Bithiah Skrevet 8. desember 2021 #301 Del Skrevet 8. desember 2021 Desember altså 🙄 godt det bare er jul en gang i året! 😂 Kjipt med julebord, men neste gang du går på en is-smell, eller kake-smell, eller en annen smell - så får du bare tenke «drit i, det var julebordet!». Når har du neste løp da? Skikkelig dumt med sånn vinterutfordringer med joggingen synes jeg, nå som jeg var så godt i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #302 Del Skrevet 8. desember 2021 Bithiah skrev (9 timer siden): Når har du neste løp da? Skikkelig dumt med sånn vinterutfordringer med joggingen synes jeg, nå som jeg var så godt i gang.. Jeg skal løpe på mandag, men er litt usikker på om det kommer til å bli gjennomført med de nye reglene? Har ikke løpt siden fredag, så dette er min dårligste løpeuke i hele høst, i morgen MÅ jeg komme meg ut en tur! Merkelig jeg er litt bekymret for å falle ut av den gode rytmen, men prøver å ikke stresse for mye 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 8. desember 2021 #303 Del Skrevet 8. desember 2021 Bokdamen skrev (22 minutter siden): Jeg skal løpe på mandag, men er litt usikker på om det kommer til å bli gjennomført med de nye reglene? Har ikke løpt siden fredag, så dette er min dårligste løpeuke i hele høst, i morgen MÅ jeg komme meg ut en tur! Merkelig jeg er litt bekymret for å falle ut av den gode rytmen, men prøver å ikke stresse for mye 😅 Å, ja det er sant… men vi kan inngå en avtale om å ta en tur i morgen? Absolutt må, minst 1 km? 💪💪 (med mindre en faller, så blir det jo fort lengre da). Rapport etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #304 Del Skrevet 8. desember 2021 Bithiah skrev (25 minutter siden): Å, ja det er sant… men vi kan inngå en avtale om å ta en tur i morgen? Absolutt må, minst 1 km? 💪💪 (med mindre en faller, så blir det jo fort lengre da). Rapport etterpå? Avtale! For min del blir det etter legging, men nå har jeg en ekstra skubb for å komme meg ut 😘👏🏃♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 9. desember 2021 #305 Del Skrevet 9. desember 2021 Fant fortau som var helt bart! 👏👏 Blytungt å komme seg ut tidlig en mørk morgen, men ingen nedbør. Første km var for deg! De neste var mye motivert av den dumme kebaben mannen kom med i går kveld 🙄🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #306 Del Skrevet 9. desember 2021 Strålende jobbet @Bithiah 👏 Turen din har hengt ved med hele dagen, så selv om jeg sovnet mens jeg leste bok var det ingen kjære mor. Hakket kortere tur enn deg, men jeg kom meg ut og er godt fornøyd! Speilglatt på siste biten, ellers bar asfalt og deilig å være ute. Særs fornøyd med at jeg synes jeg var litt treg i dag, men hadde en km-tid jeg kunne drømt om for bare noen mnd siden 💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 9. desember 2021 #307 Del Skrevet 9. desember 2021 Bokdamen skrev (1 time siden): Strålende jobbet @Bithiah 👏 Turen din har hengt ved med hele dagen, så selv om jeg sovnet mens jeg leste bok var det ingen kjære mor. Hakket kortere tur enn deg, men jeg kom meg ut og er godt fornøyd! Speilglatt på siste biten, ellers bar asfalt og deilig å være ute. Særs fornøyd med at jeg synes jeg var litt treg i dag, men hadde en km-tid jeg kunne drømt om for bare noen mnd siden 💪 👏👏👏👏💪💪💪 knallbra! Jeg hadde tenkt å stoppe på 5, men akkurat da ble det slak nedoverbakke og jeg tenkte på kebaben 🤣 Sovna mens du leste? For deg selv eller barna? 😳 Minste mi hadde blitt fly fornærma om jeg sovna midt i lesinga 😂 og jeg hadde aldri klart å komme meg ut på trening etterpå 😅💪 imponerende, det gir mange mange sprekingpoeng 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #308 Del Skrevet 10. desember 2021 Bithiah skrev (11 timer siden): Sovna mens du leste? For deg selv eller barna? 😳 Minste mi hadde blitt fly fornærma om jeg sovna midt i lesinga 😂 Var en mindre fornøyd 2-åring der ja 😅 Jeg har lagt meg til en vane å ta på treningstøyet før jeg begynner med legging, spesielt de dagene jeg er sliten eller det sitter litt inne. Terskelen for å ta klærne av igjen er høyere enn å komme seg ut døren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #309 Del Skrevet 10. desember 2021 06. juli - 95,3 kg 09. juli - 91,9kg (- 3,4 kg) 22. juli - 90,6 kg (-1,3 kg) 30. juli - 89,5 kg (-1,1 kg) 06. august - 88,4 (-1,1 kg) vektmål 1 ✅ 13. august - 86,9 kg (- 1,5 kg) 20. august - 85,6 kg (- 1,3 kg) 27. august - 84,5 (- 1,1 kg) vektmål 2 ✅ 03. september - 83,6 kg (-0,9 kg) 10. september - 82,5 kg (-1,1 kg) 17. september - 81,7 kg (-0,8 kg) vektmål 3 ✅ 24. september - 80,9 kg (-0,8) 1. oktober - 79.8 (-1,1 kg) vektmål 4 ✅ 8. oktober - 79,2 (-0,6 kg) 15. oktober - 78,7 (-0,5 kg) 22. oktober - 77,4 (-1,3 kg) 29. oktober - 77,1 kg (-0,3) 5. november - 76,1 kg (-1 kg) 12. november - 75,6 kg (-0,5 kg) 19. november - 75,2 kg (-0,4 kg) 26. november - 75,2 kg (-0 kg) 3. desember - 74,1 kg (-1,1 kg) 10. desember - 73,8 kg (-0,3 kg) Totalt ned: 21,5 kg Det føles nesten som juks å ha veiedag fredag, for det er nesten alltid ukens laveste vekt. I går lå jeg 1 kg høyere! Alltid fornøyd når jeg får inn en joggetur torsdag kveld, føler det hjelper meg over kneiken for å bli kvitt det som «henger» i kroppen (fortstoppelse, ekstra vann ol). Hadde altså ikke forventet å gå noe ned denne uken. Tar det som et veldig godt tegn på at jeg har kommer langt i å innarbeide nye og gode rutiner for meg selv som jeg kan leve med over tid. Julebordet gjenoppstod i ny og revidert utgave, så i kveld skal jeg ut med noen kollegaer (med munnbind og avstand), og skal flotte meg i ny kjole. Gleder meg ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. desember 2021 #310 Del Skrevet 10. desember 2021 Du er så flink, bøyer meg i hatten for deg! Kos deg på julebord i nykjolen i kveld! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 13. desember 2021 #311 Del Skrevet 13. desember 2021 Ble det løp på deg i dag? Jeg må ut i kveld. Både fordi PAIen min er drastisk lav og fordi jeg er helt kokt i hodet etter flere dager med syke barn (i flertall ja..). Men så er det denne pressekonferansen da, må vel se den først 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 13. desember 2021 Forfatter #312 Del Skrevet 13. desember 2021 Ja @Bithiah 🥳 Jeg løp, gikk for 10km og det ble søren meg ny personlig rekord med 1.05.19 💪 De som bruker mer enn 1 time må begynne litt før og jeg feilberegnet tiden helt. Løp fra bilen til startstreken og fester nummeret med 30 sekunder å gå på. Målet for neste gang må være å nå å varme opp 😂 Men sykt irritert på at jeg knotet med Strava fordi jeg var så sent ute, så den registrerte 9,81 km. Da blir ikke ny PR registrert 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 14. desember 2021 #313 Del Skrevet 14. desember 2021 Veldig forståelig frustrasjon - men du vet hva du klarte uansett 💪👏👏👏 Jeg er veldig imponert! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #314 Del Skrevet 14. desember 2021 Jeg har meldt meg på halvmaraton til våren 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 14. desember 2021 #315 Del Skrevet 14. desember 2021 Bokdamen skrev (4 timer siden): Jeg har meldt meg på halvmaraton til våren 🙈 Seriøst?!!!??!! Du er jammen helt RÅ!! 😱 hvilken måned er det, og hvor langt er det lengste du har løpt nå? Jeg lekte med tanken på kanskje til høsten liksom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 14. desember 2021 Forfatter #316 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Bithiah skrev (9 timer siden): Seriøst?!!!??!! Du er jammen helt RÅ!! 😱 hvilken måned er det, og hvor langt er det lengste du har løpt nå? Jeg lekte med tanken på kanskje til høsten liksom 😅 Det var min plan også, sånn i oktober 😅 Men så er det Bergen city maraton i slutten av april. God stemning og fin løype jeg kan bruke god tid på å bli kjent med. Har foreløpig ingen ambisjoner utover å fullføre, men de kommer kanskje? Lengste jeg har løpt er 11 km, men jeg har lest litt treningsplaner og ser at jeg har et greit utgangspunkt. Skal finne en plan og følge den, så trenger jeg ikke tenke så mye på hvordan jeg skal trene meg opp. Og så har jeg et mål 💪 Endret 15. desember 2021 av Bokdamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 14. desember 2021 #317 Del Skrevet 14. desember 2021 Bøyer meg i støvet! 🙌 Si ifra når du finner plan, må kikke litt jeg også 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 15. desember 2021 Forfatter #318 Del Skrevet 15. desember 2021 Uff, det er en prøvelse å være på hjemmekontor. Har min faste lunsj som jeg vet er variert, med masse grønt og et fornuftig kalorinivå. Denne uken har vi litt dårlig utvalg for ukeshandlingen glemte at det ville gå mer av alt. Så lunsjen er ikke helt som den burde. Ungene er helt ville etter å pynte pepperkaker, og det er så lett å spise litt pynt eller en pepperkake som sikkert er 90% sukker. Og så har vi testet litt matkasse, der porsjonene er rikelige og maten er veldig god. Men majonesen sitter veldig løst i oppskriftene, og kalroinivået er ganske mye høyere enn jeg er vant til. Så i dag har jeg logget for første gang på ca en mnd, for selv om jeg var ned på fredag, er jeg ikke ned nå. Merker deler av hjernen nok begynner å ta ferie, men det er mange måltid igjen før jul og jeg må være bevisst forbi å ikke gli ut de beste 14+ dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 15. desember 2021 #319 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg datt helt ut en gang i forrige uke, og nå er alt helt på villspor pga ny lockdown og ingen gruppetimer på treningssenteret. Får se om jeg klarer å motivere meg til egentrening en dag, eller om jeg skal ta et skippertak på nyåret. Urgh, det var ikke sånn jeg ville det skulle bli, teite korona. Stapper innpå med julebakst og synes litt synd på meg selv. Vet jo at det ikke får meg til å føle meg bra når jeg spiser masse drittmat, men likevel blir jeg veldig snokete når sulten melder seg. Håper det blir bedre neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 16. desember 2021 #320 Del Skrevet 16. desember 2021 Bokdamen skrev (På 14.12.2021 den 16.18): Jeg har meldt meg på halvmaraton til våren 🙈 Wow, du er helt rå!! Jeg leker litt med tanken selv, men enn så lenge så sliter jeg litt med psyken i forkant av løp, så tror jeg skal fullføre Sentrumsløpet/10km i Oslo i april først og så vurdere om jeg skal gå for halvmaraton til høsten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå