Gå til innhold

Får aldri møtt barna


Trolltunga

Anbefalte innlegg

I en tidligere tråd skrev jeg at barna vi har hver for oss endelig skal treffes, etter tre år med venting fordi han har utsatt fordi «han aldri har introdusert barna for en kjæreste.» Nå avlyste han planene for helga. Unnskyldningen var ekstremt tynn, og uten noe forslag om når vi skal planlegge for neste gang. 
Han er bare snill med meg, og elsker meg, det vet jeg, men jeg begynner å bli lei av at vi ikke beveger oss fremover i det hele tatt. 
 

Jeg har relasjonelle vansker, så jeg har vanskelig for å ta plass, kreve noe eller ta opp ting som er vanskelig, men nå begynner jeg virkelig å kjenne på at jeg begynner å få nok, uten å helt forstå om jeg forventer/krever for mye? Jeg elsker ham, men orker ikke å være i et forhold som i prinsippet kun er annen hver uke når vi ikke har barna. 

Er jeg urimelig? Hva ville dere gjort?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ønsker ikke at barna skal treffe deg, og han klarer ikke å være ærlig om det. Er dette noe du kan leve med i "forholdet" deres?

Anonymkode: f3fe7...8ae

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han ønsker ikke at barna skal treffe deg, og han klarer ikke å være ærlig om det. Er dette noe du kan leve med i "forholdet" deres?

Anonymkode: f3fe7...8ae

Absolutt ikke. Men det strider så mot absolutt alt annet han sier - han har valgt å beholde familiehytta han har arvet fordi vi nå er to om den, sier han. Tidligere ville han selge den fordi det ville være slitsomt å ha den alene hva gjelder vedlikehold og lignende. Han virker så investert i oss, men kanskje kun når det gjelder oss, ikke oss sammen med barna?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke. Men det strider så mot absolutt alt annet han sier - han har valgt å beholde familiehytta han har arvet fordi vi nå er to om den, sier han. Tidligere ville han selge den fordi det ville være slitsomt å ha den alene hva gjelder vedlikehold og lignende. Han virker så investert i oss, men kanskje kun når det gjelder oss, ikke oss sammen med barna?

Han trenger deg til vedlikehold og sex,men noe seriøst forhold med deg er han ikke ute etter. Da hadde du fått møtt barna hans for lenge siden!

Anonymkode: 5076d...76f

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han trenger deg til vedlikehold og sex,men noe seriøst forhold med deg er han ikke ute etter. Da hadde du fått møtt barna hans for lenge siden!

Anonymkode: 5076d...76f

Sex trenger han meg hvert fall ikke til - vi har hatt sex tre ganger på tre år. 
Jeg begynner å bli veldig forvirret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert har fått med deg nå, så kan det virke som om at folk her på KG avskyr det med å håndtere problemstillinger. 
Det kan virke som om at dem elsker å rope høyt og lenge om at man burde løpe ifra partneren sin fordi partneren vil bare ha deg på si, ha sex, ha penger osv.

Dem klarer ikke å ta innover seg at det faktisk finnes helt naturlige grunner til at ting ikke er optimalt hele tiden.

Når det kommer til forhold, så er kommunikasjon nøkkelen. Så istedenfor å spørre her på KG i håp om å finne ett gullkorn, kommuniser med personen og spør vedkommende. Det er kun vedkommende som sitter på svaret, ikke folk her på KG.

Anonymkode: 4db19...ba2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger jo hytta i forbindelse med barna. Men de er foreløpig for unge til å hjelpe han med vedlikehold. At han har tenkt til å selge den er sikkert bullshit. Kjekt for han at han han har fått hjelp til å snekre på hytta, da.

Anonymkode: f3fe7...8ae

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som du sikkert har fått med deg nå, så kan det virke som om at folk her på KG avskyr det med å håndtere problemstillinger. 
Det kan virke som om at dem elsker å rope høyt og lenge om at man burde løpe ifra partneren sin fordi partneren vil bare ha deg på si, ha sex, ha penger osv.

Dem klarer ikke å ta innover seg at det faktisk finnes helt naturlige grunner til at ting ikke er optimalt hele tiden.

Når det kommer til forhold, så er kommunikasjon nøkkelen. Så istedenfor å spørre her på KG i håp om å finne ett gullkorn, kommuniser med personen og spør vedkommende. Det er kun vedkommende som sitter på svaret, ikke folk her på KG.

Anonymkode: 4db19...ba2

Det har aldri vært dumt med logisk tankegang. Å det vil si at når han ikke har presentert barna etter TRE ÅR;så er han ikke ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: 5076d...76f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna? Kanskje han bare er redd for at d vil synes det er vondt at han har fått en ny kjæreste? Det høres jo ut som han ellers er glad i deg.

Anonymkode: 4ae6c...efd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold uten fremtidsplaner eller sex ville ikke være aktuelt for meg. Men alle er forskjellige. 

Det hjelper ikke å si at man ser en fremtid sammen, man må vise det med handling

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor gamle er barna? Kanskje han bare er redd for at d vil synes det er vondt at han har fått en ny kjæreste? Det høres jo ut som han ellers er glad i deg.

Anonymkode: 4ae6c...efd

Barna er 10 og 15. de ble skilt for sju år siden, så det er ikke nytt for dem heller. Han bare virker til ikke å ville utsette dem for noe som helst som er litt kleint eller ubehagelig. De lever ganske overbeskyttet - 15-åringen har ennå ikke tatt banen alene i Oslo feks. Jeg tror mye går på det å unngå ubehag for dem, en klein situasjon. Unnskyldningen nå var at de forrige uke fikk en ny katt hos mammaen sin, og at de på søndag vil være med den. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CamillaCollett skrev (16 minutter siden):

Hvorfor bare tre ganger? 

Fordi de første to og et halvt årene turte han ikke. Uerfaren og usikker. Og etter vi gjorde det så har det kun blitt tre ganger. Det har jeg tatt opp, og han sa han måtte ta grep om det og «liksom komme inn i det.» Vil sjelden overnatte, sover så dårlig etc. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunga skrev (3 minutter siden):

Fordi de første to og et halvt årene turte han ikke. Uerfaren og usikker. Og etter vi gjorde det så har det kun blitt tre ganger. Det har jeg tatt opp, og han sa han måtte ta grep om det og «liksom komme inn i det.» Vil sjelden overnatte, sover så dårlig etc. 

Høres ut som om det er flere og mer alvorlige problemer i forholdet deres enn at han ikke vil at du skal møte barna hans. Dette høres veldig unormalt ut. Har du prøvd å snakke med ham om hvorfor han så sjelden vil/tør ha sex og overnatte?

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

uerfaren?? mannen har jo barn😂😂

Anonymkode: ae445...f30

Ja, og slik jeg har forstått det så var det de to gangene de ble laget og et par ganger til, som er er hans erfaringsspekter i det ekteskapet, som er eneste partner han hadde før meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere er sammen, er du hos han da? Fikser og vasker og ordner i huset han? 

Anonymkode: 5899a...29d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå):

Høres ut som om det er flere og mer alvorlige problemer i forholdet deres enn at han ikke vil at du skal møte barna hans. Dette høres veldig unormalt ut. Har du prøvd å snakke med ham om hvorfor han så sjelden vil/tør ha sex og overnatte?

Har spurt, og han får veldig dårlig samvittighet når jeg tar det opp, sier han skal bli bedre. Men ingenting endrer seg. Han gir meg hele tida komplimenter, tafser og koser på meg, men sex skjer aldri. Ds er han trøtt, har vondt en plass, må komme seg hjem etc. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...