Gå til innhold

Kjæreste som spionerer på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke fortalt ham når jeg legger meg og så videre, ønsker ikke at han kjenner for mye til mitt liv på dette stadiet og har vært veldig bevisst på det. 

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Du skriver at du legger deg rundt 23, men Klokken er to nå. Kanskje han ser at du er aktiv på messenger? Den blir aktivisert når wifi blir skrudd på/ når telefonen logger seg på 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke fortalt ham når jeg legger meg og så videre, ønsker ikke at han kjenner for mye til mitt liv på dette stadiet og har vært veldig bevisst på det. 

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Men hvorfor er du sammen med han da? Du stoler jo åpenbart ikke på han 🤷‍♀️

Anonymkode: cca96...c59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke fortalt ham når jeg legger meg og så videre, ønsker ikke at han kjenner for mye til mitt liv på dette stadiet og har vært veldig bevisst på det. 

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Jeg tviler sterkt på at du aldri har nevnt, direkte eller indirekte, at du legger deg seinere enn ham.

Du bekrefter det jo til og med i andre avsnitt - han sender deg god natt-melding fordi han holder på å legge seg, og du svarer fordi du er våken. Så vidt jeg leser skjer det motsatte så godt som aldri. Da trenger han bare å ha et minimum av intelligens for å skjønne at du vanligvis legger deg seinere enn ham.

Endret av Nicathv
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessic_a skrev (4 minutter siden):

Du skriver at du legger deg rundt 23, men Klokken er to nå. Kanskje han ser at du er aktiv på messenger? Den blir aktivisert når wifi blir skrudd på/ når telefonen logger seg på 

TS skriver at hun er våken til 24:30/01:00 vanligvis, men seinere i ferie, som nå.

Din andre setning er et godt poeng hvis hun bruker Messenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jullen skrev (3 minutter siden):

De som sliter med paranoia er ofte mennesker som har grunn til å være engstelige for å bli avslørt i noe. Kriminelle er feks forståelig nok, stort sett mer paranoide enn befolkningen ellers.

Sier ikke du er kriminell. Men har du noen som helst grunn for å være engselig for å bli spionert på? Noen sære eller pinlige vaner etc.? 

Har du absolutt ingenting å skjule eller være flau over, bør du vel strengt talt kanskje ikke bekymre deg så veldig for om kjæresten din lufter seg litt ekstra heller. Kanskje han vil være med deg mer enn du vil? Hender det du vil være alene noen kvelder uten ham…og så sier han at han da legger seg tidlig? 

Ser jo derimot den litt creepy siden ved tanker om at han heller velger å sitte utenfor leiligheten din da🙈

Start uansett med å kommunisere tydeligere med ham på området. Spør ham om han ikke syns dere er nok sammen og spør ham om hvorfor han er så ekstremt opptatt av hva du gjør om kveldene.

Kanskje det viser seg at dere rett og slett er litt paranoide begge to?🤭🙃

Ja, jeg er nok en smule paranoid men det skyldes erfaring. Vet feks at jeg ikke kan ha besøk av mennesker som krangler og lager støy hos meg. Dersom det skjer, kan det få konsekvenser for meg. 

Kjæresten min, som finner på allslags utsagn, alt fra: Det er alltid så mye bråk hos henne (han er jo den som lager bråket), for så å si at jeg er våken til klokka 03 30. Det stemmer jo ikke!

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessic_a skrev (8 minutter siden):

Du skriver at du legger deg rundt 23, men Klokken er to nå. Kanskje han ser at du er aktiv på messenger? Den blir aktivisert når wifi blir skrudd på/ når telefonen logger seg på 

Det er han som legger seg rundt klokka 23! Jeg legger meg omtrent alltid sist!

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, jeg syns ts virker så søt, jeg!🙉😅 Spesielt når hun hver gang avslutter svarene sine med fortvilet ts.

Anonymkode: c7821...91a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg er nok en smule paranoid men det skyldes erfaring. Vet feks at jeg ikke kan ha besøk av mennesker som krangler og lager støy hos meg. Dersom det skjer, kan det få konsekvenser for meg. 

Kjæresten min, som finner på allslags utsagn, alt fra: Det er alltid så mye bråk hos henne (han er jo den som lager bråket), for så å si at jeg er våken til klokka 03 30. Det stemmer jo ikke!

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Jeg skjønner ikke hvordan dette henger sammen med at du tror han spionerer! At han sier det er bråk? Når det ikke er bråk? At du er oppe til 03.30 når du ikke er det? Alle eksemplene dine peker jo på det motsatte av spionering! 

Anonymkode: e4868...a9b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicathv skrev (11 minutter siden):

TS skriver at hun er våken til 24:30/01:00 vanligvis, men seinere i ferie, som nå.

Din andre setning er et godt poeng hvis hun bruker Messenger.

00:30!!!! Ingenting som heter 24:30. Please.

Anonymkode: 2499d...84b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg er nok en smule paranoid men det skyldes erfaring. Vet feks at jeg ikke kan ha besøk av mennesker som krangler og lager støy hos meg. Dersom det skjer, kan det få konsekvenser for meg. 

Kjæresten min, som finner på allslags utsagn, alt fra: Det er alltid så mye bråk hos henne (han er jo den som lager bråket), for så å si at jeg er våken til klokka 03 30. Det stemmer jo ikke!

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Dette du skriver her henger jo ikke helt på greip. Hvordan har paranoia og høysensitivitet sammenheng?

Og at han lyver og kommer med usanne utsagn handler vel om helt andre ting enn hvorvidt han spionerer på deg eller ei?

Virker som dere er i et svært tidlig stadium av forholdet og at dere har en svært lang vei å gå for å bygge tillit og trygghet. Det virker ikke som du er mottagelig for å slippe deg løs med en kjærest. Dvs slippe ham inn på deg. Og han virker ikke som en god kjærest om han nærmest gjør narr av deg og livsstilen din overfor andre.

Anonymkode: 7bc22...6db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

00:30!!!! Ingenting som heter 24:30. Please.

Anonymkode: 2499d...84b

Jepp, selvfølgelig. Skriver aldri det, men kopierte TS underbevisst ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

00:30!!!! Ingenting som heter 24:30. Please.

Anonymkode: 2499d...84b

Ja, du har rett. Beklager.

 

Fortvilet TS

 

 

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette du skriver her henger jo ikke helt på greip. Hvordan har paranoia og høysensitivitet sammenheng?

Og at han lyver og kommer med usanne utsagn handler vel om helt andre ting enn hvorvidt han spionerer på deg eller ei?

Virker som dere er i et svært tidlig stadium av forholdet og at dere har en svært lang vei å gå for å bygge tillit og trygghet. Det virker ikke som du er mottagelig for å slippe deg løs med en kjærest. Dvs slippe ham inn på deg. Og han virker ikke som en god kjærest om han nærmest gjør narr av deg og livsstilen din overfor andre.

Anonymkode: 7bc22...6db

Jeg har ikke nevnt høysensitiv, det er du som konkluderer med det. 

Vi er egentlig mest i slutten av forholdet, ikke som du skriver, i begynnelsen av det, ikke sant?

 

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har ikke nevnt høysensitiv, det er du som konkluderer med det. 

Vi er egentlig mest i slutten av forholdet, ikke som du skriver, i begynnelsen av det, ikke sant?

 

Fortvilet TS

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Ja når du beskriver deler av sammenhenger uten å si alt, må vi jo tolke og konkludere. Jeg tolket det at du ikke tåler å ha det høylytt og krangling/uro som at du at du kanskje var høysensitiv. Ingen liker uro og krangel, men sliter en med høysensitivitet, kan det oppleves mer skadelig.

Måten du skriver på og formulerer deg, tyder også på at du er litt spesiell og kanskje litt sær. Kanskje andre diagnoser inni bildet også. Men skal verken spekulere eller konkludere noen ting;) 

Håper bare kjæresten kan tolere deg som du er og at dere finner ut av det på din/deres måte. Å gå rundt med en ekkel og ubehagelig følelse av at kjæresten din spionerer på deg høres uansett ikke godt ut. Verken for deg eller ham. Slik skal det ikke være for noen av dere.

 

Anonymkode: 7bc22...6db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man skal høre på magefølelsen, her er det noe som ikke stemmer. Hvis det blir mange småting som en reagerer på, er det ikke rart man blir paranoid. Ts føler seg overvåket, uansett om hun blir det eller ei. Det er ikke en god følelse.

Uansett kan du begynne med å skru av aktiv-statusen din på messenger, Ts! Så blir du ihvertfall ikke grønn lenger. (Trykk på bildet ditt øverst så du kommer på innstillinger). Hvis han sitter å følger med på dét, så merker du det fort da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg mener at han kan gå tur med hunden, si at han legger seg, uten å faktisk legge seg. Istedenfor spionerer han på meg, og derfor er han trøtt. Er vel ikke normalt å gjespe hele tiden dersom man sover i 10 timer? 

Mulig jeg er paranoid men det er endel annet som ikke helt stemmer med denne mannen og dermed tror man vel kanskje at ingenting stemmer, eller?

 

Fortvilet TS

 

Anonymkode: 5a6d7...7d8

Du høres ikke helt ok ut du TS, ekstremt paranoid. Tror det er du som har issues og ikke typen din. 

Er ikke så uvanlig å sove mye og så gjespe mye dagen etterpå. Skal jeg fortelle deg noe spennende? Jo, hør her: FOLK ER FORSKJELLIGE. 

Noen er trøtte individer, andre ikke. Bare fordi du sover mye og ikke gjesper i løpet av dagen betyr ikke at alle er som deg!! Herregud. Du høres så uvitende ut at det er ekkelt.

Skal du fortelle om noe som har med spionering å gjøre så må du fortelle om andre ting enn at noen gjesper liksom. 

 

Anonymkode: 90a5d...ad1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har fått en dårlig følelse og er litt mer på vakt. 

Han sier at han registrerer at jeg legger meg sent. Han legger seg gjerne klokka 22 30, har annet mønster enn meg. Jeg legger meg etter ham, nesten konsekvent, med få unntak. Han sender meg god natt meldinger hver kveld og at nå må du gå og legge deg. Jeg svarer som regel at det skal jeg gjøre, men jeg legger meg likevel senere. 

Har omtrent alltid, lenge før han kom inn i bildet slått av Facebook og annet en god stund før jeg legger meg.  Kan gjerne sitte oppe etter at alt er avslått, med enten tv på, eller datamaskin på, men det er ikke synlig for andre, med mindre man lusker utenfor?

Forrige helg utbrøt han offentlig, altså under en tilstelning med flere: "Hun kan sitte oppe til klokka 03 30 en mandag kveld og se tv". Han hadde drukket da han sa dette. Jeg stusset. Det stemmer heller ikke at jeg er våken til 03 30 en mandags kveld. 

Jeg legger meg som regel mellom klokka 24 0g 24 30, men det har jeg aldri fortalt ham. Har faktisk aldri skjedd at jeg har lagt meg klokka 03 30 en mandags kveld, som jeg kan huske, så det var en merkelig uttalelse. Mulig jeg kan ha stått opp for å gå på do klokka 03 30 og at han har trodd at jeg fortsatt er oppe.

Jeg har uansett aldri før møtt en fyr som legger seg klokka 22 30 - står opp klokka 10 for så å gjespe hele dagen. Han gjesper mer enn meg og det har fått meg til å stusse, ettersom han ihvertfall vil ha meg til å tro at han sover mellom 22 30 og 10 ish. Hva er galt?

Selv sover jeg mellom 01 kanskje og 07 (Hvis det ikke er ferie, som nå da).

 

Fortvilet TS

 

 

 

Anonymkode: 5a6d7...7d8

hvordan vet du nøyaktig når HAN legger seg og står opp da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er i slutten av parforholdet sier du? Har han lagt seg til mer kontrollerende vaner?

Hvis du føler noe er falt så er det sannsynligvis det!

Anonymkode: 37b92...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er i slutten av parforholdet sier du? Har han lagt seg til mer kontrollerende vaner?

Hvis du føler noe er falt så er det sannsynligvis det!

Anonymkode: 37b92...c8f

*galt

Anonymkode: 37b92...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...