Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner
 

 

Anonymkode: f1727...16d

Dette kan du anmelde faktisk fordi dette er stygt gjort og man kan få fengselsstraff inntil 2år med å filme og dele nakenbilde av andre uten den andres samtykke 😡😡😡🤬🤬🤬

Anonymkode: 1b9a0...920

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var ute på byen en lørdagskveld, der møtte jeg nye studenten fra jobb. Jeg tok han med meg hjem og hadde sex. Dagen etterpå kom jeg på at jeg hadde en tampong oppi, jeg prøvde å fiske den ut lenge, men uten hell. Måtte til slutt få studenten til å fiske ut tampongen min.. kan tro det var pinlig å møte han igjen på jobb mandagen etterpå😅

Anonymkode: 296e0...23a

Legevakta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på også på en pinlige ting er at jeg skulle vær koselig mot en mannlige kollega,men dette tok han å tolket feil og det blei oppstyr av dette 🙈🙈🙈

Anonymkode: 1b9a0...920

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Peonjenta skrev (3 timer siden):

Nå lo jeg, unnskyld 😂

Null problem, har ledd litt av det selv 😂 Jeg slo meg da jeg ramlet ut av prøverommet, men jeg lo også. Det som var mest kjedelig, var at jeg var alene på shopping. Hadde jeg hatt med meg noen, hadde det vært litt mindre flaut av en eller annen grunn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til en jeg var sammen med. På vei dit måtte jeg innom butikken og kjøpe med litt snacks. Allerede i butikken kjente jeg at jeg måtte på do og vurderte spørre om å få låne toalettet. Han bor jo bare 3 min med bil unna, så jeg fortet meg og kom frem på gårdsplassen hos han. Da klarte jeg ikke holde meg lenger og bokstavelig talt dreit meg ut skikkelig.

Han tok dette veldig fint, men det var flaut å komme busende inn og spørre om å få låne dusjen og vaskemaskina. Jeg trengte ikke forklare hvorfor, det kjente han på lukta 😊

Anonymkode: 19454...4c6

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reddet en fyr fra hans livs flause for noen helger siden tror jeg. Var med venner med båt og skulle på gjestehavnas toalett etter utestedene hadde stengt (røra i båten bråkte så fælt og folk lå og sov). Full og tissetrengt gikk jeg og tastet inn koden. Kom inn og der lå det en fyr med rumpa bar mot meg og buksene og boxeren nede på leggene... Han var veldig vanskelig å vekke så måtte stå lenge og sparke forsiktig borti han 😆 Han fikk på seg klærne og kom seg omsider ut, vasende rundt uten å være i stand til å ta vare på seg selv før han spydde som en gris og kom litt tilbake til seg selv. Fikk geleidet han gjennom byen og til taxi-køen der han HELDIGVIS fant kompisene sine som han hadde "mistet" i løpet av kvelden. 

Han viste seg å være en ordentlig hyggelig og høflig fyr så er glad jeg fant han før noen andre gjorde det morgenen etter. Tviler på at han husker noe som helst av dette og det bør han nok være glad for 😂 

Anonymkode: 8f870...dd8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet som Au-Pair i utlandetfor mange år siden, jobbet for en familie som eide en restaurant, moren i familien var norsk. En dag ringte hun fra restauranten og sa jeg måtte komme å spise sammen med henne og en skandinavisk gjest. Holdt på kjede meg ihjel under middagen, hadde null interesse for denne gjesten og skjønte ikke hvem hun var. 
Det viste seg at det var Margit Sandemo🙈

Anonymkode: 4e6b1...925

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående. Brukte stikkpiller på den tiden. Vi var på gåtur og spiste noen moreller. Da fikk jeg vondt i magen og slapp ut en lydløs fis, men stikkpillen gjorde sånn at trusa ble våt og fikk flekk på buksa. Hadde hvit bukse på, rant nedover beinet gjorde det og. 

Anonymkode: 1c4bc...ccd

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg sov sammen med daten, slapp jeg en brakfis på låret hans når vi spoona. Han våkna raskt og stakk for å si det sånn..

Anonymkode: af3b4...2be

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Første gang jeg sov sammen med daten, slapp jeg en brakfis på låret hans når vi spoona. Han våkna raskt og stakk for å si det sånn..

Anonymkode: af3b4...2be

Nå lo jeg, fikk noen bilder i hodet:ler:

Anonymkode: 4f406...67a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (5 timer siden):

Legevakta.

Ville helst unngå legevakta da jeg kjenner flere leger som jobber der. Studenten fikk den heldigvis ut.

Anonymkode: 296e0...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del flaue ting, men jeg vil ikke gjøre det verre for meg selv med nevne dem, så jeg forteller heller en anekdote.

Da jeg var ferdig å studere fikk jeg meg en midlertidig jobb som maler. Det var en slags hvit murblokk på 6 estasjer. I den ene  enden var det kontorer, men jeg visste ikke hva som var i den andre enden. Jeg malte første etasje fra bakken, så brukte jeg en slags gardintrapp, før jeg til slutt fikk en heis på enden av en arm, en slags krane. Da jeg var kommet helt øverst i fjerde etasje, måtte jeg ned og hente maling. Jeg løftet spannet i heisen, startet  kranen. Jeg steg sakte vertikalt oppover, og gled veldig stille forbi et vindu hvor en helt naken dame sto og strekte seg i vinduskarmen etter en dusj. Hvem som var mest brydd vet jeg ikke, men jeg så hun lo da jeg dro i den andre retningen. Da lo jeg tilbake. Jeg så henne på gaten, men vi latet begge som ingenting. 

Endret av Michaelhe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 14.58):

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner
 

 

Anonymkode: f1727...16d

For en venninne, jeg ville sagt ifra at det må fjernes. 
Er så glad jeg slapp dette da jeg var ung. Trengte ikke å være redd for å bli filmet i fylla. 

Anonymkode: 39c2e...742

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ti10 skrev (På 16.8.2021 den 15.03):

Men var det ingen som tilbød seg å hjelpe deg? Låne deg en genser eller noe for å knyte rundt livet eller kjøre deg hjem? Verken elever eller lærere? Det må man vel kunne gjøre for en på samme skole selv om man ikke kjenner personen.

Hadde garantert fått hjelp om jeg hadde spurt. Var en flott klasse og greie lærere, ene læreren bodde til og med i samme gate som meg, så alt hadde gått smertefritt hvis jeg bare hadde vært tøff nok til å fortelle det til noen. Men det gjorde jeg ikke. Var en sånn type som var fryktelig sjenert og redd for å skille meg ut, ville alltid bare være usynlig. 

Anonymkode: 5f470...bdd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jobbet som Au-Pair i utlandetfor mange år siden, jobbet for en familie som eide en restaurant, moren i familien var norsk. En dag ringte hun fra restauranten og sa jeg måtte komme å spise sammen med henne og en skandinavisk gjest. Holdt på kjede meg ihjel under middagen, hadde null interesse for denne gjesten og skjønte ikke hvem hun var. 
Det viste seg at det var Margit Sandemo🙈

Anonymkode: 4e6b1...925

OMG🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Første gang jeg sov sammen med daten, slapp jeg en brakfis på låret hans når vi spoona. Han våkna raskt og stakk for å si det sånn..

Anonymkode: af3b4...2be

Stakk han midt på natta fordi at du prompa? Bra du ble kvitt han :)

Anonymkode: e50b8...126

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke direkte flaut, for det ble ikke oppdaget. Men jeg var nylig blitt sammen med kjæresten min. Vi bodde på hotell i Oslo. Det ble en sen kveld med restaurantbesøk og utesteder. Begge to ble ganske full. Morgenen etter våkner jeg og kjenner at jeg er helt våt (sovnet med skjørtet og blusen på). Blusen var også våt. Skjønte ikke så mye med en gang. Typen våknet ca samtidig og var sjokkert over at jeg var våt. Han trodde jeg hadde svettet. Jeg var fyllesyk og trodde egentlig det samme. Da han gikk på do så luktet jeg, og neida, det var ikke svette, men urin! Må ha blitt ganske full...

Mens han var i dusjen så tok jeg vekk dyner og puter. Jeg snudde lakenet så det var mest vått nede ved beina. Uhellet må ha skjedd ganske tidlig etter vi la oss, for klærne var mest våt, mens det virket å ha gått gjennom og "tørket" litt på madrass og laken. Snudde forresten madrassen også, så ikke skjolder skulle ses. Skulle heldigvis reise samme dag. Men det hender at han sier enda hvis vi snakker om svette/har trent og jeg ser svett ut "herregud, jeg husker du var såååå svett da vi var i Oslo". 

Har også fått blødning gjennom buksen. Gikk i 7-klasse og var ganske så ny på mensen. Vi var på fjelltur. Kjente det plutselig rant og det gikk fort gjennom. Jeg viste det ville bli et blodbad å skifte midt på fjellet uten noe særlig å gjemme seg bak eller til å vaske hendene med. Hadde med regnbukse og tok den på selv om solen skinte. Så fikk flere spørsmål om hvorfor jeg hadde den på. 

 

Anonymkode: ca0b2...3d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 0.38):

Første skoledag på ny skole så fikk jeg styrtmens. Blødde ut hele buksa, det surklet I puta på skolestolen. Og fordi det var sommer så hadde jeg bare t-skjorte og bukse, ingenting å knyte rundt livet, og hybelen min var 20 minutter gåtur unna. Det var en røff første skoledag 

Anonymkode: 5f470...bdd

OIII!!! Veldig spent på hva du gjorde her uten noe å binde rundt livet??? Fortell mer!!

Anonymkode: d34ff...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille, men det skjedde noe i dag 😂

Skulle møte en fyr for første gang, for å gå på tur. Parkerte på den avtale parkeringsplassen og stelte meg utenfor bilen og ventet. Så kommer han jeg skulle møte og parkerer ved siden av meg. Jeg vinker. Men han går ikke ut av bilen... så han ikke meg? jeg bøyer meg litt frem og tittet inn... smiler og vinker.  
 

feil mann 😂😂

Han gikk til slutt ut av bilen og møtte en annen mann som kom, og ignorerte meg totalt 😂

Anonymkode: f1727...16d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...