Gå til innhold

Om du kunne ringt deg selv 10 år tilbake i tid, hva ville du sagt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk jeg hadde avslått fra å ta den telefonen. Iallefall ikke sagt mer enn at det går bra til slutt. Jeg tror nemlig at den naive godtroheten ved å ikke vite hva som ventet meg var nødvendig for å komme gjennom mye. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi i terapi og gi 100%, det kommer til å spare deg mange år i bunnløs lidelse.

Anonymkode: a5ad8...841

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invester i bitcoin
Hold deg unna xxx og xxx, ikke velg sistnevnte som forlover
Hold mer kontakt med yyy, velg hu som forlover.
Alt kommer til å gå bra
Stå opp for deg selv
Spar pengene fra jobben til BSU og hold deg unna studielån på VGS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotgjenger skrev (19 timer siden):

"Bytt for Guds skyld studieretning".

Dette. Det at du har studert i to år allerede betyr ingenting, du er ennå ung. Og alt blir så mye lettere om du har et fag du virkelig liker. 

Flytt, ta et annet fag, møt opp på skolen og sett deg mål at du skal snakke med én ny person hver dag på studiene. Selv om du liker ditt eget selskap, trenger du menneskene rundt deg.

Anonymkode: 0cbf0...7b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta den drittjobben ved siden av studiene. Du kommer til å møte noen som ødelegger nesten 10 år av livet ditt.

Anonymkode: a3092...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke søk hjelp hos DPS, det vil ødelegge livet ditt og google sosial angst, PTSD og eksponeringsterapi og gjør alt på egenhånd. 

 

Anonymkode: e5772...3ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke søk hjelp hos DPS, det vil ødelegge livet ditt og google sosial angst, PTSD og eksponeringsterapi og gjør alt på egenhånd. 

 

Anonymkode: e5772...3ec

Vil bare presisere; DPS ødelegger generelt ikke livet til folk! Er du syk og trenger hjelp, ta imot hjelp, det redder liv! 

Jeg dro dit for enkel sosial angst og trodde jeg skulle få hjelp for bare det. Hadde ingen intensjoner om noe annet, tenkte ikke tanken en gang. Men så møtte jeg en fantastisk (men ei irriterende innpåsliten hjernepilker :fnise: ) som tidlig så at det var noe mer alvorlig enn sosial angst i meg. Og dro opp og frem begravde traumer og snudde opp ned på livet mitt. Ga meg håp om et liv uten psykisk sykdom. Hun åpnet en dør inni meg med mange hemmeligheter og traumer som er umulig å lukke igjen, ingen vei tilbake. Så fremover vi går, på 9. året så langt. A blessing and a curse, passende utsagn for min del. 

Anonymkode: e5772...3ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hold deg for guds skyld unna den mannen, han kommer til å ta absolutt alt fra deg! Flytt tilbake dit du har dine kjære, og fortell de som bryr seg om deg at du trenger hjelp til å komme deg på bena. Det finnes hjelp å få."

Anonymkode: 95c74...e68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna xxx og yyy, finn en bra mann, få barn. Spar penger og pass på vekta, tren så mye du kan. Slutt i jobben din, finn en ny.

Anonymkode: 31d14...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk flere år og studielån på ingeniørstudiet. Ha selvtillit nok til å gå for det du egentlig vil studere; helse; medisin eller ernæring

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp aksjer i Tesla, drit i bitcoin! :P

Anonymkode: e023e...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ikke se de 3 siste Star Was filmene. (blir for sent å advare om de tre i midten).

Anonymkode: 13050...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Om du kunne ringt deg selv 10 år tilbake i tid, hva ville du sagt?

Anonymkode: 16527...ebf

Veldig interessant å se svarene folk kommer med, det er en eneste lang liste over tabber folk har gjort og muligheter de ikke har grepet. Var det ingen som gjorde noe lurt for ti år siden, som kunne fortjent et klapp på skulderen over telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke få barn. Steriliser deg NÅ!!! Ikke få barn. Aldri få barn.  Steriliser deg. Nå!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk deg ned i senk. Livet er bare dritt uansett

Anonymkode: 65b6c...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...