Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde på meg fjellsko og merket ikke at skolissen hang og slang. Var inne på bunnpris på påskefjellet midt i rushen, gikk med ei korg og skulle handle yoghurt, druer o.l til mine vannkopp syke barn som var på hytta. Klarte å snuble i skolissa og gikk på tryne LANGFLAT i butikken. Druene rullet og yoghurten fløyt utover gulvet. INGEN hjalp meg eller sa noe. Folk bare gikk rett fordi. Jeg reiste meg opp og samlet alt og bare gikk videre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke meg, men en sykepleierkollega klarte å hekte fast uniformsbuksa og trusa i rullatoren til en gammel dame da hun skulle dele medisiner.

Både buksa og trusa skled ned til anklene ( hadde visst tatt for stor bukse den dagen ). Da hun bøyer seg ned for å dra opp bukse og truse, kommer presten gående inn bak henne og ser rett inn i det aller helligste og en stor hvit rompe. Han kom med et kjempehyl, løper ut og snubler i bekken og søppelstativet.  

Kollegaen min løp rett inn til sjefen og sa opp, vi ler enda så vi griner av denne episoden 😆

Anonymkode: 26a76...4fa

Dette var trist lesning. Sorry. Å le av andre, som blir så lei seg at de sier opp jobben. 

Anonymkode: fef62...52e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette var trist lesning. Sorry. Å le av andre, som blir så lei seg at de sier opp jobben. 

Anonymkode: fef62...52e

Nei haha, burde nok skrevet det, hun endte ikke med å slutte. Hun ler godt av denne episoden selv i dag, vi ler MED ikke av. 

Anonymkode: 26a76...4fa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 10.08):

Å herre😂.. jeg fikk spinal bedøvelse etter eget ønske da jeg er livredd narkose og å sovne helt, og helvetes masse snadder i åra da jeg skulle operere ankelen etter brudd 😂… ble ganske slått ut en god stund. Hadde sånne hode telefoner på hodet med musikk på. Når jeg først våkna litt til live igjen så lå jeg med hendene under haka og bretta ut i store og vide om livet mitt, mannen min, at hvorfor jeg brakk ankelen pga alkohol problemer og tårene trilla fordi jeg hadde drukket bort sorgene i steden for å ta tak i de. I håp om å få litt støtte 😂. Jaaaada. De prøvde faktisk helt seriøst å gi meg enda mere godsaker i håp om knock out igjen😂. Sure😂.. fungerte langt ifra annet enn lys våken i resterende to og halv time av 4 og babla i vei om livet og sårbarheten i livet. Til slutt til anestilegen nok så hun ba meg holde kjeft fordi jeg var jævlig irriterende ( hennes ord ), og måtte gå ut å ta seg en kaffe og bytta med en mann😂.. fortsatte å bable med han fordi tålmodigheten hans var mye større, men likevel prøvde han også å gi meg mer godsaker 😂…. Er påbudt narkose neste gang har jeg hørt 😂. Flytta langt vekk etter det, og bytta sykehus. Går som hun som gifta seg og brakk ankelen på sykehuset den dag i dag da jeg praktisk talt ramla og brakk ankelen på min egen bryllups dag 😂😂😂😂😂. Ikke lenge siden vi kjøpte gifteringer da vi brukte forlovelses ringene i bryllupet og han spurte om vi skulle gravere datoen 😂😂😂😂. Jeg bare nei, ikke faen. Har nok med å faktisk bruke ankelen, og trenger ikke datoen for når det skjedde 😂😂😂😂

Anonymkode: 52251...f13

 

AnonymBruker skrev (På 19.8.2021 den 10.08):

Å herre😂.. jeg fikk spinal bedøvelse etter eget ønske da jeg er livredd narkose og å sovne helt, og helvetes masse snadder i åra da jeg skulle operere ankelen etter brudd 😂… ble ganske slått ut en god stund. Hadde sånne hode telefoner på hodet med musikk på. Når jeg først våkna litt til live igjen så lå jeg med hendene under haka og bretta ut i store og vide om livet mitt, mannen min, at hvorfor jeg brakk ankelen pga alkohol problemer og tårene trilla fordi jeg hadde drukket bort sorgene i steden for å ta tak i de. I håp om å få litt støtte 😂. Jaaaada. De prøvde faktisk helt seriøst å gi meg enda mere godsaker i håp om knock out igjen😂. Sure😂.. fungerte langt ifra annet enn lys våken i resterende to og halv time av 4 og babla i vei om livet og sårbarheten i livet. Til slutt til anestilegen nok så hun ba meg holde kjeft fordi jeg var jævlig irriterende ( hennes ord ), og måtte gå ut å ta seg en kaffe og bytta med en mann😂.. fortsatte å bable med han fordi tålmodigheten hans var mye større, men likevel prøvde han også å gi meg mer godsaker 😂…. Er påbudt narkose neste gang har jeg hørt 😂. Flytta langt vekk etter det, og bytta sykehus. Går som hun som gifta seg og brakk ankelen på sykehuset den dag i dag da jeg praktisk talt ramla og brakk ankelen på min egen bryllups dag 😂😂😂😂😂. Ikke lenge siden vi kjøpte gifteringer da vi brukte forlovelses ringene i bryllupet og han spurte om vi skulle gravere datoen 😂😂😂😂. Jeg bare nei, ikke faen. Har nok med å faktisk bruke ankelen, og trenger ikke datoen for når det skjedde 😂😂😂😂

Anonymkode: 52251...f13

Godt at det ikke er kun meg som driter seg ut etter narkose 😂😂😂

Har fortalt han dette og to venninner om min historie om lett narkose og spiral 😂😂😂😂

 

Anonymkode: 1b9a0...920

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sendte en skikkelig drøy snapchat av meg selv som hadde sex i fylla til venner og familie ved en feiltagelse. Fikk tidenes fylleangst dagen etterpå. Familien var ikke veldig imponert.

Anonymkode: a29a8...88f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet en søndags morgen av at det hamret på døren. Bor i en oppgang med en annen nabo. Samboeren min hadde vært på fest med en kompis og jeg var sikker på det var han som kom hjem. Så jeg gikk og åpna døra bare i trusa. Viste seg at det var to veldig kjekke poltitmenn. Jeg holdt jo armen foran brystene, men deg ble jo ganske flaut. Viste seg at de egentlig skulle til naboen. Men de tok seg god tid til å komme inn til meg også for og se seg rundt 😅

Anonymkode: 71169...c96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 17.07):

Første gang jeg sov sammen med daten, slapp jeg en brakfis på låret hans når vi spoona. Han våkna raskt og stakk for å si det sånn..

Anonymkode: af3b4...2be

På en ferietur med en venninne hadde vi bestillt feil hotellrom så vi endte i samme 120-seng. Jeg, og hun, ble vekket av at jeg brakfeis i søvne.

Anonymkode: be421...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg våknet en søndags morgen av at det hamret på døren. Bor i en oppgang med en annen nabo. Samboeren min hadde vært på fest med en kompis og jeg var sikker på det var han som kom hjem. Så jeg gikk og åpna døra bare i trusa. Viste seg at det var to veldig kjekke poltitmenn. Jeg holdt jo armen foran brystene, men deg ble jo ganske flaut. Viste seg at de egentlig skulle til naboen. Men de tok seg god tid til å komme inn til meg også for og se seg rundt 😅

Anonymkode: 71169...c96

Den siste setningen der tror jeg ikke noe på...

Anonymkode: 1964a...7f6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KillerKitty skrev (På 26.8.2021 den 22.45):

Sikkert ikke det flaueste, men noe som skjedde nå nylig. Satt og kjedet meg i bilen på parkeringsplassen til matbutikken mens jeg ventet på ei venninne, og øvde på å blunke med det ene øyet (aldri klart det 😅) Holdt blikket på det ene sidespeilet, og plutselig åpner døra på bilen ved siden meg seg, og en mann kommer ut. Herregud, om han har sett meg har han nok tenkt at jeg var gal. 

HAHAHAHA!!!! Ser for meg han stirrer på deg i ren fascinasjon mens du sitter der å flørter med deg selv🤣🤣🤣🤣🤣

";)"    ";)"    ";)"   ";)"

Anonymkode: 502a0...5fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 15.27):

Sendte en skikkelig drøy snapchat av meg selv som hadde sex i fylla til venner og familie ved en feiltagelse. Fikk tidenes fylleangst dagen etterpå. Familien var ikke veldig imponert.

Anonymkode: a29a8...88f

Var det du som laget et innlegg om det? F*f*** for det var drøyt, synes synd på deg de dagene etter 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/27/2021 at 8:54 PM, Sunnys said:

Hadde på meg fjellsko og merket ikke at skolissen hang og slang. Var inne på bunnpris på påskefjellet midt i rushen, gikk med ei korg og skulle handle yoghurt, druer o.l til mine vannkopp syke barn som var på hytta. Klarte å snuble i skolissa og gikk på tryne LANGFLAT i butikken. Druene rullet og yoghurten fløyt utover gulvet. INGEN hjalp meg eller sa noe. Folk bare gikk rett fordi. Jeg reiste meg opp og samlet alt og bare gikk videre. 

Ca det har skjedd med meg inne på Peppes (ikke pga skolisser), men også ute i trafikken (pga is på veien). Ingen hjelper!!!!!

Anonymkode: fcd75...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (På 12.10.2021 den 1.06):

Var det du som laget et innlegg om det? F*f*** for det var drøyt, synes synd på deg de dagene etter 🙈

Send gjerne link til den tråden 🙊

Anonymkode: 669de...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datet en fyr og hadde kjent han et par måneder. Vi var ikke helt definert kjærester enda, jeg var helt sinnsykt forelsket i han. Jeg overnattet en natt hos han og våknet morgenen og kjente det var klissvåt i senga og stinket urin... Jeg hadde fått UVI ila natta og hele blæren min hadde bare tømt seg uten at jeg våknet. Og man vet jo alle hvor godt morgenurin lukter... Vi var gjennomvåte begge to og jeg trodde seriøst jeg skulle synke gjennom jorda. Sendte han i dusjen og brukte 2 timer på å vaske senga, han fikk ikke komme inn og hjelpe meg heller. Tok nesten et år før jeg klarte å tenke på det og ikke dø innvendig. Han var heldigvis en bra fyr og vi var sammen i nesten 5 år til tross for uhellet mitt. 

Anonymkode: 69b17...e77

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd mye flaut 🤣 men var en gang da jeg og dama hadde kost oss litt extra , så kommer tenåringen m/venninner inn på rommet for å kikke på den nye boligen. Der lå det strap on dildoer på gulvet 😱 mer trenger jeg ikke si

Anonymkode: aba39...1dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må vel bli mensenepisoder, det på både første, andre og nittitredjeplass, liksom...

Anonymkode: 1f005...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat blitt sammen med min eks, og var i fasen der jeg prøvde å bli kjent med familien hans. Dere vet den der ekle fasen hvor man er kjemperedd for å dumme seg ut eller skape et feil inntrykk. Jeg slet i tillegg med sterk angst på den tiden, så bare det var hardt arbeid i seg selv. 

I hvertfall så var vi ute på butikken en snartur, og jeg ble igjen i bilen da jeg ikke følte meg helt i det sosiale hjørnet. Plutselig ringer tlf, og jeg ser at det er moren hans som ringer. Jeg tenker at det kan jo vente til han er ferdig på butikken, så kan han ringe henne tilbake (jeg regnet med at hun ringte meg fordi hun ikke fikk tak i han). Jeg ser på telefonen, legger den vekk, men så får jeg med en gang en uggen følelse. Jeg snur meg til venstre, og der sitter moren hans i bilen ved siden av og stirrer skuffet på meg!!! Har ALDRI følt meg så flau, hverken før eller siden! Det var som i en film. Jeg husker ikke hva jeg gjorde, tror jeg bare smilte et rart smil (i sjokk), snudde meg vekk igjen og bare satt der til han kom ut 😂 Og etterpå kom hun innom på besøk og satt der og skulte på meg.

Så pass på folkens, se mot alle retninger først! 😅

Anonymkode: 8ed55...8f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg hadde akkurat blitt sammen med min eks, og var i fasen der jeg prøvde å bli kjent med familien hans. Dere vet den der ekle fasen hvor man er kjemperedd for å dumme seg ut eller skape et feil inntrykk. Jeg slet i tillegg med sterk angst på den tiden, så bare det var hardt arbeid i seg selv. 

I hvertfall så var vi ute på butikken en snartur, og jeg ble igjen i bilen da jeg ikke følte meg helt i det sosiale hjørnet. Plutselig ringer tlf, og jeg ser at det er moren hans som ringer. Jeg tenker at det kan jo vente til han er ferdig på butikken, så kan han ringe henne tilbake (jeg regnet med at hun ringte meg fordi hun ikke fikk tak i han). Jeg ser på telefonen, legger den vekk, men så får jeg med en gang en uggen følelse. Jeg snur meg til venstre, og der sitter moren hans i bilen ved siden av og stirrer skuffet på meg!!! Har ALDRI følt meg så flau, hverken før eller siden! Det var som i en film. Jeg husker ikke hva jeg gjorde, tror jeg bare smilte et rart smil (i sjokk), snudde meg vekk igjen og bare satt der til han kom ut 😂 Og etterpå kom hun innom på besøk og satt der og skulte på meg.

Så pass på folkens, se mot alle retninger først! 😅

Anonymkode: 8ed55...8f4

*Bitch* hadde det plinga oppe i mitt hode om henne hvertfall😂

Anonymkode: 5511a...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av at foreldrene mine var swingers da jeg var 14 tror ikke jeg sa noe mer en ja, nei og hei til foreldrene mine på nesten 7 måneder før jeg faktisk innrømte hva jeg viste.





 

Anonymkode: ae95f...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...