Gå til innhold

Får aldri møtt barna


Trolltunga

Anbefalte innlegg

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Det er det som er med de coverte.  De gir sjeldent inntrykk av ondskap, som de som er malignante.  Alt er innhyllet i logikk og det meste foregår under enhver radar. 

Du er i hvertfall i manges tanker her inne,om at du skal klare å la ham gå ❤ 

 

Jeg gjør mitt beste for å slippe tak. 24 timer siden kontakt og det går fint, tenker ikke særlig mye på ham, men blir minnet på ham til stadighet (han er semi offentlig person), men det skal jeg klare! 
 

Prøve å gjøre dagene mine så gode som mulig, uten å tenke for mye på hvor ensom jeg er akkurat nå - telefonen min trengte ikke å lades i går, for det var kun to tekstemeldinger som kom inn; fra min mor. Hun kommer heldigvis på besøk neste helg, og det skal bli veldig godt. En nydelig kvinne, med all mulig slags varme. 
 

Jeg er så takknemlig for dere her inne nå, dere er venninner og heiagjeng, og selv om dere kanskje ikke legger særlig i det (selv om svarene deres tilsier noe annet) så gjør jeg det. Jeg lener meg på deres ord nå for å holde meg sterk - uten at dere har ansvar for meg, selvfølgelig!

Endret av Trolltunga
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunga skrev (11 minutter siden):

Jeg gjør mitt beste for å slippe tak. 24 timer siden kontakt og det går fint, tenker ikke særlig mye på ham, men blir minnet på ham til stadighet (han er semi offentlig person), men det skal jeg klare! 
 

Prøve å gjøre dagene mine så gode som mulig, uten å tenke for mye på hvor ensom jeg er akkurat nå - telefonen min trengte ikke å lades i går, for det var kun to tekstemeldinger som kom inn; fra min mor. Hun kommer heldigvis på besøk neste helg, og det skal bli veldig godt. En nydelig kvinne, med all mulig slags varme. 

Kjære deg ❤❤❤ Du skal klare dette ! 🌷 Jeg tror også du er co- dependant.  Derfor du ikke slipper, og en ypperlig kandidat for ham. Det siste innlegget ditt her nå er 2 streker under det. 🌷

Du må lese deg litt opp om emnet . Vit at selv om du er uenig med meg,så sier jeg dette fordi alle boksene tikkes av, og puslespillbitene passer sammen.  

Jeg heier på deg 💪💃

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (34 minutter siden):

Kjære deg ❤❤❤ Du skal klare dette ! 🌷 Jeg tror også du er co- dependant.  Derfor du ikke slipper, og en ypperlig kandidat for ham. Det siste innlegget ditt her nå er 2 streker under det. 🌷

Du må lese deg litt opp om emnet . Vit at selv om du er uenig med meg,så sier jeg dette fordi alle boksene tikkes av, og puslespillbitene passer sammen.  

Jeg heier på deg 💪💃

Kjære vene, ta å ro ned 

Ikke all dårlig atferd er drevet av ondskap og narsissisme. Tenker faktisk du gjør mer skade enn nytte

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (6 minutter siden):

Kjære vene, ta å ro ned 

Ikke all dårlig atferd er drevet av ondskap og narsissisme. Tenker faktisk du gjør mer skade enn nytte

Jeg må faktisk si meg enig her. Han er ingen ond eller manipulativ person, de gjenkjenner jeg. Han er en helt vanlig fyr, men dessverre veldig feig og redd. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (19 minutter siden):

Kjære vene, ta å ro ned 

Ikke all dårlig atferd er drevet av ondskap og narsissisme. Tenker faktisk du gjør mer skade enn nytte

Det har jeg ikke sagt . Jeg flagger kun emnet ved nødvendighet, da kun en av hundre er narsissister og begrepet misbrukes.  

Du kan tenke hva du vil. Jeg ser hva jeg ser og finner det nødvendig å si ifra i dette tilfellet, - selv om TS er uenig ❤ 

Har du fulgt hele tråden opp gjennom ? 

Det er en grunn til at TS ikke klarer å forlate denne mannen. Sex 3 ganger på 3 år ,aldri vært på soverommet hans...etc..Det er ganske mind blowing hvordan han da har grep på henne !!! Hun har nå vært på KG i ukesvis,,,fortsatt i hamsterhjulet... 😳

Lite av råd går inn grunnet traumebåndet, og uvitenhet.  Det er normalt . Det tar nemlig lang tid å tilegne seg og bearbeide ❤

Hun har brain fog,  og trenger nettopp tid og avstand.  ( en kjent tilstand etter hva hun har opplevd) 

TIL TS : jeg trekker meg unna for nå - men undersøk på you tube om du ser det nødvendig etterhvert. 🌷

Søk : Covert narcissist/ co- dependant . 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (1 time siden):

Du gir ham nok mer manipulativ kred enn han fortjener, for fyren finnes ikke utspekulert på noe vis. Såpass årvåken er jeg. Han er «bare» en ekstremt uerfaren mann mtp forhold, seksualitet og det å pushe seg selv. All den tid vi har vært sammen har jeg aldri sett noe til noe som helst manipulativt eller ufint. Men at han nå er desperat etter å beholde meg og finne løsninger, ja, det gjør han. Han er redd nå, redd for at feilene han har gjort gjør at han mister meg, og har derfor gått i seg selv og sett på hva alt han har gjort/ikke gjort har påvirket meg. 
Han er ekstremt redd for å prate om følelser og fremtid, til og med ting som burde være fint - som å bo sammen. Jeg snakket masse om det, mens han lo det bort, sa det ville bli vanskelig for oss (begge selvstendig næringsdrivende) osv. Da ga jeg etter hvert opp å snakke om det. Med sex sa han alltid «snart, vi skal gjøre det snart», i stedet for å fortelle meg at han er ekstremt uerfaren og redd for sex. Da slutta jeg å mase om det. 
Å bringe barna sammen var det kun jeg som pushet på - alltid en unnskyldning om at de ikke hadde tid, ingen aktivitet passet - i stedet for å fortelle meg at han ikke likte å sette dem i ubehagelige situasjoner. 
Bryllup - jeg drømte om det, snakket om et lite og koselig bryllup og ha et ekteskap - han lo det bort og ville ikke det fordi han hadde så dårlig erfaring med det. Jeg slutta å snakke om det, for det såret meg at mitt ønske ble fnyst bort. 
 

Ingen villet ondskap fra han side, men ekstrem feighet og livende redd for å prate sammen. Da jeg smalt neven i bordet fikk han mange aha-tanker, sier han, og vil plutselig alle disse tingene. Jeg tror ham faktisk på det, fordi han nå skjønner at hans handlinger gjør at han mister meg, men det er for seint. Alle de avvisningene har gjort at følelsene mine sakte men sikkert har forvitret. 
 

 

Gir han mere manipulativ kred enn han fortjener ? Så hvorfor er du fortsatt på gress ?  Med lovnad om terapi / fremtid...fortsatt ikke sovet i  HANS seng ? 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunga skrev (49 minutter siden):

Jeg må faktisk si meg enig her. Han er ingen ond eller manipulativ person, de gjenkjenner jeg. Han er en helt vanlig fyr, men dessverre veldig feig og redd. 

Så du er ikke manipulert?  Du må våkne ❤

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (6 minutter siden):

Gir han mere manipulativ kred enn han fortjener ? Så hvorfor er du fortsatt på gress ?  Med lovnad om terapi / fremtid...fortsatt ikke sovet i  HANS seng ? 😪

 

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Så du er ikke manipulert? 

Fordi jeg ikke har stilt krav eller konfrontert ham tidligere. Han har startet i terapi for å rydde opp i disse tingene, og er ekstremt lei seg for at det har endt opp sånn. Han har ikke manipulert meg bevisst på noen som helst måte, men forsøkt å utsette ubehaget det er med forandringer. Det er ikke det samme som å manipulere, som jeg tolker som en villet og ondsinnig handling. Han drevet av frykt, ikke ondskap, og der vil jeg forsvare ham lenge, for han er ikke en person som er ute etter å lure noen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (19 minutter siden):

Det har jeg ikke sagt . Jeg flagger kun emnet ved nødvendighet, da kun en av hundre er narsissister og begrepet misbrukes.  

Du kan tenke hva du vil. Jeg ser hva jeg ser og finner det nødvendig å si ifra i dette tilfellet, - selv om TS er uenig ❤ 

Har du fulgt hele tråden opp gjennom ? 

Det er en grunn til at TS ikke klarer å forlate denne mannen. Sex 3 ganger på 3 år ,aldri vært på soverommet hans...etc..Det er ganske mind blowing hvordan han da har grep på henne !!! Hun har nå vært på KG i ukesvis,,,fortsatt i hamsterhjulet... 😳

Lite av råd går inn grunnet traumebåndet, og uvitenhet.  Det er normalt . Det tar nemlig lang tid å tilegne seg og bearbeide ❤

Hun har brain fog,  og trenger nettopp tid og avstand.  ( en kjent tilstand etter hva hun har opplevd) 

TIL TS : jeg trekker meg unna for nå - men undersøk på you tube om du ser det nødvendig etterhvert. 🌷

Søk : Covert narcissist/ co- dependant . 

 

 

 

 

Skogsalv skrev (9 minutter siden):

Gir han mere manipulativ kred enn han fortjener ? Så hvorfor er du fortsatt på gress ?  Med lovnad om terapi / fremtid...fortsatt ikke sovet i  HANS seng ? 😪

 

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Så du er ikke manipulert?  Du må våkne ❤

Helt ærlig  så virker du mer manipulerende enn eksen til ts

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Så du er ikke manipulert? 

Har ikke fått inntrykk i det hele tatt at han er en narsissist. Det korter trekkes så utrolig fort av mange på kg og ellers i livet. Virker som om mannen er veldig konfliktsky, redd for konfrontasjoner og ubehageligheter, han virker usikker på seg selv og redd for å være alene. Og siden ts også er redd for å være alene tror jeg dette har vart i årevis. Ts har også frem til nå virket konfliktsky og ikke tatt opp flere ganger hva som plager henne i dette forholdet. Og selvfølgelig blir mannen nå desperat og prøver å gjøre alt han kan for at ts blir, han vil jo ikke bli forlatt? Om det er manipulasjon? Naah.. ikke på samme måte som du mener. Han prøver nok bare å overtale ts til å bli fordi han er redd og desp. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gå litt imot strømmen her. Jeg synes ikke han har behandlet deg bra, og det med sexen er helt absurd. 

Men jeg er også en person som tror på en sjanse til. Hvis han er så snill og god som du sier, og du oppriktig tror at dere kunne fått en fin fremtid sammen, så stemmer jeg for at du skal gi parterapi en sjanse.

Noen ganger så trenger folk ett realt spark i rævva for å endre seg. En venninde av meg levde med en mann som ikke var snill med henne,  hun satte foten ned og sa at hvis han ikke skjerper seg så går hun ifra han. Dette fikk han til å gjøre en helomvending og bli en helt annen og bedre versjon av seg selv, og det er han fortsatt den dag i dag mange år etterpå.

 

Men da selvfølgelig kun hvis du ønsker å gi det en sjanse til da, er du ferdig med han så håper jeg du får en avslutning raskt.

Anonymkode: 33def...92d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (7 minutter siden):

 

Fordi jeg ikke har stilt krav eller konfrontert ham tidligere. Han har startet i terapi for å rydde opp i disse tingene, og er ekstremt lei seg for at det har endt opp sånn. Han har ikke manipulert meg bevisst på noen som helst måte, men forsøkt å utsette ubehaget det er med forandringer. Det er ikke det samme som å manipulere, som jeg tolker som en villet og ondsinnig handling. Han drevet av frykt, ikke ondskap, og der vil jeg forsvare ham lenge, for han er ikke en person som er ute etter å lure noen.

Jeg synes han er over gjennomsnittet slem,jeg da. Men har sagt mitt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå skal jeg gå litt imot strømmen her. Jeg synes ikke han har behandlet deg bra, og det med sexen er helt absurd. 

Men jeg er også en person som tror på en sjanse til. Hvis han er så snill og god som du sier, og du oppriktig tror at dere kunne fått en fin fremtid sammen, så stemmer jeg for at du skal gi parterapi en sjanse.

Noen ganger så trenger folk ett realt spark i rævva for å endre seg. En venninde av meg levde med en mann som ikke var snill med henne,  hun satte foten ned og sa at hvis han ikke skjerper seg så går hun ifra han. Dette fikk han til å gjøre en helomvending og bli en helt annen og bedre versjon av seg selv, og det er han fortsatt den dag i dag mange år etterpå.

 

Men da selvfølgelig kun hvis du ønsker å gi det en sjanse til da, er du ferdig med han så håper jeg du får en avslutning raskt.

Anonymkode: 33def...92d

Jeg er helt med på det du sier, angående en sjanse til, siden han har våknet opp og nå er livende redd for å miste meg og vil gjøre alt han kan. Men jeg tror ikke jeg kan få tilbake følelsene mine for ham, og det er det som gjør det vanskelig. Ved at alt har stått på vent så lenge har mine følelser forvitret og jeg aner ikke hvor jeg en gang skal begynne for å bygge det opp igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Jeg synes han er over gjennomsnittet slem,jeg da. Men har sagt mitt ...

Vi kan kalle det egoistisk, ikke bevisst slem. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (7 minutter siden):

 

 

Helt ærlig  så virker du mer manipulerende enn eksen til ts

Ok . Du har tydeligvis aldri opplevd å være i et forhold med en covert og erfart skadene de påfører sine ofre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Ok . Du har tydeligvis aldri opplevd å være i et forhold med en covert og erfart skadene de påfører sine ofre. 

En skade man kan få av det er at msn leter etter det hos andre. Han er ikke en sånn fyr. Punktum. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er helt sikker på at han er skilt, sant? Ikke en fyr som har kone og barn? 
Og du er hans lille «side project»?

Mulig han er aromantisk og for gammel til å skjønne det.. 

Han er sikkert snill og god, men han fremstår som en umoden 20-åring uten evne til å ta tak i sitt eget følelsesliv.

TS, trenger du han? Er du fornøyd? Tror du at det går Ann å forandre personer bare man prøver hardt nok? 

Gjør det som gjør deg glad TS. Hvis det er å leve det samme livet du har gjort i 3 år så fortsetter du bare med det. 
Hvis ikke, gjør du noe med det og går videre.

Anonymkode: 2c8c1...5da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (1 minutt siden):

Vi kan kalle det egoistisk, ikke bevisst slem. 

Så hvor var bevisstheten hans hele veien frem til nå ?? Plutselig skal ting fikses ? Yeah,right! Jeg tror ikke et sekund på ham . Men det gjør du,virker det som.. 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (3 minutter siden):

En skade man kan få av det er at msn leter etter det hos andre. Han er ikke en sånn fyr. Punktum. 

Ok..if you say so...han er hvertfall one in a milion ifht å være " kjæreste"..🙄 Lykke til . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (14 minutter siden):

Ok . Du har tydeligvis aldri opplevd å være i et forhold med en covert og erfart skadene de påfører sine ofre. 

Hvilke erfaringer og kunnskap jeg har som privatperson og arbeidstaker aner ikke du er skhait om.

Jeg ser derimot at du har et ekstremt sterkt behov for å projisere dine følelser over på ts

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...