Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner
 

 

Anonymkode: f1727...16d

Herregud jeg er glad jeg var ung og dum før smartphones og snap chat etc var vanlig 😐

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel være den gangen jeg var på besøk hos farmor, og jeg tok meg et bad... De hadde et boblebad med sånne stråler, og jeg... du vet... koste meg litt. Så kom plutselig farmor inn uten å banke på og vi fikk øyekontakt. Hu forstod med én gang hva jeg holdt på med og snudde i døra. Hvorfor kunne hun ikke banke på 😥 Jeg opplever stadig det øyeblikket i hodet mitt...

Anonymkode: 66ef6...7d1

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på seminar gjennom jobben, på folkets hus.  Jeg var veldig seint ute fordi jeg misforsto veien dit og gikk derfor rett inn konferanse rommet uten å  tenke meg om. Folk snudde seg plutselig og så på meg. Også han som holdt tale.  Jeg fikk beskjed av en Securitas om at jeg ikke kunne avbryte han som sto der og snakket på scenen. Det var altså Jonas Gahr Støre. Han så på meg og jeg sa: oj beklager og gikk ut. Jeg hadde gått inn i feil konferanserom. Jeg måtte en etasje opp

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-13 den 0.38):

Første skoledag på ny skole så fikk jeg styrtmens. Blødde ut hele buksa, det surklet I puta på skolestolen. Og fordi det var sommer så hadde jeg bare t-skjorte og bukse, ingenting å knyte rundt livet, og hybelen min var 20 minutter gåtur unna. Det var en røff første skoledag 

Anonymkode: 5f470...bdd

Var det ingen som ga deg en genser å knyte rundt livet?😟

Anonymkode: 1e773...048

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som er så sjarmerende som når man greier forlate toalett på feks et spisested, og har klart å få kjolen eller skjørtet oppi strømpebuksen. Det har jeg klart fire ganger, som jeg kommer på. To av dem på den lokale Egon.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner
 

 

Anonymkode: f1727...16d

Opplevd nesten det samme. Fikk vite det av noen andre som hadde mottatt bildet, altså gadd hun ikke engang si det til meg. Lurer på hva som får folk til å tenke at det er MORSOMT å filme en person som er ute av stand til å ta vare på seg selv og bruke det som underholdning. Og hun var ikke full engang, så kan ikke skylde på det. Jeg hadde virkelig aldri hatt hjerte til å ta opp tlf å filme noen på den måten. Klem til deg, du fortjente ikke det der ❤

Anonymkode: 4988e...ad0

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til.  Jeg jobbet på en internatskole i Tyskland og satt og laget kunst. Jeg holdt på med kullstift var spredt over  hele  arket og så måtte jeg klø meg heftig på overleppa. Tenkte ikke mer over det før elevene mine spurte meg hvorfor jeg gikk rundt med Hitlerbart. Jeg så meg selv i speilet og  så en tydelig og markant Hitlerbart av kull. Ekstra flaut at dette var i Tyskland og på jobb 🤔

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (2 minutter siden):

Kom på en til.  Jeg jobbet på en internatskole i Tyskland og satt og laget kunst. Jeg holdt på med kullstift var spredt over  hele  arket og så måtte jeg klø meg heftig på overleppa. Tenkte ikke mer over det før elevene mine spurte meg hvorfor jeg gikk rundt med Hitlerbart. Jeg så meg selv i speilet og  så en tydelig og markant Hitlerbart av kull. Ekstra flaut at dette var i Tyskland og på jobb 🤔

😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner
 

 

Anonymkode: f1727...16d

Dette er vel straffbart og kan politianmeldes?

  • Liker 41
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt bakerst på bussen. Trykka «stopp» men jeg skjønte på farten at den ikke kom til å stoppe. Reiste meg brått, ropte høyt «unnskyld- du må stoppe her» mens jeg «løp» ned midtgangen. Det jeg ikke ante da, var at skjørtet mitt hadde hekta seg opp til ryggen nesten ( det var sommer og veldig klamt) den følelsen da jeg snudde meg og så alle som satt i setene og så på meg. Å rope, og virkelig vekke oppmerksomheten mens de fikk fritt innsyn…. Og så den stygge trusa i tillegg… gremmes enda… 

Anonymkode: ac12b...662

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byen en lørdagskveld, der møtte jeg nye studenten fra jobb. Jeg tok han med meg hjem og hadde sex. Dagen etterpå kom jeg på at jeg hadde en tampong oppi, jeg prøvde å fiske den ut lenge, men uten hell. Måtte til slutt få studenten til å fiske ut tampongen min.. kan tro det var pinlig å møte han igjen på jobb mandagen etterpå😅

Anonymkode: 296e0...23a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tunge vekter under knebøy på gymmet, deisa rett i bakken mens vektene fløy veggimellom…

Anonymkode: 0f100...cc0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk mensen midt i en one night stand :flau:

Anonymkode: 7a688...cec

Samme her ! UGH!!!

Og I tillegg :
Da jeg studerte, hadde jeg og typen en slags leilighet som var i garasjen til en gammel dame. Den var ombygd og fin, og kunne ikke åpnes som en garasje lenger. Men på utsiden så den fortsatt ut som en garasje. En dag var typen min bordet og jeg hadde fyrt i peisen fordi det var kaldt. Men så vart det kjempevarmt, og jeg ville ikke åpne vindu og slippe inn snø, så jeg tok av meg klærne. 
Så da sto jeg der i string og BH da, da flere av nabokarene til denne gamle dama kom for å sjekke om det brant i garasjen hennes. For de viste ikke at det hadde blitt bygd leilighet med peis regner jeg med? Og jeg hadde vært smart selvsagt og ikke låst døren. 
De sa bare : Åh! Hei... Vi skulle bare... sjekke om det .... brant..... men... nei.. ser ikke slik ut... Ha en fin dag!


 

Anonymkode: 64a7a...e68

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En av de første gangene jeg hadde sex med kjæresten min ble jeg i overkant ivrig og slapp meg løs i så stor grad at jeg klarte å slippe en ordentlig braker av en promp. Hun ler fortsatt av dette og jeg synes fortsatt det var sykt flaut🙈

Anonymkode: 4ecea...84d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

En av de første gangene jeg hadde sex med kjæresten min ble jeg i overkant ivrig og slapp meg løs i så stor grad at jeg klarte å slippe en ordentlig braker av en promp. Hun ler fortsatt av dette og jeg synes fortsatt det var sykt flaut🙈

Anonymkode: 4ecea...84d

Det er dårlig gjort. Har skjedd med både meg og mannen et par ganger, og det er ille nok som det er om man ikke skal bli ledd av også.

Anonymkode: 4c81f...d82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (19 timer siden):

Jeg prøvde litt klær i prøverommet, hadde akkurat prøvd en genser og en bukse. Genseren er prøvd og tatt av, buksa neste.

Beinet henger seg opp i buksene, jeg ramler forover og tar meg for i løse lufta. Et forheng gir ikke særlig motstand. Raser gjennom forhenget og ut i butikken. Hvor jeg ble liggende på gulvet i g-streng, BH og et forheng halvveis under og over meg. 

Og selvsagt med butikken full av folk. 

 

Nå lo jeg, unnskyld 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (15 timer siden):

Dette er vel straffbart og kan politianmeldes?

Ja, håper hu har spart på snapen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...