Gå til innhold

Om du kunne ringt deg selv 10 år tilbake i tid, hva ville du sagt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hadde jeg sagt: nå må du stoppe opp, ikke press deg mere nå for da går det galt! Samt oppfordret meg selv til å sette tydelig grenser for de i rundt meg. 

Anonymkode: a0309...d44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt meg selv ta opp 1 million i lån og kjøpe bitcoin for alt. Og ta dem ut ca 13. april 2021.

Anonymkode: a7ae5...a9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skulle det gått til? Ringer jeg meg selv fra mitt eget nummer? Da vil jeg aldri ta det, for da er det noe merkelig på gang. Ringer jeg meg selv mer enn 10 år og 2 uker tilbake i tid så vil jeg jo bare ha en sak å si, "ring politiet med en gang og fortell dem at Anders Behring Breivik produserer bomber for å angripe regjering før han etterpå vil angripe barna på Utøya". Politi og PST vil gå meg strengt etter i sømmene, for de vil jo være meget interessert i hvordan jeg visste om det.

Anonymkode: 13c3b...2e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan skulle det gått til? Ringer jeg meg selv fra mitt eget nummer? Da vil jeg aldri ta det, for da er det noe merkelig på gang. Ringer jeg meg selv mer enn 10 år og 2 uker tilbake i tid så vil jeg jo bare ha en sak å si, "ring politiet med en gang og fortell dem at Anders Behring Breivik produserer bomber for å angripe regjering før han etterpå vil angripe barna på Utøya". Politi og PST vil gå meg strengt etter i sømmene, for de vil jo være meget interessert i hvordan jeg visste om det.

Anonymkode: 13c3b...2e0

Bor du i Larvik?

Anonymkode: 16527...ebf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytt, langt unna Oslo, Sandnes kanskje. Søk hjelp for depresjon og sorg. Ta kontroll over livet ditt. Ta vare på det fantastiske mennesket du bor med. Avta kontakten med mennesker som ikke behandler deg bra. Ta lappen, kjøp deg en campervan og et kamera og dra på tur. Si nei når du ikke vil noe. Stå opp for deg selv. Husk at du har rett til å både føle deg bra og ha det bra. 

Anonymkode: d0790...996

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg ha sagt: Hold deg unna mennesker som er født i skorpionens tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterdekor skrev (1 minutt siden):

Da ville jeg ha sagt: Hold deg unna mennesker som er født i skorpionens tegn.

Hva er galt med oss som er født i skorpionens tegn?😱

Anonymkode: d0c5a...e3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på han nerden som maser om Bitcoin og heng på! Ikke gidd å date før du er 30, alt er så mye bedre da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva er galt med oss som er født i skorpionens tegn?😱

Anonymkode: d0c5a...e3e

Ulykke rundt dere - tror ikke du trenger å frykte for deg selv, men alle rundt deg bør frykte. Ta en google sjekk på  skorpion og dødsfall og sjekk om det stemmer? Stemmer på meg! Her er et av de jeg fant:

https://christianpaaske.wordpress.com/astrologi/de-12-zodiactegnene/skorpionen-ikke-for-pingler/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle lyver, ingenting blir bedre av å være nykter. Dropp avrusning, lev hardt og ha det gøy til slutten. 

Anonymkode: 2c016...1bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville sagt til meg selv at jeg heller må følge drømmene enn å kaste bort tiden på skolearbeid. Jeg kommer inn på mer enn nok av studier og kommer aldri til å bli helt fornøyd med et av dem uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...