Gå til innhold

Blir du flau over å kjøre fossilbil?


Gjest ABM

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Skulle gjerne hatt en Hummer om jeg hadde hatt råd. Jorden kommer til å gå til helvete uansett. 

Anonymkode: ea390...5ad

Ja, det går jo ikke bra, men om det kan utsettes bare littegranne da.

Anonymkode: 8ed9e...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du får erfare at kollektivtransporten ikke fungerer like storveis overalt..ja for jeg går ut fra at du ikke hadde mulighet til å bruke kollektivtransport?? 
 

Hovedinnlegget er forøvrig en kronjuvel når det kommer til å beskrive hva ekstremisme er 👏🏻👏🏻

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (15 minutter siden):

Grunnet litt uheldige omstendigheter ble jeg tvunget til å kjøre fossilbil i dag..attpåtil dieselsvineri..

Og jeg blir jaggu ikke ofte flau..men i dag ble jeg det..følte meg som en hjernedød idiot som kjørte bil med klimagassutslipp samtidig som verden går til helvete i en klimakatastrofe av episke dimensjoner...er det bare jeg som føler sånn?

Skal ikke så mye til før du blir flau da skjønner jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (17 minutter siden):

Grunnet litt uheldige omstendigheter ble jeg tvunget til å kjøre fossilbil i dag..attpåtil dieselsvineri..

Og jeg blir jaggu ikke ofte flau..men i dag ble jeg det..følte meg som en hjernedød idiot som kjørte bil med klimagassutslipp samtidig som verden går til helvete i en klimakatastrofe av episke dimensjoner...er det bare jeg som føler sånn?

Thi hi 😂🤪

Anonymkode: 5336c...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (2 minutter siden):

Skal ikke så mye til før du blir flau da skjønner jeg. 

Bra du ikke avslører ting på sexual forumet..det er flauer enn å kjøre diesel bil slik jeg ser det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ABM said:

Grunnet litt uheldige omstendigheter ble jeg tvunget til å kjøre fossilbil i dag..attpåtil dieselsvineri..

Og jeg blir jaggu ikke ofte flau..men i dag ble jeg det..følte meg som en hjernedød idiot som kjørte bil med klimagassutslipp samtidig som verden går til helvete i en klimakatastrofe av episke dimensjoner...er det bare jeg som føler sånn?

Diesel er (såvidt) bedre enn bensin for klimaet. Men ikke for lokalmiljøet.

Anonymkode: 8ed9e...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flau?  Tåpelig spørsmål.  Har både bensin- og dieselbil samt traktor.  Kjører de med beste samvittighet! Og slik forblir det.

Anonymkode: 69605...d24

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er politikerne som vedtatt at det skal bli enklere å lade hjemme. https://elbil.no/om-lading-i-borettslag-og-sameier/ Lademuligheter øker verdien på boligene, men kanske ikke nok til å dekke det hver enkelt noen steder må betale. Uansett, sånn er jo hele staten, vi betaler for en masse vi aldri kommer til å bruke, ser ikke helt hvorfor dette er så forskjellig. Feks er du og jeg med å betale rassikring, som noen har "presset igjennom", selv om det er svært usannsynlig at vi skulle få en stein i hodet langs veien.

Anonymkode: 8ed9e...c99

For det første sameier og borettslag er ikke staten. 

For det andre er det en idiotisk sammenligning hvis du ikke bor i en veiløs grend og aldri bruker vei. Staten bruker penger på vei i hele landet, noen bruker du og andre bruker du ikke.

Anonymkode: 02fda...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte! El-biler er ikke å fantastiske som det enkelte skal ha det til! Batteriene i de bilene er skikkelig fæle!

Anonymkode: 7e368...d4c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bli sliten i hue om du tenker slik om alle folk du ser som kjører fossil bil

Anonymkode: 82995...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (6 minutter siden):

Bra du ikke avslører ting på sexual forumet..det er flauer enn å kjøre diesel bil slik jeg ser det. 

Neida...ingenting jeg er flau over der!😇😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tullete med påstander som dette. Så lenge diesel og bensinbilene er produsert, er det mer miljøvennlig å kjøre de til de er klare for å vrakes enn å vrake kjørbare biler for å kjøpe ny el-bil. Det er ikke miljøvennlig å produsere biler, ei heller el-biler.

Det mange av oss bør være litt flaue over er bilbruken, uavhengig av om det er med el eller fossilt drivstoff. Mange av oss bruker bilen for mye. Eksempelvis handler mange nesten hver dag. Kjører ungene bare de skal en kilometer fra hjemmet og mye annet som bare kan karakteriseres som latskap.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Jeg skal ha bilen til den ikke går mer, så vurderer jeg elbil om jeg skal ha bil i det hele tatt. Hva er vitsen med å bytte ut eksisterende bil med en elbil om noen andre likevel skal kjøpe og kjøre bensinbilen min?

Anonymkode: fe6f4...49d

Du kan jo kjøre dritten i bilpressa da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (Akkurat nå):

Det er tullete med påstander som dette. Så lenge diesel og bensinbilene er produsert, er det mer miljøvennlig å kjøre de til de er klare for å vrakes enn å vrake kjørbare biler for å kjøpe ny el-bil. Det er ikke miljøvennlig å produsere biler, ei heller el-biler.

Det mange av oss bør være litt flaue over er bilbruken, uavhengig av om det er med el eller fossilt drivstoff. Mange av oss bruker bilen for mye. Eksempelvis handler mange nesten hver dag. Kjører ungene bare de skal en kilometer fra hjemmet og mye annet som bare kan karakteriseres som latskap.

Eller som meg ragger rundt og spiller pokemon go... men noe må man jo gjøre på fritiden da og man kjeder seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vera skrev (13 minutter siden):

Så flott at du får erfare at kollektivtransporten ikke fungerer like storveis overalt..ja for jeg går ut fra at du ikke hadde mulighet til å bruke kollektivtransport?? 
 

Hovedinnlegget er forøvrig en kronjuvel når det kommer til å beskrive hva ekstremisme er 👏🏻👏🏻

Love you too🌹😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke. Kjører dieselbil og lever fint med det. Har ikke noe imot elbil, men slik min hverdag ser ut hadde det ikke vært mulig. 

Anonymkode: 22213...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (10 minutter siden):

Eller som meg ragger rundt og spiller pokemon go... men noe må man jo gjøre på fritiden da og man kjeder seg. 

Blir litt spennende Bente...når det går opp for hvermannsen hva som er i ferd med å skje:)..

Verden står allerede i brann og vi er nok ikke mange mnd. unna en klimaindusert matmangel på globalt nivå....G

Gobal hungersnød..100vis av millioner mennesker dør i den ytterste nød..tror det blir sosial uro jeg Bente..når vanlige folk med god lang ledning forstår hvor vi er på vei..! Spennende er det uansett..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...