Gå til innhold

Flaueste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For meg var det en gang på Kreta da jeg var 15 og hadde begynt å få pupper. Ble tatt av en bølge og mistet helt fotfeste, lå å kava toppløs i vannkanten helt til noen gutter tok tak i foten min og dro meg på land.... foran MASSE folk i alle aldre 😳

Anonymkode: f1727...16d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Første skoledag på ny skole så fikk jeg styrtmens. Blødde ut hele buksa, det surklet I puta på skolestolen. Og fordi det var sommer så hadde jeg bare t-skjorte og bukse, ingenting å knyte rundt livet, og hybelen min var 20 minutter gåtur unna. Det var en røff første skoledag 

Anonymkode: 5f470...bdd

Ååååå 😮 Værste jeg har hørt! 😄 Stakkar... Men vi jenter har sympati når vi ser sånt, man kan ikke vite om man havner i samme situasjon eller ikke. 

Anonymkode: 1c90c...41f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Spydde på meg selv i voksen alder på fest. Sprang rett på en glassdør og knuste den når jeg var rundt 13, foran masse klassekamerater. 

Anonymkode: 34963...ab4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Spydde på meg selv i voksen alder på fest. Sprang rett på en glassdør og knuste den når jeg var rundt 13, foran masse klassekamerater. 

Oj, gikk det bra med deg ifht glass døren da? 😨 det kan jo være skikkelig farlig!!

ts

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Oj, gikk det bra med deg ifht glass døren da? 😨 det kan jo være skikkelig farlig!!

ts

Ja, jeg hadde skikkelig flaks. Et lite kutt på kneet og glasskår i håret! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tisset på meg i I timen på barneskolen en gang da jeg hadde holdt meg nesten hele dagen. Hadde selebukse og syns den var vanskelig å få av, og turte heller ikke å spørre noen voksen om hjelp.

Anonymkode: ab830...f78

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Var forelsket i en og  jeg spurte en intensivsykepleier om vedkomne jobbet der. Han går intensivsykepleien 🙈det må sies at jeg var ned dopet av narkose 🙈🙈

Anonymkode: 1b9a0...920

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

1. Klarte å få mensen mens jeg var på jobb, på ett av gamlehjemmene i kommunen. Uniformsbuksa var hvit.

2. Alle de gangene jeg har klart å sette meg inn i feil bil, de gangene jeg har vært passasjer og ikke sjåfør.

3. Den gangen jeg klarte å glemme varene mine på rullebåndet. Den ansatte måtte gå etter meg.

Anonymkode: a2fa9...fec

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannah80
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1. Klarte å få mensen mens jeg var på jobb, på ett av gamlehjemmene i kommunen. Uniformsbuksa var hvit.

2. Alle de gangene jeg har klart å sette meg inn i feil bil, de gangene jeg har vært passasjer og ikke sjåfør.

3. Den gangen jeg klarte å glemme varene mine på rullebåndet. Den ansatte måtte gå etter meg.

Anonymkode: a2fa9...fec

Haha 😂 Nr 3 har jeg gjort flere ganger. Men èn gang kom en ansatt etter meg, fordi jeg hadde glemt å betale🤭

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjenferdet

Jeg var ungdom og hadde akkurat fått mensen. Det var en måned siden sist, og jeg skulle på leirskole for en helg. Jeg tok med meg en pakke bind i tilfelle. Søsteren min var også der og var den eneste som visste at jeg hadde fått mensen. Jeg ville ikke at noen andre skulle få vite om det. Plutselig, i løpet av helga, fikk HUN mensen og hun visste at jeg hadde med meg bind. Gjett hva som skjedde da? Jo, hun kom stormende inn på rommet, hvor flere jenter oppholdt seg, og spurte om hun kunne låne bind av meg. Det endte med at mange da skjønte at jeg også hadde fått mensen, noe som egentlig var hemmelig. Folk fikk jo med seg at jeg hadde bind med meg, og flere fikk mensen i løpet av helga. Det var en jente som også fikk det og trengte bind - og selvfølgelig ble jeg spurt om jeg hadde. Jeg svarte bare tilbake «nei, jeg har ikke og JEG HAR IKKE FÅTT MENSEN». Huff, husker jeg skammet meg sånn at jeg bare ville grave meg ned og hele helga ble fullstendig ødelagt. Jeg glemmer det aldri.🤭

Endret av Gjenferdet
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tisset på meg i senga til en ons... jeg trodde dette var en fremmed jeg møtte på byen, men fant ut dagen etter når jeg søkte han opp på facebook at vi hadde rundt 50 felles venner, deriblant to av eksene mine. Jeg er litt nervøs for hvem som vet dette nå. 

Anonymkode: e50b8...126

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjenferdet
Gjenferdet skrev (16 minutter siden):

Jeg var ungdom og hadde akkurat fått mensen. Det var en måned siden sist, og jeg skulle på leirskole for en helg. Jeg tok med meg en pakke bind i tilfelle. Søsteren min var også der og var den eneste som visste at jeg hadde fått mensen. Jeg ville ikke at noen andre skulle få vite om det. Plutselig, i løpet av helga, fikk HUN mensen og hun visste at jeg hadde med meg bind. Gjett hva som skjedde da? Jo, hun kom stormende inn på rommet, hvor flere jenter oppholdt seg, og spurte om hun kunne låne bind av meg. Det endte med at mange da skjønte at jeg også hadde fått mensen, noe som egentlig var hemmelig. Folk fikk jo med seg at jeg hadde bind med meg, og flere fikk mensen i løpet av helga. Det var en jente som også fikk det og trengte bind - og selvfølgelig ble jeg spurt om jeg hadde. Jeg svarte bare tilbake «nei, jeg har ikke og JEG HAR IKKE FÅTT MENSEN». Huff, husker jeg skammet meg sånn at jeg bare ville grave meg ned og hele helga ble fullstendig ødelagt. Jeg glemmer det aldri.🤭

Det må sies at jeg ikke hadde reagert likt om det hadde skjedd nå. Nå er jeg mange år eldre og det er ikke lenger hemmelig at jeg menstruerer, men akkurat den gang var det helt nytt for meg. Jeg var ung og det var derfor ekstremt skamfullt at det kom ut på den måten til så mange. Jeg var rimelig gråtkvalt resten av helga..  :sjenert:

Endret av Gjenferdet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannah80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flaueste jeg har opplevd, opplevde jeg på lørdag 😨 Var på fylla ute, var for full til å klare ta på meg buksa etter å ha vært på do, og en jente som jeg var med den kvelden, filmet meg og la det ut på snapchat story.... jeg føler heller det ikke er vits å si ifra at det ikke var greit, fordi da får jeg vell bare høre at jeg ikke burde drikke så mye... sant det, men det hjelper ikke meg nå som har totalt angst for at en halvnaken meg florerer rundt på folks telefoner

Har faktisk ikke ord for å uttrykke hvor jævlig dårlig gjort dette var av denne venninna di. Huff❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ti10
AnonymBruker skrev (På 2021-8-13 den 0.38):

Første skoledag på ny skole så fikk jeg styrtmens. Blødde ut hele buksa, det surklet I puta på skolestolen. Og fordi det var sommer så hadde jeg bare t-skjorte og bukse, ingenting å knyte rundt livet, og hybelen min var 20 minutter gåtur unna. Det var en røff første skoledag 

Anonymkode: 5f470...bdd

Men var det ingen som tilbød seg å hjelpe deg? Låne deg en genser eller noe for å knyte rundt livet eller kjøre deg hjem? Verken elever eller lærere? Det må man vel kunne gjøre for en på samme skole selv om man ikke kjenner personen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena79

Gikk rett på en glassdør på et hotell, glasset var så blankt at det så ut som døra var åpen 🙉.

Hadde handlet en del varer, oppdaget at jeg hadde glemt lommeboka hjemme, måtte gå fra alle varene....

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Mange flauser i livet, men den siste får meg fremdeles til å rødme. 

Hadde en god forretningsforbindelse som jeg visste var Jehovas Vitne. Jeg visste det veldig godt. Likevel tok hjernen seg en lang pause da jeg noen dager før jul presterte å sende en lang mail med ønsker om en herlig julefeiring. Pyntet opp med 2 typiske julebilder og massevis av juleemojis.

Hjernen min våknet brått rundt 1 time etter at eposten var sendt. 

Hun nevnte aldri eposten, og ikke jeg heller. Men alle våre møter etter min fadese var preget av en litt annerledes stemning og tone. 

Anonymkode: f278a...bc8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dævendøtte

Jeg prøvde litt klær i prøverommet, hadde akkurat prøvd en genser og en bukse. Genseren er prøvd og tatt av, buksa neste.

Beinet henger seg opp i buksene, jeg ramler forover og tar meg for i løse lufta. Et forheng gir ikke særlig motstand. Raser gjennom forhenget og ut i butikken. Hvor jeg ble liggende på gulvet i g-streng, BH og et forheng halvveis under og over meg. 

Og selvsagt med butikken full av folk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...