Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

feil mann 😂😂

Det der er jo en win!

For det første: dritenkel å bortforklare - "ojsann, gjennom ruten var du kliss lik noen jeg kjenner. Beklager!"

For det andre: en av tidenes beste ice breakers å fortelle om på første date, friskt i minnet! Håper resten av daten gikk bra, forresten!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.8.2021 den 22.39):

Var forelsket i en og  jeg spurte en intensivsykepleier om vedkomne jobbet der. Han går intensivsykepleien 🙈det må sies at jeg var ned dopet av narkose 🙈🙈

Anonymkode: 1b9a0...920

Å herre😂.. jeg fikk spinal bedøvelse etter eget ønske da jeg er livredd narkose og å sovne helt, og helvetes masse snadder i åra da jeg skulle operere ankelen etter brudd 😂… ble ganske slått ut en god stund. Hadde sånne hode telefoner på hodet med musikk på. Når jeg først våkna litt til live igjen så lå jeg med hendene under haka og bretta ut i store og vide om livet mitt, mannen min, at hvorfor jeg brakk ankelen pga alkohol problemer og tårene trilla fordi jeg hadde drukket bort sorgene i steden for å ta tak i de. I håp om å få litt støtte 😂. Jaaaada. De prøvde faktisk helt seriøst å gi meg enda mere godsaker i håp om knock out igjen😂. Sure😂.. fungerte langt ifra annet enn lys våken i resterende to og halv time av 4 og babla i vei om livet og sårbarheten i livet. Til slutt til anestilegen nok så hun ba meg holde kjeft fordi jeg var jævlig irriterende ( hennes ord ), og måtte gå ut å ta seg en kaffe og bytta med en mann😂.. fortsatte å bable med han fordi tålmodigheten hans var mye større, men likevel prøvde han også å gi meg mer godsaker 😂…. Er påbudt narkose neste gang har jeg hørt 😂. Flytta langt vekk etter det, og bytta sykehus. Går som hun som gifta seg og brakk ankelen på sykehuset den dag i dag da jeg praktisk talt ramla og brakk ankelen på min egen bryllups dag 😂😂😂😂😂. Ikke lenge siden vi kjøpte gifteringer da vi brukte forlovelses ringene i bryllupet og han spurte om vi skulle gravere datoen 😂😂😂😂. Jeg bare nei, ikke faen. Har nok med å faktisk bruke ankelen, og trenger ikke datoen for når det skjedde 😂😂😂😂

Anonymkode: 52251...f13

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endel selvironi, så ofte er det andre som blir flaue der jeg burde blitt flau selv. Jeg har snublet, gått på dører, blitt klemt i døren på butikken, gått motsatt når noen roper "høyre her." 

I samboerforhold så prompet jeg da jeg holdt på å komme. Sånn "stønn, stønn, STØNN braaak." Han sa han følte lufta på pungen. Det ble heller en artig greie enn at jeg ble så flau. Nå har jeg ikke lengre sex, når jeg sliter med luft i magen, evt så er jeg litt mer forsiktig 😜

Anonymkode: 88d02...b55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å herre😂.. jeg fikk spinal bedøvelse etter eget ønske da jeg er livredd narkose og å sovne helt, og helvetes masse snadder i åra da jeg skulle operere ankelen etter brudd 😂… ble ganske slått ut en god stund. Hadde sånne hode telefoner på hodet med musikk på. Når jeg først våkna litt til live igjen så lå jeg med hendene under haka og bretta ut i store og vide om livet mitt, mannen min, at hvorfor jeg brakk ankelen pga alkohol problemer og tårene trilla fordi jeg hadde drukket bort sorgene i steden for å ta tak i de. I håp om å få litt støtte 😂. Jaaaada. De prøvde faktisk helt seriøst å gi meg enda mere godsaker i håp om knock out igjen😂. Sure😂.. fungerte langt ifra annet enn lys våken i resterende to og halv time av 4 og babla i vei om livet og sårbarheten i livet. Til slutt til anestilegen nok så hun ba meg holde kjeft fordi jeg var jævlig irriterende ( hennes ord ), og måtte gå ut å ta seg en kaffe og bytta med en mann😂.. fortsatte å bable med han fordi tålmodigheten hans var mye større, men likevel prøvde han også å gi meg mer godsaker 😂…. Er påbudt narkose neste gang har jeg hørt 😂. Flytta langt vekk etter det, og bytta sykehus. Går som hun som gifta seg og brakk ankelen på sykehuset den dag i dag da jeg praktisk talt ramla og brakk ankelen på min egen bryllups dag 😂😂😂😂😂. Ikke lenge siden vi kjøpte gifteringer da vi brukte forlovelses ringene i bryllupet og han spurte om vi skulle gravere datoen 😂😂😂😂. Jeg bare nei, ikke faen. Har nok med å faktisk bruke ankelen, og trenger ikke datoen for når det skjedde 😂😂😂😂

Anonymkode: 52251...f13

Herregud! Less is more.

Anonymkode: b39ae...4a2

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-16 den 1.48):

1. Klarte å få mensen mens jeg var på jobb, på ett av gamlehjemmene i kommunen. Uniformsbuksa var hvit.

2. Alle de gangene jeg har klart å sette meg inn i feil bil, de gangene jeg har vært passasjer og ikke sjåfør.

3. Den gangen jeg klarte å glemme varene mine på rullebåndet. Den ansatte måtte gå etter meg.

Anonymkode: a2fa9...fec

Du har satt deg inn i feil bil flere ganger?? 🤣🤣  Venninna mi hoppa inn i passasjersetet på nabobilen og der satt det en på 70-80 år. De lo godt begge to, og han tilbydde å kjøre henne hjem mens jeg knelte av latter ved min bil. Derimot er jeg så vant til at gubben kjører så jeg har flere ganger hoppet inn i passasjersetet på min egen bil hvis jeg skal ha andre med i bilen. 

Jeg har forøvrig jobbet på butikk i mange år. Det tok litt kaka med hun damen som tok feil vogn, la de fremmede varene på båndet, betalte, dro hjem og ringte for å klage på at noen hadde stjålet en pose fra vogna hennes. Posen sto igjen i vogna den, sammen med resten av varene hun hadde lagt i vogna og forlot 🤣 så det skal godt gjøres å være den som blir husket da det alltid er noen verre 🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å herre😂.. jeg fikk spinal bedøvelse etter eget ønske da jeg er livredd narkose og å sovne helt, og helvetes masse snadder i åra da jeg skulle operere ankelen etter brudd 😂… ble ganske slått ut en god stund. Hadde sånne hode telefoner på hodet med musikk på. Når jeg først våkna litt til live igjen så lå jeg med hendene under haka og bretta ut i store og vide om livet mitt, mannen min, at hvorfor jeg brakk ankelen pga alkohol problemer og tårene trilla fordi jeg hadde drukket bort sorgene i steden for å ta tak i de. I håp om å få litt støtte 😂. Jaaaada. De prøvde faktisk helt seriøst å gi meg enda mere godsaker i håp om knock out igjen😂. Sure😂.. fungerte langt ifra annet enn lys våken i resterende to og halv time av 4 og babla i vei om livet og sårbarheten i livet. Til slutt til anestilegen nok så hun ba meg holde kjeft fordi jeg var jævlig irriterende ( hennes ord ), og måtte gå ut å ta seg en kaffe og bytta med en mann😂.. fortsatte å bable med han fordi tålmodigheten hans var mye større, men likevel prøvde han også å gi meg mer godsaker 😂…. Er påbudt narkose neste gang har jeg hørt 😂. Flytta langt vekk etter det, og bytta sykehus. Går som hun som gifta seg og brakk ankelen på sykehuset den dag i dag da jeg praktisk talt ramla og brakk ankelen på min egen bryllups dag 😂😂😂😂😂. Ikke lenge siden vi kjøpte gifteringer da vi brukte forlovelses ringene i bryllupet og han spurte om vi skulle gravere datoen 😂😂😂😂. Jeg bare nei, ikke faen. Har nok med å faktisk bruke ankelen, og trenger ikke datoen for når det skjedde 😂😂😂😂

Anonymkode: 52251...f13

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 4113b...ab1

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha kom på en historie fra en venninne 😆 harmløs historie og jeg er anonym. Hun forteller den også rundt ned null anger, så jeg forteller den her 🙈

Hun ble lagt i bedøvelse, men var ganske borte men våken. Så satt det en ganske så kjekk sykepleier å passet på. Venninnen min: «koooos meg, kooooos meg på armeen, stryk meg, kos meeeg, pjusk meg» 😆😆 Sykepleier mannen satt da å pjuska hun på armen da 😆 

Tror nok de får høre mye rart de som driver ned bedøvelse / narkose og sykepleierne altså 😂 

Jeg har selv begynt å bable i en sånn situasjon. Operasjonslegen var i rommet, men det enset jo ikke jeg. Så jeg begynte da «han legen, jeg vet ikke om jeg stoler på han. Han var så kort i kommentaren. Han burde jo være hyggeligere og få meg til å føle meg trygg! Altså, hvilke leger er det som er så kjappe, jeg rakk jo ikke tenke før han gikk ut av rommet! Og nå ligger jeg her på bordet og er litt nervøs, hva syntes dere om legen? Er han egentlig hyggelig? Hva het han igjen?...... Han legen, jeg vet ikke om jeg stoler på han. Han var så kort i kommentaren» og sånn fortsatte jeg på repid 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Legen satt i rommet og hørte på!!! 😂 plutselig kom han over meg og sa «ja du, nå starter vi, du vil straks sovne» 😳 Lot som jeg ikke husket det da jeg våknet 😳

 

Anonymkode: f1727...16d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos gynekolog for noen år siden, og jeg fortalte at jeg aldri ble våt under sex. Aldri er et "misbrukt" ord hos meg, og kan likeså godt bety sjeldent eller ikke så ofte, eventuelt at noe er lenge siden sist så det ikke har skjedd nylig. Her mente jeg at det ikke skjedde så ofte. Han stilte da spørsmål om hvorvidt jeg var tent og kåt nok, og nevnte at noen kvinner brukte mye tid før man ble opphisset nok til å bli våt osv. Jeg svarte ærlig at jeg var kåt nok, og likevel aldri ble våt. Jeg la trykk på ordet aldri, fordi det var en så plagsom faktor for sexlivet mitt.

Under undersøkelsen så måtte han opp med fingre underveis i undersøkelsen, og da var det som om han trykka på en knapp inni meg. Jeg svulmet opp, rett og slett fikk en kvinnelig ereksjon på et blunk, og jeg ble våt. Ikke litt våt, nei, VELDIG våt. Det kom saftige lyder mens han undersøkte videre.

Ja, der lå jeg da med spredte bein. Våt som ei suppe og så oppsvulma at hver berøring sendte deilige sitringer ut i fingerspissene.

Anonymkode: 5631a...166

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg var hos gynekolog for noen år siden, og jeg fortalte at jeg aldri ble våt under sex. Aldri er et "misbrukt" ord hos meg, og kan likeså godt bety sjeldent eller ikke så ofte, eventuelt at noe er lenge siden sist så det ikke har skjedd nylig. Her mente jeg at det ikke skjedde så ofte. Han stilte da spørsmål om hvorvidt jeg var tent og kåt nok, og nevnte at noen kvinner brukte mye tid før man ble opphisset nok til å bli våt osv. Jeg svarte ærlig at jeg var kåt nok, og likevel aldri ble våt. Jeg la trykk på ordet aldri, fordi det var en så plagsom faktor for sexlivet mitt.

Under undersøkelsen så måtte han opp med fingre underveis i undersøkelsen, og da var det som om han trykka på en knapp inni meg. Jeg svulmet opp, rett og slett fikk en kvinnelig ereksjon på et blunk, og jeg ble våt. Ikke litt våt, nei, VELDIG våt. Det kom saftige lyder mens han undersøkte videre.

Ja, der lå jeg da med spredte bein. Våt som ei suppe og så oppsvulma at hver berøring sendte deilige sitringer ut i fingerspissene.

Anonymkode: 5631a...166

Så han fant en løsning da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 15.13):

Mange flauser i livet, men den siste får meg fremdeles til å rødme. 

Hadde en god forretningsforbindelse som jeg visste var Jehovas Vitne. Jeg visste det veldig godt. Likevel tok hjernen seg en lang pause da jeg noen dager før jul presterte å sende en lang mail med ønsker om en herlig julefeiring. Pyntet opp med 2 typiske julebilder og massevis av juleemojis.

Hjernen min våknet brått rundt 1 time etter at eposten var sendt. 

Hun nevnte aldri eposten, og ikke jeg heller. Men alle våre møter etter min fadese var preget av en litt annerledes stemning og tone. 

Anonymkode: f278a...bc8

Helt ærlig så tviler jeg på at hun tok det ille opp altså. Så du kan puste helt ut. Kanskje hun flira litt bare 😉 men definitivt ingen krise for henne

Anonymkode: 9eb8a...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 16.51):

Jobbet som Au-Pair i utlandetfor mange år siden, jobbet for en familie som eide en restaurant, moren i familien var norsk. En dag ringte hun fra restauranten og sa jeg måtte komme å spise sammen med henne og en skandinavisk gjest. Holdt på kjede meg ihjel under middagen, hadde null interesse for denne gjesten og skjønte ikke hvem hun var. 
Det viste seg at det var Margit Sandemo🙈

Anonymkode: 4e6b1...925

😅😅

Men hvordan kan M. Sandemo være kjedelig???😅

Anonymkode: 1e773...048

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 23.48):

Haha kom på en historie fra en venninne 😆 harmløs historie og jeg er anonym. Hun forteller den også rundt ned null anger, så jeg forteller den her 🙈

Hun ble lagt i bedøvelse, men var ganske borte men våken. Så satt det en ganske så kjekk sykepleier å passet på. Venninnen min: «koooos meg, kooooos meg på armeen, stryk meg, kos meeeg, pjusk meg» 😆😆 Sykepleier mannen satt da å pjuska hun på armen da 😆 

Tror nok de får høre mye rart de som driver ned bedøvelse / narkose og sykepleierne altså 😂 

Jeg har selv begynt å bable i en sånn situasjon. Operasjonslegen var i rommet, men det enset jo ikke jeg. Så jeg begynte da «han legen, jeg vet ikke om jeg stoler på han. Han var så kort i kommentaren. Han burde jo være hyggeligere og få meg til å føle meg trygg! Altså, hvilke leger er det som er så kjappe, jeg rakk jo ikke tenke før han gikk ut av rommet! Og nå ligger jeg her på bordet og er litt nervøs, hva syntes dere om legen? Er han egentlig hyggelig? Hva het han igjen?...... Han legen, jeg vet ikke om jeg stoler på han. Han var så kort i kommentaren» og sånn fortsatte jeg på repid 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Legen satt i rommet og hørte på!!! 😂 plutselig kom han over meg og sa «ja du, nå starter vi, du vil straks sovne» 😳 Lot som jeg ikke husket det da jeg våknet 😳

 

Anonymkode: f1727...16d

😂😂😂 kosa han henne på armen?😅😅🤣🤣 Sikkert for å få fred😅

Dette er god underholdning. Takk for dagens latter!

Anonymkode: 1e773...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 12år gammel  å satt i sofaen. Så kom  stemoren min å satt seg oppå meg for å være morsom/småplage meg litt.  Hun flyttet seg ikke på lang tid, så jeg prøvde å flytte på henne, men jeg bommet totalt med det som sannsynligvis skulle vere et grep i øvre del av magen. Jeg klemte tak i brystene hennes og ingenting annet.  Hun tok meg ikke på ordet om at dette var et uhell. Jeg ble ikke trodd av faren min heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det flaueste, men noe som skjedde nå nylig. Satt og kjedet meg i bilen på parkeringsplassen til matbutikken mens jeg ventet på ei venninne, og øvde på å blunke med det ene øyet (aldri klart det 😅) Holdt blikket på det ene sidespeilet, og plutselig åpner døra på bilen ved siden meg seg, og en mann kommer ut. Herregud, om han har sett meg har han nok tenkt at jeg var gal. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en morsom tråd.

Denne er ikke såå morsom men var så flau at jeg omtrent smeltet til en liten vanndam på pulten min. 

Enhetsmøte på Teams i dag. Ca 10-12 stykker i møtet. Sjefen la ut en link i chatten til møtet i det møtet startet så chatten var åpen. Etter 45 minutter monolog fra sjefen var det runde rundt bordet. På runden finnes en som er veeelig glad i å prate og da det ble hans tur satte han i gang med noe langvarig om en bitteliten detalj. Jeg søkte opp en blah-blah-gif og sendte den på chat til favorittkollega. Bare at jeg selvsagt sendte den i møtechatten. Til hele møtet. Oh my god. Sjefen så den først og jeg kunne se at øynene hans videt seg ut til tallerkener på skjermen😳 det ble rødming og avslått kamera en stund og halvkvalte unnskyldninger som alle skjønte var løgn da det ble min tur.

Anonymkode: be19a...66d

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et utested for noen helger siden. Måtte plutselig veldig på do (rennabæsj) så jeg fortet meg inn døra og satte meg ned. Denne doen var vedsidna baren så alle kunne se rett mot døra. Etter jeg var ferdig så jeg at det var ikke noe form for papir der inne.. prøvde å få tak i venninnene mine på tlf, men ingen svarte. Satt der leeeenge før jeg til slutt lente meg mot døra, låste opp og ropte ut i hele baren «DET ER TOMT FOR DOPAPIR HER». Kom en snill mann og la en rull i handa mi mens drittlukta bare oste ut sprekken. Det var en spesiell følelse å gå ut den døra etterpå. 

Anonymkode: f5e8b...218

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KillerKitty skrev (21 timer siden):

Sikkert ikke det flaueste, men noe som skjedde nå nylig. Satt og kjedet meg i bilen på parkeringsplassen til matbutikken mens jeg ventet på ei venninne, og øvde på å blunke med det ene øyet (aldri klart det 😅) Holdt blikket på det ene sidespeilet, og plutselig åpner døra på bilen ved siden meg seg, og en mann kommer ut. Herregud, om han har sett meg har han nok tenkt at jeg var gal. 

Denne lo jeg så høyt av 😂 Definitivt noe jeg kunne gjort (jeg kan heller ikke blunke på et øye) 

Anonymkode: ad874...4cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg, men en sykepleierkollega klarte å hekte fast uniformsbuksa og trusa i rullatoren til en gammel dame da hun skulle dele medisiner.

Både buksa og trusa skled ned til anklene ( hadde visst tatt for stor bukse den dagen ). Da hun bøyer seg ned for å dra opp bukse og truse, kommer presten gående inn bak henne og ser rett inn i det aller helligste og en stor hvit rompe. Han kom med et kjempehyl, løper ut og snubler i bekken og søppelstativet.  

Kollegaen min løp rett inn til sjefen og sa opp, vi ler enda så vi griner av denne episoden 😆

Anonymkode: 26a76...4fa

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...