Gå til innhold

Får aldri møtt barna


Trolltunga

Anbefalte innlegg

Trolltunga skrev (På 10.2.2022 den 12.51):

Det skal du få slippe. Selv om jeg ikke vil ha på meg at jeg har drevet med syting. Husk også at det er helt valgfritt om du vil lese her inne eller ikke. 

😂😂😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

got2go skrev (2 timer siden):

😂😂😂

Det er frivillig å lese tråden, så hvorfor er du så ekkel? Så utrolig unødvendig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikkhild skrev (24 minutter siden):

Det er frivillig å lese tråden, så hvorfor er du så ekkel? Så utrolig unødvendig. 

Hvorfor ikke? Dette er jo så teit!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke? Dette er jo så teit!

Helt ok at du synes det er teit. Det er jo også ganske teit å engasjere seg i en tråd du synes er så tåpelig. 

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunga skrev (18 minutter siden):

Helt ok at du synes det er teit. Det er jo også ganske teit å engasjere seg i en tråd du synes er så tåpelig. 

Næh. Kjeder meg uansett på en søndag, så greit med litt underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke? Dette er jo så teit!

Det er overhodet ikke teit, det er et menneskes liv det er snakk om og vi mennesker er kompliserte. Det er ikke alltid så lett å komme seg ut av et vanskelig forhold. Som oftest må et forhold kjøre til bunns før man klarer å løsrive seg.

Og selvsagt er det helt ok å lufte sine frustrasjoner underveis, også når man velger å bli i noe som ikke fungerer. Da er det desto viktigere at det finnes steder man kan ventilere, som her på Kvinneguiden.

Vi er mange som støtter deg, Trolltunga, uansett hva du velger - og klarer - å gjøre.

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, got2go said:

Hvorfor ikke? Dette er jo så teit!

Jeg vet ikke med deg, men jeg har i alle fall gjort langt teitere ting selv. Vi mennesker er ikke perfekte. Det som virker enkelt for andre som ser det utenfra er gjerne ikke det når en står oppe i det selv. Kanskje du får oppleve det en gang, du også.

Anonymkode: 797a6...403

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planen på sikt, TS? Vil du gå eller bli? 

Anonymkode: 89bdb...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en prosess å gå i fra noen. Tydeligvis er denne mannen svært viktig for deg og du trenger tid for å bryte ut. 

Men her settes du virkelig i siste rekke. Han burde ærlig talt latt deg gå. Fryktelig egosistisk mann. Han gir deg smuler. 

Anonymkode: b2789...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tre år er alt for lenge. Merkelig lenge. Har du hilst på øvrige familie? Kan det være x-en som nekter han? Har han interesse av dine barn? Spør han og kommuniser- si at du ønsker p ta dette et hakk videre og at dersom han ikke ønsker det må han si fra slik at du kan komme deg videre uten han. 

Anonymkode: 27035...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 21.27):

@Trolltunga, hvordan går det med deg? Kom du deg ut av dette? 

Anonymkode: 0dc1e...7e7

Fremdeles sammen, men har nå funnet noe som opptar meg (frivillig arbeid) som opptar ekstremt mye av tiden min, så da har jeg noe som gir meg noe, og som dytter meg bort fra oss. Som et lite steg ut av dette forholdet, som står på stedet hvil fremdeles. Nok en jul, uten at det er noen planer om å feire sammen. Så jeg pakker med meg datteren min og meg og drar hjem til hjembyen for jula, så kan han få feire med eksen og barna. Han reiser ut på jobb nå frem til jul, og er borte hele tida, så da kan jeg kjenne mer. Jeg vil ut, men er livredd for å aldri finne noen igjen. Frykten holder meg ennå tilbake, og jeg innser den nok alltid vil holde meg hos ham. 

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du tenker litt mer på deg selv, ihvertfall. Jeg håper du treffer en vidunderlig, skjønn mann gjennom ditt frivillige arbeid ❤️. Du er ennå ung og livet kan ta helt andre veier. Ikke gi opp å finne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunga skrev (9 timer siden):

Frykten holder meg ennå tilbake, og jeg innser den nok alltid vil holde meg hos ham. 

Jeg ønsker for deg at du skal få opp øynene for din egen verdi, alene, sammen med barnet ditt, uten mannen. Jeg ønsker for deg at du kan slippe frykten og være glad og tilfreds uten denne mannen. Jeg ønsker for deg at du skal kjenne følelsen av å være sterk og uavhengig. ❤️ 

 

Anonymkode: 41a85...2c2

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bedre å være single enn å være i et sånt forhold? :klo:

Jeg er for øvrig sikker på at du finner en annen en gang. Men det er jo bare dersom du går fra han her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenker på deg nå i jula, Trolltunga. Håper du har hatt en fin feiring! 
 

Jeg syns det er godt å se at du engasjerer deg i andre ting og lager deg et liv for deg selv også, til tross for at du føler deg støkk. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...