Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med prostituerte? Hvorfor/hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonyminist skrev (1 time siden):

Hva tenker du om funksjonshemmede som bruker prostituerte? I Danmark får de i støtte av staten , burde de i Norge blitt skutt? 

Synes det er forkastelig, mener de fortjener samme behandling som funksjonsfriske. Bare ideen om at staten går inn og finansierer menneskehandel er motbydelig. 

Anonymkode: cf1ff...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Realverdien skrev (44 minutter siden):

Kvinner vil heller at en kjæreste har 200+ skjeder bak seg, enn at'n har kjøpt sex.

Årsaken er enkel: de beundrer menn som knuller mye og vil ha dem. En som kjøper sex er jo helt i andre enden av skalaen.

Du vet hva kvinner vil ha? Nei. 

Anonymkode: 12dd6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det er forkastelig, mener de fortjener samme behandling som funksjonsfriske. Bare ideen om at staten går inn og finansierer menneskehandel er motbydelig. 

Anonymkode: cf1ff...14f

Menneskehandel? Selvsagt bruker de ikke ofre for menneskehandel. 
samme behandling som funksjonsfriske, forklar 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (1 time siden):

¨Hvor mye koster det? Er folk så desperat etter sex? Eller er det så billig? Man må jo ha litt info for å skjønne hvorfor de gjør det

Anonymkode: 68d1b...aee

Det spørs jo helt da…  en selvstendig i Oslo koster ca 10- 15000 + hotellrom / suite. En på bordell ( med hallik eller horemamma ) er noe rimeligere. De billigste er vel de neddopa med knekk i knærne, her tror jeg du kan få for under 1000 kr. 
ja, noen er desperate etter sex. Han her på kg  som lager tråder om hvor mye han hater kvinner, fordi vi har bestemt at han ikke skal ha sex er nok en desperat potensiell kunde. Funksjonshemmede er ofte desperate ( tv program på tv2, også 2 funksjonshemmede som har skrevet bok om dette og hvorfor de besøker prostituerte i Danmark ) . Noen er veldig busy menn med mye penger, som ikke har tid til og date. De har gjerne en eller 2 faste sexarbeidere de har avtale med. For noen er det en slags power trip, type « exit» folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Hva tenker dere om damer som gifter seg med rike menn kun for penger? Er stueren sosialt godtatt prostitusjon eller noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fortid er fortid og ingen har noe med hvem andre tidligere har ligget med. 

Anonymkode: 56ce5...52c

Jaaa… var det ikke slik det var, da?

Eller gjaldt dette bare for kvinner – og da spesielt for kvinner som halve bygda har fått tømme seg i?

(For ordens skyld: Jeg har aldri hverken betalt for sex eller hatt lyst til å gjøre det.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet hva kvinner vil ha? Nei. 

Anonymkode: 12dd6...6ea

Tja, jo. 

Etter å ha brukt ti tusenvis av timer på å jage fitte, vet jeg hva som funker og hva som ikke funker. More or less. 

Regel #1 vil i alle fall være å se på hva kvinner gjør og ikke hva hun sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

Tja, jo. 

Etter å ha brukt ti tusenvis av timer på å jage fitte, vet jeg hva som funker og hva som ikke funker. More or less. 

Regel #1 vil i alle fall være å se på hva kvinner gjør og ikke hva hun sier. 

Tja, nei, du sikter nok på svært usikre kvinner. Det du skriver treffer ikke meg eller de i min omganskrets. Alle kan pule mye hvis du sikter lavt nok eller betaler.

Anonymkode: 12dd6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

Tja, jo. 

Etter å ha brukt ti tusenvis av timer på å jage fitte, vet jeg hva som funker og hva som ikke funker. More or less. 

Regel #1 vil i alle fall være å se på hva kvinner gjør og ikke hva hun sier. 

Hvem er kjekkasen på bildet ditt foresten?

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (2 timer siden):

Hva tenker dere om damer som gifter seg med rike menn kun for penger? Er stueren sosialt godtatt prostitusjon eller noe annet? 

Dersom det er valgfritt ser jeg ikke problemet? Thai koner er jo også på mange måter sosialt godtatt prostitusjon. Alle med øyne som fungerer og en hjerne med virksomhet ser jo greia.

Anonymkode: 12dd6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller vært sammen med en som har ligget med noen få prostituerte enn en som har hatt sex med 30+
Ikke noe automatikk i at den som har ligget med prostituerte har dårligere menneskesyn enn de som ikke bryr seg om alle de nedlegger, sårer, player.

Anonymkode: 24312...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett å si et høyt og tydelig NEI til!

Men så møter du en fyr, som er den mest fantastiske og interessante fyren du har møtt. Aaah❤  Dere forelsker dere og så kommer det fram at han lå med en prostituert en gang for 20 år siden da han var på guttetur og ble egget opp av kompiser, eller da han var psykisk syk, på en alvorlig snurr, ekstremt deprimert, eller av en eller annen grunn, men han angrer så klart. Han ville aldri gjort det idag, han var ung og dum, osv. Da ville det nok ikke vært like lett å si nei, kan jeg tenke meg. 

Har ikke opplevd det selv, men kan jo tenke meg.

Anonymkode: bd8ad...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dersom det er valgfritt ser jeg ikke problemet? Thai koner er jo også på mange måter sosialt godtatt prostitusjon. Alle med øyne som fungerer og en hjerne med virksomhet ser jo greia.

Anonymkode: 12dd6...6ea

Jeg har ikke sagt at det er et problem, jeg mener at det er en form for prostiusjon. Da regner jeg med at du sidestiller det med valgfri prositusjon, siden det er om det er om det er selvvalgt som et avgjørende? 
jeg synes ikke og gifte seg til penger er « bedre» enn selvstendige sexarbeidere, faktisk synes jeg de siste er mer ærlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyminist skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at det er et problem, jeg mener at det er en form for prostiusjon. Da regner jeg med at du sidestiller det med valgfri prositusjon, siden det er om det er om det er selvvalgt som et avgjørende? 
jeg synes ikke og gifte seg til penger er « bedre» enn selvstendige sexarbeidere, faktisk synes jeg de siste er mer ærlige. 

Jeg tenker at det moralsk er enorm forskjell på å kjøpe en "luksus"prostituert som putter pengene i egen lomme og velger da av fri vilje, enn det mest vanlige horekunder gjør som ofte er bordell ol i fattige land som Thailand, Ukraina osv. Tro meg, ingen kvinne kan nyte sex med en horekunde. Det å være horekunde er virkelig nederst på skalaen av å være en atraktiv person. Jentene fra f.eks Thailand har nok en familie i ryggen som pusher på å få døtrene gift til et økonomisk bedre liv for ikke bare henne, men hele familien. Hovedinntekten der nede er jo faktisk pengene som blir sendt tilbake fra disse jentene som må gifte seg med disse taperne/gamle grisene som utnytter situasjonen. Disse jentene har jeg medfølelse med. De må leve et utenkelig liv for å livnære familien sin i hjemlandet, og ofrer seg i så måte for det. Å ligge under en svett fyr du vet har "kjøpt" deg 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og vi er sammen på 7.året nå ☺️
Liker ikke å tenke på det, men han hadde sine grunner den gang.  Hadde ikke vært avgjørende om han hadde fortalt det tidlig i datingprosessen heller

Anonymkode: 0f204...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tar ikke med jobben hjem.

Anonymkode: 422af...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker at det moralsk er enorm forskjell på å kjøpe en "luksus"prostituert som putter pengene i egen lomme og velger da av fri vilje, enn det mest vanlige horekunder gjør som ofte er bordell ol i fattige land som Thailand, Ukraina osv. Tro meg, ingen kvinne kan nyte sex med en horekunde. Det å være horekunde er virkelig nederst på skalaen av å være en atraktiv person. Jentene fra f.eks Thailand har nok en familie i ryggen som pusher på å få døtrene gift til et økonomisk bedre liv for ikke bare henne, men hele familien. Hovedinntekten der nede er jo faktisk pengene som blir sendt tilbake fra disse jentene som må gifte seg med disse taperne/gamle grisene som utnytter situasjonen. Disse jentene har jeg medfølelse med. De må leve et utenkelig liv for å livnære familien sin i hjemlandet, og ofrer seg i så måte for det. Å ligge under en svett fyr du vet har "kjøpt" deg 🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 12dd6...6ea

Hvordan vet du hva ingen kvinner kan nyte?
jeg har en venninne som har jobbet som sex arbeider, og fikk litt annet syn på det. Hun er « pensjonert» nå, det var egentlig målet hennes med og tjene masse penger. Hun møtte alle potensielle kunder for en kaffe før hun « godtok» dem som kunder. Avviste de hun tenkte 🤮🤮🤮om. De kjøpte ikke henne, men en tjeneste, når du er på jobb og utfører en tjeneste har de ikke kjøpt deg, men ditt arbeid/ service/ tjeneste.  Hun påsto ikke at hun nøt hvert sekund av jobben , men hun sier at for henne følte dette mer verdig enn feks vaske noens do og dusjsluk for 150 kr timen. Det var også noen faste hun faktisk nøt med, så skal visst være mulig. Det var pengene som drev selvsagt, men sånn er det jo ..  ja det er veldig stor forskjell på prostituerte, og det vesentlige for meg er hvorvidt det er frivillig eller tvang. Det er det jeg «dømmer»  evt kunder ut i fra og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er veldig lett å si et høyt og tydelig NEI til!

Men så møter du en fyr, som er den mest fantastiske og interessante fyren du har møtt. Aaah❤  Dere forelsker dere og så kommer det fram at han lå med en prostituert en gang for 20 år siden da han var på guttetur og ble egget opp av kompiser, eller da han var psykisk syk, på en alvorlig snurr, ekstremt deprimert, eller av en eller annen grunn, men han angrer så klart. Han ville aldri gjort det idag, han var ung og dum, osv. Da ville det nok ikke vært like lett å si nei, kan jeg tenke meg. 

Har ikke opplevd det selv, men kan jo tenke meg.

Anonymkode: bd8ad...0bc

For min del hvis han virkelig angret, så hadde det vært greit. Men jeg måtte vært sikker på at han skjønte hvorfor det er galt, og har endret verdiene siden. Det er virkelig ikke noe jeg tar lett på å godta at han har gjort, han måtte virkelig ha angret. Hadde jeg sett at han gjorde det, ville jeg ikke holdt det imot ham. "Ung og dum", eller annet du nevner er ingen unnskyldning for dette. Så han måtte ha tatt ansvaret selv for det han gjorde. Først da ville jeg tenkt det var greit, og vi kunne vært i et forhold. 

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville heller vært sammen med en som har ligget med noen få prostituerte enn en som har hatt sex med 30+
Ikke noe automatikk i at den som har ligget med prostituerte har dårligere menneskesyn enn de som ikke bryr seg om alle de nedlegger, sårer, player.

Anonymkode: 24312...777

Ingen automatikk, men å ha sex med en prostituert viser tydelig forskjeller i verdisyn mellom mitt og hans. Med de som har ligget med mange er det vanskeligere å si hvilke verdier de har, det kommer an på en del ting.

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...