Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med prostituerte? Hvorfor/hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann kjøpte sex som sjømann for 40 år siden. Det forteller ingenting om hva slags menneske han er i dag. I dag ville han ikke gjort det. 

Anonymkode: 53040...33e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (44 minutter siden):

Jeg må si det er godt å vite at 89% av norske menn aldri har gått til prostituerte. Dermed er det mest sansynlig at hverken min mann, far, bror eller nevø noen gang har gjort noe sånt. 

Mao nesten 50% sannsynlighet at én av de fire har gjort det, hvis man kun ser på statistikk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anonymkode: 12dd6...6ea

Ja. Hvis det var fortid og han bare var ung og nyskjerrig … er noe med å La fortid være fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jupp. Hvis det var noe som skjedde når man va

R ung og dum og mindre reflektert. Har og gjort mye dumt og lite gjennomtenkt. Og en mannnpå 25 tenker med et annet syn enn en på 35

Anonymkode: 67700...d59

Jeg synes ikke "ung og dum" er noen unnskyldning. Jeg tror mange tenker at når de er unge kan de droppe å være moralske, fordi de bare kan si de angrer seg i fremtiden og så blir alt greit. Samtidig kan alle gjøre feil. Jeg ville i utgangspunktet ikke vært sammen med en som har ligget med prostituerte, men hvis det tilhørte fortiden OG han angret seg veldig, og forstod hvorfor det han gjorde var galt, så tror jeg ikke lenger dette hadde vært en hindring. 

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Det spørs jo litt om hvilke grunner som ligger bak og litt forskjell på om det skjedde en gang eller om det har vært noe han jevnlig har gjort. 

Jeg synes også at holdningene hans rundt det har mye å si. En som kan reflektere rundt det og se hvorfor det var galt/ikke det lureste han har gjort og hvorfor han valgte å gjøre det er mer sympatisk enn en som ser ned på prostituerte og bagatelliserer egne handlinger. 

Så ja, jeg kunne nok det siden en person kan utvikle seg og se at tidligere handlinger ikke samsvarer med den de er i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er sammen med en som kjøpte seg trekant med strippere på guttetur i et fattig land året før vi ble sammen. Fikk vite det flere år etter, utrolig skuffende og ekkelt, men velger å legge godvilja til og tenker at det var ekstremt lite gjennomtenkt og impulsivt. Hadde jeg visst det før vi fikk barn sammen hadde jeg nok heller gått for en annen, det ødlegger bilde mitt av han for min del desverre..

Anonymkode: 12dd6...6ea

Uff dette er sikkert ekkelt for deg💔

Håper dere hadde en ordentlig prat om hva som skjedde, for min del ville det tynget veldig, og det er jo vanskeligere når dere har barn sammen å skulle tenke på å gå fra ham. Når det attpåtil er i et fattig land så kan man stille spørsmål med om dette er noe stripperne gjorde for faktisk å leve. Det er helt forferdelig å utnytte noen i en sånn situasjon! Hvis din mann ikke mente vondt med dette så må han ha vært veldig naiv, for det å kjøpe sex i et fattig land er hvert fall utnytting... 

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det kunne jeg ikke. En som kjøper andre mennesker kan ikke være min venn heller. 

Anonymkode: 53a4c...578

Jeg ville også hatt problemer med et slikt vennskap uten å bli kvalm av ham. Hvis han likevel helt genuint angrer og skjønner hvorfor det er galt, så hadde det dog sikkert gått greit. 

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis der gjelder 11% er det ikke akkurat voldsomt mange...

Anonymkode: 12dd6...6ea

De reelle tallet er nok mye høyere enn 11% det skal jeg love deg. 

Anonymkode: 7f85b...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at samboeren min kjøpte seg damer mens vi var sammen. Ble dumpet meget fort. 
Så nei kunne ikke tenkt meg å blitt sammen med noen som har kjøpt seg seksuelle tjenester. 

Anonymkode: e6666...d1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det var lenge siden og han var ung. Da hadde det ikke vært noe problem

Anonymkode: cda6d...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på. Alle har en fortid, og ingen er perfekte. Men hvis han syntes det å kjøpe sex var en normal og legitim handling, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I prinsippet synes jeg det er forkastelig. Men de fleste har behov for å være nærme et annet menneske; både sex og generelt føle en kropp mot sin.

En mindre attraktiv mann som aldri får draget men noen kan jeg forstå.

Men forstår ikke de»vellykkede» som har partner. Hva de får ut av å sette sin familie på spill, utsette partneren sin for x antall stygge kjønnssykdommer etc. Og ja, dette har skjedd med flere kvinner i min omgangskrets…

Anonymkode: c4510...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps.samtlige tok antibiotika og er gift ennå. Den ene var halvveis i svangerskapet da hun måtte ta antibiotika…

Anonymkode: c4510...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De reelle tallet er nok mye høyere enn 11% det skal jeg love deg. 

Anonymkode: 7f85b...d96

Nei, det kan du ikke love meg, hvem er du? Jeg tror på statistikken. Hva du og dine likesinnede foretar deg er noe annet.

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke hoppet i været av glede om ei dame jeg var interessert i hadde ligget med prostituerte, nei

Anonymkode: c479e...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Måtte kutte kontakten med en kompis som fortalte at han hadde kjøpt sex. Klarte ikke se på han etter det. Menn som har betalt for sex er søppel 

Anonymkode: 0a6d9...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AllahBallah skrev (1 time siden):

Mao nesten 50% sannsynlighet at én av de fire har gjort det, hvis man kun ser på statistikk 😅

Du kan alltids vri på statistikker. 89% er bra.

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei! Måtte kutte kontakten med en kompis som fortalte at han hadde kjøpt sex. Klarte ikke se på han etter det. Menn som har betalt for sex er søppel 

Anonymkode: 0a6d9...eb0

Var dette en i Rogaland?

Anonymkode: 1b1e0...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anonymkode: 12dd6...6ea

Nei. For det første, viser det hvilket syn han har på kvinner - et kjøttstykke som kan kjøpes. En annen ting er synes på sex - noe som han har "krav" på, og hvis han ikke får det gratis, synes de det er greit å kjøpe sex fra noen som ikke har lyst på den hun har sex med. Jeg ville heller aldri ha vært sammen med en mann som har så lav selvtillit at han synes han må kjøpe sex for å få seg noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (2 timer siden):

Mao nesten 50% sannsynlighet at én av de fire har gjort det, hvis man kun ser på statistikk 😅

Jaha? Min mann, far, bror og nevø utgjør 4 stk. Stiller du opp 100 mann på rekke, og ber alle som ikke har gått til prostituerte om å ta et skritt frem, så vil 89 stk ta et skritt frem. Det er ikke 50% sannsynlighet for at ikke de fire vil ta et skritt frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...