Gå til innhold

Kjæreste som spionerer på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei :) Hva tenker du om det flere av oss har skrevet til deg her i tråden?

Anonymkode: 1455f...275

Hei 😊

jeg klarer ikke helt å se hvem som sier hva pga anonyme koder. Det går litt i surr.

Jeg likte best de råd jeg mottok, hun som mente at jeg måtte lese saken om å komme seg ut av voldelige forhold og hun andre som rådet meg til å lese en bok. Jeg kommer til å gjøre begge deler mens han er nå sengeliggende.

Har du også gitt meg et konkret råd kanskje? Beklager så mye om jeg ikke klarer å holde styr på anonymkoder :smilyblomst:

Jeg har fått mange og gode råd. Jeg var litt oppgitt da noen ønsket å stenge det jeg tenker på men heldigvis gikk det bra.

Det som kommer til å skje videre er at jeg vil ut av forholdet jeg har med ham :briller:.

Han lager for mye støy og nå vet jeg at han ikke har vært snill med barna mine engang og at støyen han lagde var for at jeg ikke skulle høre/se hva han gjorde og fortalte dem.

Jeg har nå skjønt at han ikke spionerer men at han sa visse ting for at jeg skulle tro det, så jeg er ferdig med fyren.

Takker de som trodde på meg :duskedame:

 

Hilsen fortvilet TS som ikke er så fortvilt lengre :hoho:

Anonymkode: 5a6d7...7d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei 😊

jeg klarer ikke helt å se hvem som sier hva pga anonyme koder. Det går litt i surr.

Jeg likte best de råd jeg mottok, hun som mente at jeg måtte lese saken om å komme seg ut av voldelige forhold og hun andre som rådet meg til å lese en bok. Jeg kommer til å gjøre begge deler mens han er nå sengeliggende.

Har du også gitt meg et konkret råd kanskje? Beklager så mye om jeg ikke klarer å holde styr på anonymkoder :smilyblomst:

Jeg har fått mange og gode råd. Jeg var litt oppgitt da noen ønsket å stenge det jeg tenker på men heldigvis gikk det bra.

Det som kommer til å skje videre er at jeg vil ut av forholdet jeg har med ham :briller:.

Han lager for mye støy og nå vet jeg at han ikke har vært snill med barna mine engang og at støyen han lagde var for at jeg ikke skulle høre/se hva han gjorde og fortalte dem.

Jeg har nå skjønt at han ikke spionerer men at han sa visse ting for at jeg skulle tro det, så jeg er ferdig med fyren.

Takker de som trodde på meg :duskedame:

 

Hilsen fortvilet TS som ikke er så fortvilt lengre :hoho:

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Tusen takk for hyggelig og veldig positiv tilbakemelding :) Det er veldig bra at du vil ut av forholdet ♥️

Ta godt vare på deg selv og barna dine ♥️

Anonymkode: 1455f...275

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

 

Det merkelige er at han gjerne kan være sta på hva som er rett og galt men det gjelder visst ikke ham. Han er lærer og jeg mottok et bilde hvor han satt med beina på pulten/bordet i klasserommet. Spurte ham om elevene hans får lov til å gjøre det samme. Da svarte han: Nei, såklart ikke, de skal vite hvem som er sjefen. 

Har prøvd å ta det opp med ham men det nytter ikke. 

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

høres jo ut som han tulla her. Jeg har sånn type humor hvor jeg kunne tatt slikt bilde og tulla med det. Herregud. Du tåler ikke en dritt du TS.

Du burde ikke være i forhold. 

Anonymkode: 90a5d...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også 12 timer pr natt - likevel er jeg trøtt på dagen. Nå er jeg riktignok ikke frisk. 
Men hvis  magefølelsen din sier at han spionerer - så gjør han antagelig det. 

Anonymkode: f30f3...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

høres jo ut som han tulla her. Jeg har sånn type humor hvor jeg kunne tatt slikt bilde og tulla med det. Herregud. Du tåler ikke en dritt du TS.

Du burde ikke være i forhold. 

Anonymkode: 90a5d...ad1

Ingen tvil om at han tullet, men er det ikke litt merkelig å sitte med beina på pulten i et klasserom mens elevene er tilstede?

 

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...