Gå til innhold

Om du kunne ringt deg selv 10 år tilbake i tid, hva ville du sagt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du føler noe skurrer i ekteskapet så stemmer det. Ikke gi noen sjanser til, bare dra

Anonymkode: 23214...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har ett minutters ringetid...

Anonymkode: 16527...ebf

Ikke selg. 

Anonymkode: 6ca67...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, det blir ikke bedre, det blir værre og værre, så bare hopp nå, om 10 år er det ingen som bryr seg om at du er død. 

Anonymkode: 1638e...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre, du kommer til å møte noen som virkelig bryr seg og er glad i deg for den snodige personen du er. MEN FOR ALT SOM ER HELLIG IKKE LA HAN OVERTALE DEG TIL Å FÅ BARN, du vet best, og det er like jævlig som du tenkte at det skulle bli.  Bare lov meg å aldri få dem, for du kan ikke savne noe du aldri har hatt.  Og BARE GJØR DET andmeld "stefar", eller du vet plant den øksa dypt i det stygge tryne hans.

Anonymkode: cf11b...951

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du har helt rett, det blir ikke bedre, det blir værre og værre, så bare hopp nå, om 10 år er det ingen som bryr seg om at du er død. 

Anonymkode: 1638e...338

Jeg er en random person på nett. Og jeg bryr meg faktisk! Du er verdifull❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troyamin skrev (14 minutter siden):

Jeg er en random person på nett. Og jeg bryr meg faktisk! Du er verdifull❤️

Det er bare tull og tøys.. Man kan ikke vite om man bryr seg over nettet. Jeg kan godt være Josef Fritz for alt du vet. 

Anonymkode: 1638e...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er bare tull og tøys.. Man kan ikke vite om man bryr seg over nettet. Jeg kan godt være Josef Fritz for alt du vet. 

Anonymkode: 1638e...338

Du tar feil. Det er mulig å bry seg om noen man ikke har møtt eller vet hvem er når en person forteller på nett at de ikke har det bra. Men jeg forstår at du ikke kan se det når du selv ikke har det greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 min? Du kan følge intuisjonen din på alt, men når du får spørsmålet om å velge noe utfordrende eller mindre utfordrende i 2016, ikke velg det utfordrende.  Og kjøp bitcoin selvsagt. 

Anonymkode: 58001...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Stress ned og ta vare på helsa di. Det er ingen katastrofe å bli ufør. (For ti år siden slet jeg mye både fysisk og psykisk, og kjempet hardt for å klare å fullføre omskolering)

 

* Ta vare på de menneskene som betyr noe i livet. Du vet aldri når døden kommer og tar dem fra deg. (I løpet av de siste ti årene har jeg mistet flere av mine nærmeste slektninger og min beste venn) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, søke hjelp og det går bra tilslutt. 

Anonymkode: b6950...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 10 år siden var jeg 20 år, så for meg har det skjedd veldig mye de siste 10 årene. Mastergrad, fast jobb, boligkjøp, giftemål og barn. Det har også vært noen tunge perioder.

Jeg ville sagt at de neste 10 årene kommer til å bringe både opp- og nedturer, men om 10 år står du igjen med et godt liv og har det veldig bra. Hold ut gjennom nedturene, det ordner seg! 

Anonymkode: 59bec...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikinglotto-tallene.

"For Gud skyld, hold deg unna Magne"

Anonymkode: f0bbf...0f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola

Slutt og pip for alt kommer til og bli så mye verre 😅- ikke hør på moren din -ikke ta den jobben du er i ferd med og ta, men den andre du har blitt tilbudt   - kjøp bitcoin - SPAR - sats penger på oddsen på følgende resultater ….     Tror ikke jeg rekker mer. 
 

og advare om ting som vil skje i samfunnet som jeg ikke kan påvirke ville ikke ha noe for seg uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring barnevernet før det blir for sent, det er ikke normalt å leve sånn. Det kommer til å gjøre vondt, men om du ikke gjør noe nå, vil du kanskje aldri klare og leve normalt. Fortell om alkoholen, fortell om heroinen, fortell om hvordan du kler på din egen mor å vekker hun når du kommer hjem fra skolen. Ikke la folk tro du bare er ett problembarn, du er ikke det, du har det bare ikke bra. Ta vare på deg selv, før det er for sent. 

Anonymkode: 27ce4...5b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Tesla aksjer med begge henda 😆

Anonymkode: a08c8...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...