Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #2881 Del Skrevet 24. mars 2022 Momma skrev (1 time siden): Om jeg ikke liker ham veldig godt, så synes jeg det er et helt greit valg som kan komme til å bli bra. Det er veldig mange verre valg de kunne gjort til programlederjobben, for eksempel synes jeg Tiril som leder Farmen Kjendis er dørgende kjedelig i rollen. Jeg tar mange fremfor Niklas! cas12 skrev (1 time siden): enig. har ikke sett farmen kjendis så kan ikke si så mye om tiril,men kjedelig det hvis hun er kjedelig Hadde du sett årets sesong så er det mulig at du hadde endret mening om han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2022 #2882 Del Skrevet 24. mars 2022 Huff, kan ikke si jeg ser frem til Niklas som programleder for Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #2883 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) Murstein skrev (På 23.3.2022 den 20.59): Kan noen fortelle meg hva som gjør at Niklas Baarlie blir båret frem som en prins av Tv2.? Skikkelig skuffet over valget av programleder. Niklas skal nå korrigere andre på alt han selv gjorde feil. Er så lei av den usympatiske mannen. Og nå skal vi altså være nødt til å slite med han i fremtidige farmen. Jeg savner når Stian Blipp var Tv2 sin prins, han har jeg faktisk veldig sansen for, hyggelig fyr også Endret 2. mai 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 24. mars 2022 #2884 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) Momma skrev (4 timer siden): Om jeg ikke liker ham veldig godt, så synes jeg det er et helt greit valg som kan komme til å bli bra. Det er veldig mange verre valg de kunne gjort til programlederjobben, for eksempel synes jeg Tiril som leder Farmen Kjendis er dørgende kjedelig i rollen. Jeg forventer ikke at en programleder skal ta så mye plass. Men Tiril var så kjedelig at jeg begynte å legge merke til henne nettopp pga dette. Er ikke lett med denne berømte «akkurat passe» rollen som programleder… Endret 24. mars 2022 av Carmen67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. mars 2022 #2885 Del Skrevet 24. mars 2022 Liker Tiril jeg. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men det er jo heller ikke hun som spiller hovedrollen. Jeg hater programledere som er høyt og lavt med armer og bein overalt, så syns det er fint at hun ikke tar så mye plass. Er skeptisk til Niklas, men håper han gjør en bedre jobb som programleder enn som deltaker (skal ikke mye til 😂) Og selv om jeg ikke er særlig begeistret for Niklas så kunne det vært verre. De kunne gitt jobben til Sofie Elise og da hadde jeg aldri orket å se på farmen mer 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 24. mars 2022 #2886 Del Skrevet 24. mars 2022 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Liker Tiril jeg. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men det er jo heller ikke hun som spiller hovedrollen. Jeg hater programledere som er høyt og lavt med armer og bein overalt, så syns det er fint at hun ikke tar så mye plass. Er skeptisk til Niklas, men håper han gjør en bedre jobb som programleder enn som deltaker (skal ikke mye til 😂) Og selv om jeg ikke er særlig begeistret for Niklas så kunne det vært verre. De kunne gitt jobben til Sofie Elise og da hadde jeg aldri orket å se på farmen mer 😂 Du er inne på noe her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #2887 Del Skrevet 24. mars 2022 jukkapalme skrev (1 time siden): Liker Tiril jeg. Greit hun ikke gjør så mye ut av seg, men det er jo heller ikke hun som spiller hovedrollen. Jeg hater programledere som er høyt og lavt med armer og bein overalt, så syns det er fint at hun ikke tar så mye plass. Er skeptisk til Niklas, men håper han gjør en bedre jobb som programleder enn som deltaker (skal ikke mye til 😂) Og selv om jeg ikke er særlig begeistret for Niklas så kunne det vært verre. De kunne gitt jobben til Sofie Elise og da hadde jeg aldri orket å se på farmen mer 😂 Niklas er som en virkelighetens Svein Krogstad 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveacrossboarders Skrevet 24. mars 2022 #2888 Del Skrevet 24. mars 2022 Denne tråden heter "Farmen 2021". Er det ikke på tide å legge den død nå? 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #2889 Del Skrevet 24. mars 2022 loveacrossboarders skrev (1 minutt siden): Denne tråden heter "Farmen 2021". Er det ikke på tide å legge den død nå? 🤷♀️ Nå prater vi om ny programleder så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. mars 2022 #2890 Del Skrevet 24. mars 2022 Først Tix som ny Paradise Hotel programleder og nå Niklas som ny Farmen programleder, hva blir det neste? Sophie Elise og Isak som nye God Morgen Norge programledere? 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 24. mars 2022 #2891 Del Skrevet 24. mars 2022 Cid skrev (4 timer siden): Jeg savner når Stian Blipp av Tv2 sin prins, han har jeg faktisk veldig sansen for, hyggelig fyr også Ja, Tv2 har jo flere gode kandidater 🙂 Men neida, måtte selvføgelig bli den største uroskråka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 29. mars 2022 #2892 Del Skrevet 29. mars 2022 Cid skrev (På 24.3.2022 den 15.02): Først Tix som ny Paradise Hotel programleder og nå Niklas som ny Farmen programleder, hva blir det neste? Sophie Elise og Isak som nye God Morgen Norge programledere? 😨 Så lenge TV-seerne fortsetter å følge med på alt dette tullet, så kommer produksjonen selvfølgelig å fortsette på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. mars 2022 #2893 Del Skrevet 29. mars 2022 StinkySocks skrev (6 minutter siden): Så lenge TV-seerne fortsetter å følge med på alt dette tullet, så kommer produksjonen selvfølgelig å fortsette på denne måten. Jeg ser heldigvis ikke på ph eller gkn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 2. oktober 2024 #2894 Del Skrevet 2. oktober 2024 For en liten drittunge storbonden er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå