Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med prostituerte? Hvorfor/hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, fordi det viser et forkastelig menneskesyn.

Anonymkode: eeba7...189

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Hvis det var noe som skjedde når man va

R ung og dum og mindre reflektert. Har og gjort mye dumt og lite gjennomtenkt. Og en mannnpå 25 tenker med et annet syn enn en på 35

Anonymkode: 67700...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri

Det viser så alvorlige empatiske mangler.

Å evne å få nytelse utav objektiviseringen sin, nei æsj. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ser på det som voldtekt. Og det er ikke en mann som deler mine verdier.

Anonymkode: 8f272...4f8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Det er ikke ett automatisk nei for min del, men jeg hadde nok ville vist mer rundt det før jeg eventuelt kunne gått videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Fordi vi åpenbart har helt ulike verdier..

Anonymkode: c8ffe...38d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man var ung (20-årene) og kjøpte sex med en luksusprostituert uten hallik så synes jeg man ikke bør ta det for alvorlig. 

Anonymkode: 98756...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det sier det meste om hans menneskesyn og verdier, og det ville ikke vært noe jeg kunne leve med.

Anonymkode: b1dcc...e55

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bra. Er glad kjæresten heller var jomfru som ung enn å kjøpe sex. 

Anonymkode: b478a...3fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, fordi det viser et forkastelig menneskesyn.

Anonymkode: eeba7...189

Amen. Jeg har kompiser som både hsr og ikke. Dette har vært en diskusjon i vennegruppa. Ikke overaskende er de to som har gjort det både mindre smart, styggere, mindre reflektert og lavere utdannet enn de andre som syntes det er utenkelig. Hvis man øker i gradene på menn har de både prinsipper og moral.

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnene kan være så mangt,  kanskje noen av dere deler seng uvitende om  at deres perfekte partner har en mørk fortid.

Noe som det er en  stor sannsynlighet for.  Det er også menn som deler seng uvitende om at sin nydelige og uskyldige  har tjent penger på å selge seg.

 

Endret av Smeltemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jupp. Hvis det var noe som skjedde når man va

R ung og dum og mindre reflektert. Har og gjort mye dumt og lite gjennomtenkt. Og en mannnpå 25 tenker med et annet syn enn en på 35

Anonymkode: 67700...d59

Jeg er sammen med en som kjøpte seg trekant med strippere på guttetur i et fattig land året før vi ble sammen. Fikk vite det flere år etter, utrolig skuffende og ekkelt, men velger å legge godvilja til og tenker at det var ekstremt lite gjennomtenkt og impulsivt. Hadde jeg visst det før vi fikk barn sammen hadde jeg nok heller gått for en annen, det ødlegger bilde mitt av han for min del desverre..

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola

Har ikke et ja eller nei svar. Prostitusjon er så mye. Gateprostituerte i Oslo med hallik bak? Nei. sexarbeider som selvstendig næringsdrivende? Ja.     Luksusbordell på guttetur i Berlin eller London ? Ja. Neddopa med hallik/ menneskehandel i utlandet? Nei.
For de kvinnene som velger det selv og tjener rått med penger på sin virksomhet.. som også er lovlig i Norge.. ser jeg ikke ned på . Synet på kunden kommer an på situasjonen. Jeg ville selvsagt ikke vært sammen med en som oppsøkte prostituerte under vårt forhold. Er man en singel travel buisnessnann som ikke har tid til og date.. whynot? 
det jeg synes er litt rart er at de aller fleste kompisene mine som jeg kjenner godt har vært på bordeller eller med prostituerte . Ingen av venninne mine mener deres mann har vært med en prostituert. Det er noe som ikke helt stemmer her. For meg er ærlighet viktigst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (1 minutt siden):

Har ikke et ja eller nei svar. Prostitusjon er så mye. Gateprostituerte i Oslo med hallik bak? Nei. sexarbeider som selvstendig næringsdrivende? Ja.     Luksusbordell på guttetur i Berlin eller London ? Ja. Neddopa med hallik/ menneskehandel i utlandet? Nei.
For de kvinnene som velger det selv og tjener rått med penger på sin virksomhet.. som også er lovlig i Norge.. ser jeg ikke ned på . Synet på kunden kommer an på situasjonen. Jeg ville selvsagt ikke vært sammen med en som oppsøkte prostituerte under vårt forhold. Er man en singel travel buisnessnann som ikke har tid til og date.. whynot? 
det jeg synes er litt rart er at de aller fleste kompisene mine som jeg kjenner godt har vært på bordeller eller med prostituerte . Ingen av venninne mine mener deres mann har vært med en prostituert. Det er noe som ikke helt stemmer her. For meg er ærlighet viktigst. 

Nåja, det sier mer om dine kompiser.

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke. En som kjøper andre mennesker kan ikke være min venn heller. 

Anonymkode: 53a4c...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nåja, det sier mer om dine kompiser.

Anonymkode: 12dd6...6ea

Gjør det egentlig det? Det er ikke en gjeng altså, men ulike typer. Jeg tror fortsatt dette er ganske utbtredt. Så lurer jeg.. hva vet du om dine kompiser? Er du den de betror seg og forteller om hva som skjedde på gutteturer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange menn som kjøper sex, at jeg har sikkert vært sammen med en. Eller to. Jeg syns det er en ekkel tanke. Mange menn mener at kvinnene sikkert nyter det, eller ihvertfall liker det. De finnes sikkert, men jeg tror de fleste prostituerte lever veldig vanskelige, destruktive liv. Også de som ikke har hallik.

Anonymkode: a7ccc...1dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (Akkurat nå):

Gjør det egentlig det? Det er ikke en gjeng altså, men ulike typer. Jeg tror fortsatt dette er ganske utbtredt. Så lurer jeg.. hva vet du om dine kompiser? Er du den de betror seg og forteller om hva som skjedde på gutteturer? 

Icelsene som henger på KvinneGuiden jobber blodhardt hver dag for å normalisere forkastelig oppførsel med at det er slik menn er. 

Nei, det er ikke slik ekte menn er. Menn er så mangt heldigvis, du er ikke den eneste som er mann eller kjenner menn akkurat.

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt og dere tar frem menneske syn og verdier. 

Eneste grunnen til kjøpe var at vinkelen mellom bena hadde lyst på et bad.

Er nok et ekstremt lite fåtall som ser på de på samme måte som exit gutta.

Og for å være helt ærlig, vil jeg tørre å påstå at flere av de perfekte mennene der ute har gjort noe i regi av penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...