Gå til innhold

**Nødboka**

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet

Hihi ;) Kos deg NinaKanin ;) Det fortjener du :klem:

Driver og snikleser i Nødboka di innimellom jeg, syns det er spennende å følge med ;) Håper RP skjerper seg, selv om det kanskje ikke blir noe mer mellom dere så er det utrolig barnslig oppførsel! Skulle tro han var 14 år :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

:ler:

ja han oppfører seg skikkelig fjortis!

Men jeg vet jo det, for han sa jo ifra om det på forhånd. At å rote seg bort i ham ble garantert stress for meg, for han taklet ikke damer, hadde null erfaring, og ble det stress så stakk han gjerne vekk i båten og seilte hele helgen uten å ta telefonen.

Men hva gjør det når jeg er knuseforelsket i fyren :klaske:

Men jeg flørter nå villt med Gresset, da, så det er jo kos!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

du er god vel :ler: synes det virker som om du kommer deg fremover iallefall :)

men fy faen noe så uansvarlig eksen din er!!! la dyra lide på den måten!!! åååårh!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Juhuuuu :hoppe:

Hehe jeg er i tøysegodt humør, hatt noen gode dager i det siste. Men det kan jeg fortelle om i dagboken min heller, når jeg tenker meg om.

Ikke hørt mer fra RP, ikke gitt lyd fra meg heller, og M har nok å tenke på selv egentlig virker det som, fikk aldri svar på meldingene om han skulle prate med RP i dag eller ikke.

Så der får vi bare vente og se, gitt!!

Jeg synes iallefall det er deilig at jeg ikke stresser med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Våknet dritsent i dag, og kjente det var som om jeg skulle ha drukket i går.

Jeg drømte om RP i hele natt. Jeg drømmer alltid at vi får prate ut..

Slitsomt. Det er jo det jeg vil.

Men så må jeg minne meg selv på at det egentlig ikke har gått spesielt langt tid ennå. Det er jo bare en uke siden, pluss et par dager.

Det er jo ingenting sammenlignet med at det er 6 måneder siden vi forelsket oss og 4 måneder siden jeg knuste hjertet hans.

Om et par uker er det en kjempefest. Sjefen min har leid stamstedet vårt, og skal feire bursdagen sin der. Jeg har tenkt å ligge lavt i terrenget til den tid. Nå drar jeg jo hjem på torsdag, og det blir naturlig å ikke gi lyd ifra meg.

Hehe jeg kan jo faktisk ringe hjemmefra, han vil ikke kjenne igjen nummeret og ta telefonen ;) MEn han vil bare legge på når han hører det er meg, så det gjør jeg ikke mot meg selv...

Får vondt i magen når jeg tenker tilbake på sist gang jeg ringte.

Men den festen gleder jeg meg til, jeg har jo planer om å rocke stedet.

Så da tenkte jeg å ligge lavt i terrenget til den tid, og så sende en svææær bukett med langstilkede røde roser hjem til ham, og på kortet skal det bare stå unnskyld, tror jeg.

Vet ikke ennå, skal tenke litt på det.

Håper det fører noe godt med seg. Han har ikke fått roser av damer før.. Han må jo få litt "oj" av det? Tenke at hey, kanskje jeg faktisk ikke er ute etter å knuse hjertet hans?

Jeg planlegger nå iallefall noe slikt i mitt stille sinn...

Kanskje legge noe ekstra oppi? En søt liten miniatyr-felg eller noe sånn, bare for å få ham til å smile....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da tenkte jeg å ligge lavt i terrenget til den tid, og så sende en svææær bukett med langstilkede røde roser hjem til ham, og på kortet skal det bare stå unnskyld, tror jeg.

Nå ble jeg litt sånn: :overrasket:

Du tror ikke det kan bli litt ...eh... vel voldsomt?

Og: hva er det du skal si unnskyld for?

Han vet vel allerede at du angrer på at du valgte feil den gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Nå ble jeg litt sånn:  :overrasket:

Du tror ikke det kan bli litt ...eh... vel voldsomt?

Og: hva er det du skal si unnskyld for?

Han vet vel allerede at du angrer på at du valgte feil den gangen?

Oh yeah. Altfor mye NinaKanin.

Jeg ville aldri gjort det. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ehm, for at jeg åpnet hjertet hans for første gang på tre år, fikk vite hvor sjeldent det var for ham å ha følelser, fyret opp under dem, sa at jeg kunne være jenten hans, sa jeg gjorde det slutt med typen, sa jeg var på vei til å flytte, sa jeg elsket familien hans, håndhilste på venner og familie, møtte ham 16 mai, han var drithappy for å se meg igjen, han strålte:

Og så sier jeg "sorry, jeg går tilbake til typen".

Derfor kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg støtter rose-idéen jeg. :) Hva har du egentlig å tape (bortsett fra pengene til buketten, da)? Av og til kan faktisk overrumplende innfall få fart i en fastlåst situasjon. Men....la det gå litt tid før du tar det stuntet da. En måned eller noe slikt, sånn at han får trukket pusten litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja den festen er 21 oktober, så jeg har tenkt å holde meg heeeelt borte til den tid.

Men eh hehe, dette var litt sykt...

Står og skriver her, så ringer mobilen.

"Firkløveren", ringer. "Ja ja, kvinneguiden det går i ja?"

:overrasket::overrasket::overrasket:

Jeg fikk jo heilt noia, haha, lurte nesten på om han sto bak meg :ler:

Det viser seg at søsteren hans henger her inne, så nå fikk han daglige oppdateringer på meg og mitt visstnok...

:ler:

Men dette kan jo være litt... spennende?

En kompis av RP som vet om dagboken min?

Jeg står jo for alt jeg skriver her. Og det er vel ingen tvil om hva jeg føler for dem som leser her, enten det er en hvem som helst eller faktisk RP selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Firkløveren kom innom butikken, vi sto og pratet litt. Han hadde ikke lest her selv, men fikk bare litt oppdateringer. Som strippebiljarden for eksempel... :flekke:

Så sa han at hvis han skulle hinte til RP om dette stedet, så ville han inn og lese selv først, så han visste hva han pratet om. Helt greit, sa jeg, for jeg står for det jeg sier her inne. Folk på forumet skvetter for jeg deler så mye, men jeg er jo sånn i virkeligheten også, sa jeg.

Han lo tøysete og dunket meg i siden, "hehe ja jeg vet det ;) "

Så sa jeg at jo, kanskje det hadde vært noe, at RP leste selv her inne, for her står jo virkelig alt svart på hvitt hvordan jeg føler.

Men så fikk jeg plutselig en litt drit magefølelse.

"Vent litt.." sa jeg. "Det er informasjon der som kan skade RP og vennskap han har, og det vil jeg ikke være med på."

Firkløveren lurte på hva jeg mente, og så måtte jeg jo fortelle om S som driver og peser om date, massering, sex og hele pakka, og om på lørdagen da jeg fikk nok og sa at dette er ikke måten å oppføre seg mot en god kompis på.

Firkløveren var enig med meg om at det er riiiimelig drøyt det S driver på med, og kunne selv fortelle at S hadde spredt onde rykter om han, og at folk som jobbet med S sa han var fæl til å baksnakke.

Og da slår det meg...

Er det derfor RP er så sint? Hva er det egentlig S driver og sier om meg der de sitter på pub eller er ute og kjører i bilen?

En god kompis ville jo kanskje sagt "prat med henne, hør hva hun har å si. Du har jo hatt følelser for henne..." eller noe i den duren.

Men hva S sier vet jeg virkelig ikke... Til meg sier han jo "kom over RP, han er ikke det du trenger, du kan få bedre enn det!" osv..

Tenk hva han da kan finne på å si til RP?

Hele situasjonen stinker litt, synes jeg.

Firkløveren mente jeg skulle vise meldingene fra S til RP, men jeg sa jeg vil ikke det, ikke nå iallefall. Men hvis det kommer frem at S driver og sprer drit om meg til RP for å ha kjangs på meg selv, da skyr jeg ingen midler!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Høres på David Gray på iPoden... Sjekker emailen.. Er en sånn reklame-mail fra londonTown.com, en dritbra side hvor man kan bestille alt man vil for å ha en super ferie i London. Brukt siden før, den er helt fantastisk side...

Autumn in London...

Ser for meg å ta RP med på spontan tur, rave rundt i gatene med latter og kos, gå på musicals, gå en hel dag på kunstmuseum, hoppe hele natten på nattklubb....

Om han bare tok telefonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han bare tok telefonen.....

Han tar ikke telefonen, for du ringer ikke (ennå)..... :fy_fy:;)

Men behold drømmen, kanskje det blir sånn etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Cata: I love you, du er skikkelig god love-coach nå!!! :ler:

Nei jeg skal ikke ringe.. Det var mer et hjertesukk! Et sånn "hvis han bare tok telefonen, så skal jeg vise ham hva kjærlighet kan være..." :)

Jeg tror jeg hadde tatt helt av kom han inn i livet mitt igjen!! :ler: Spandert London-tur, planlagt spontane tøyseting, gaver, kost med ham hele natten... *drømmer seg bort.

Og ja, Saeria, jeg KLIKKER hvis det viser seg at det er det som har skjedd!!!

Nå står jeg på jobben. Er tirsdag. Pubquiz på puben.

L skal ned og møte S senere. Min lille spion.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Ehm, for at jeg åpnet hjertet hans for første gang på tre år, fikk vite hvor sjeldent det var for ham å ha følelser, fyret opp under dem, sa at jeg kunne være jenten hans, sa jeg gjorde det slutt med typen, sa jeg var på vei til å flytte, sa jeg elsket familien hans, håndhilste på venner og familie, møtte ham 16 mai, han var drithappy for å se meg igjen, han strålte:

Og så sier jeg "sorry, jeg går tilbake til typen".

Derfor kanskje?

Syns fortsatt det er litt voldsomt jeg da, men hvis du virkelig vil gjøre en siste "innsats" så kjør på. For all del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...