Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde piercing nedentil før, og datteren hadde jo sett den. Så "alle" fikk vite at mamma hadde øredobb i tissem. Bhg fikk selvsagt også vite det👍🙈

Anonymkode: aca4d...bfa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Gikk rundt med den største og seigeste busen noen gang, den siste timen på jobb. Ingen sa noe. Jobber i klesbutikk midt i Oslo, så har mange kunder hele tiden. Fikk vite av annen ansatt etter at jeg oppdaget det, at jeg hadde bært på den i over en time,men hun syntest det var pinlig å nevne det😡

Anonymkode: 13604...51e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fest hvor en jente jeg var intr i befant seg. Jeg var drita og plutselig ville hun være med meg hjem. Jeg var for full til å få den opp. Det ble med det ene møtet.

Anonymkode: 288be...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å utsette min egen operasjon da jeg var omsorgsperson for min slektning. Slektningen min og jeg hadde vært mye på den avdelingen jevnlig gjennom et par år, og plutselig skulle jeg også ha et inngrep der. Slektningen min hadde en oppsatt operasjon og måtte få den utsatt pga dårlig helse. Heldigvis var hun på kontoret oppvakt og spurte meg om jeg virkelig mente min egen. Følte at jeg hadde veldig kontroll på mitt og andres liv da ja 🙈

Anonymkode: 2ff8c...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min ex svigerfar gikk inn da meg og ex kjæresten tenkte å kose oss litt😅 

Det her er flere år siden, og vi hadde huset for oss selv (trodde vi). Ser en skikkelse borte i døra og der stod svigerfar. Tok meg flere uker før jeg turte å snakke med han for det var så flaut. 
Han merket at jeg var så flau over hendelsen, så han tok meg til side en dag og sa «Vi legger dette bak oss og later som ingenting» 😅

Anonymkode: ddb42...58f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 6.18):

Ca det har skjedd med meg inne på Peppes (ikke pga skolisser), men også ute i trafikken (pga is på veien). Ingen hjelper!!!!!

Anonymkode: fcd75...d1d

Meg og, bare i gågata. Speilblank is. Jeg hater å dette, man føler seg jo så utrolig dum. Jeg slo meg skikkelig og følte for å begynne å gråte. Men var så glatt at jeg måtte krabbe faktisk bort til fortauet. Bak meg gikk det bl a 3 gutter. Og de og flere begynte å le. Han ene "jeg filma det fy faen jeg filma det!! 🤣". Kom til slutt en ansatt løpende ut fra en kafé med papir for jeg hadde skrapet meg opp på kinnet å blødde. Pluss hadde vondt i albuen og hofta. Det var skikkelig vond opplevelse

Anonymkode: 502a0...5fb

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flauhet varer i 2 minutter. Så kan faktisk ikke dra frem en ting som har vært ekstremt flau. Ting skjer, kanskje litt oftere med meg enn andre, er klønete. Men skulle jeg gi andre en god latter er det bare positivt. 

Anonymkode: de578...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 7.19):

Gikk rundt med den største og seigeste busen noen gang, den siste timen på jobb. Ingen sa noe. Jobber i klesbutikk midt i Oslo, så har mange kunder hele tiden. Fikk vite av annen ansatt etter at jeg oppdaget det, at jeg hadde bært på den i over en time,men hun syntest det var pinlig å nevne det😡

Anonymkode: 13604...51e

Er slike ting jeg har gjort for å ha det gøy. Gnidd lim slik det ser ut som buse, satt den ved siden av nesen og gått til byen.

Utrolig festlig at alle ser, men ingen sier noe. 

Anonymkode: de578...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg nettopp hadde begynt i ny jobb og ble akutt dårlig i magen. Min kollega skulle inn etter meg og hadde god tid. Så uansett hvor lenge jeg forsøkte å vente på at hun skulle gå en annen plass, så sto hun å ventet. Tilslutt måtte jeg gå ut. 

Jeg "ikke gå inn der.." hun "åh, har du bæsja?" Så ler hun skikkelig. Det var passe flaut, men begynte å le jeg også. Det endte godt, vi sliter begge med magen så det var bare full forståelse 

Anonymkode: 88d02...b55

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...