utseendedebatten i tråden, men dette innlegget klarer jeg ikke la være å kommentere. 

For jeg er så enig. For all del, Tonje er pen hun også, men unge-Heidi er uten tvil den peneste inne på gården i år. Så naturlig og "enkel" vakker som du kan få det. Jeg så henne "pyntet" på GMN for litt siden, og jeg mistet pusten litt da jeg så henne. 😄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen favoritter av de tre som står nå

Mine var Thorvald, Kåre og Grete. 

Men jeg synes alle er verdige vinnere. 

Tonje har vært veldig flink,  jobbet hardt,  vært blid og har vært godt likt av de andre.  Synes det hadde vært gøy om den yngste deltageren  vant.  Hun må vel i så fall bli den yngste  som har vunnet Farmen noensinne?

Heidi har også vært blid og arbeidsom hele tiden.  Hun har et handicap som man skulle trodd ville vært en ulempe, men hun har klart alle oppgaver med glans! Synes det hadde vært så fortjent om hun vant. 

Daniel virker som en fin fyr. Han er en god samtalepartner for andre,  og blir dermed godt likt.  Tror også han er sterk og har masse kunnskaper. Hadde vært gøy om en tidligere Torpet deltaker hadde vunnet. 

Alle som står igjen nå, fortjener å vinne. 

Endret av tirben
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (4 timer siden):

Du bare fortsetter i samme stil.

Bare sur deg over at jeg heier frem Tonje istedenfor å skrive dritt om henne du, at jeg syns hun er både pen, smart og fortjener den finaleplassen like mye som de to andre🌟 én ting er hvert fall sikkert og det er at det er enkelte her i tråden jeg så på som ganske greie, men som jeg har fått et heeelt annet inntrykk av nå. Anyways, måtte den beste vinne på søndag🌟 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (51 minutter siden):

Bare sur deg over at jeg heier frem Tonje istedenfor å skrive dritt om henne du, at jeg syns hun er både pen, smart og fortjener den finaleplassen like mye som de to andre🌟 én ting er hvert fall sikkert og det er at det er enkelte her i tråden jeg så på som ganske greie, men som jeg har fått et heeelt annet inntrykk av nå. Anyways, måtte den beste vinne på søndag🌟 

Hvordan veit du at jeg ikke heier på Tonje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Ctrl said:

Jeg har prøvd å holde meg unna utseendedebatten i tråden, men dette innlegget klarer jeg ikke la være å kommentere. 

For jeg er 7så enig. For all del, Tonje er pen hun også, men unge-Heidi er uten tvil den peneste inne på gården i år. Så naturlig og "enkel" vakker som du kan få det. Jeg så henne "pyntet" på GMN for litt siden, og jeg mistet pusten litt da jeg så henne. 😄

Heidi Young er en meget vakker dame. Enig med deg i at hun er så naturlig vakker. Da hun var pyntet i GMN var hun vannvittig flott. Tonje er pen også. Veldig fine øyne. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Smurfii said:

Tror det kun er slik at folk har ulike favoritter basert på fremtreden i klippene i programmet. Folk har ulike tanker om hvem de mener bør vinne.

Jeg og mannen har ulike favoritter. Jeg har Daniel og Heidi Young. Han sier at han har Daniel og Tonje. Men vi har en felles favoritt da, Daniel 😆

Blir spennende med kampen på søndag. Uansett unner den av de tre som vinner å vinne. Samme om det blir Tonje, Daniel eller Heidi Young. Alle er unge mennesker som sikkert behøver premien. 

Savner Kåre sin herlige latter. 😅

Nå kan man søke om å bli deltaker i neste års farmen? Noen som skal søke? 😆 Tenker på at det er modig og kult gjort å bli med. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (36 minutter siden):

Tror det kun er slik at folk har ulike favoritter basert på fremtreden i klippene i programmet. Folk har ulike tanker om hvem de mener bør vinne.

Jeg og mannen har ulike favoritter. Jeg har Daniel og Heidi Young. Han sier at han har Daniel og Tonje. Men vi har en felles favoritt da, Daniel 😆

Blir spennende med kampen på søndag. Uansett unner den av de tre som vinner å vinne. Samme om det blir Tonje, Daniel eller Heidi Young. Alle er unge mennesker som sikkert behøver premien. 

Savner Kåre sin herlige latter. 😅

Nå kan man søke om å bli deltaker i neste års farmen? Noen som skal søke? 😆 Tenker på at det er modig og kult gjort å bli med. 

Jeg skal melde på en kompis - han er fantastisk tv-materiale. Har tenkt på det et par år, og han er helt med, men vil at jeg skal fylle ut skjemaet sammen med han. Har flere kompiser som hadde vært utrolig artig å se på Farmen. Vi er en del av et litt snevert miljø med mange originaler, så er mange å ta av. De fleste er vel mindre praktisk anlagte, men han kompisen som gjerne vil melde seg på, har i det minste arbeidslyst og er en innmari trivelig fyr, men veldig spesiell :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanmor skrev (1 minutt siden):

Jeg skal melde på en kompis - han er fantastisk tv-materiale. Har tenkt på det et par år, og han er helt med, men vil at jeg skal fylle ut skjemaet sammen med han. Har flere kompiser som hadde vært utrolig artig å se på Farmen. Vi er en del av et litt snevert miljø med mange originaler, så er mange å ta av. De fleste er vel mindre praktisk anlagte, men han kompisen som gjerne vil melde seg på, har i det minste arbeidslyst og er en innmari trivelig fyr, men veldig spesiell :)

Håper han kommer med da :) Kommer jeg med også kan vi starte en allianse 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (1 minutt siden):

Har du meldt deg på? Så kult! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Har du meldt deg på? Så kult! 

Meldt meg på årlig siden 2012 men blir jo nesten som å spille Lotto med så mange som melder seg på 😅 Men føler jeg gjorde en bedre jobb med søknaden i år enn tidligere så får håpe det hjelper litt 😄 Øving gjør mester sier de, føles som om jeg har skrevet samme stil i 10 år 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Meldt meg på årlig siden 2012 men blir jo nesten som å spille Lotto med så mange som melder seg på 😅 Men føler jeg gjorde en bedre jobb med søknaden i år enn tidligere så får håpe det hjelper litt 😄 Øving gjør mester sier de, føles som om jeg har skrevet samme stil i 10 år 😆

Hvis du kommer med må du si ifra slik at hele KG kan heie deg frem 😄 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Jaaaa:) Jeg synes jeg hører han si "Ja viiii kan spille sammen, viiii, jaaaa". Bare å glede seg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...