Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen som har ligget med prostituerte? Hvorfor/hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke, har aldri spurt samboer, og kommer ikke til å spørre, han vet godt hva jeg tenker om det, og tror jeg vet hva han også syntes om det. Hans far har hatt flere turer til Thailand for å møte jenter, og har selv blitt spurt om å bli med når han var singel, men det syntes han bare var ekkelt, og ønsket ikke noe med det å gjøre.

Anonymkode: 4f1d9...5ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er det...

Det kom fram etter at vi hadde vært sammen en god stund, kanskje et år. Fortalte om noe som skjedde for 25 år tilbake, at han og en kompis hadde dratt til en prostituert på fylla. Jeg gjorde det ikke slutt av den grunn, men jeg mistet litt respekt for ham. Generelt sett er jeg glad jeg møtte ham nå, i en alder av 45 (han), og ikke da han var yngre, da hadde det nok ikke blitt oss. Han var ingen drittsekk, men inntrykket mitt var at han var en drittunge, til han ble ganske gammel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg tenker på kjønnsykdommer, HIV og AIDS og at sexen trolig ikke betyr en dritt for ham og at han med stor sannsynlighet har null problem med å bruke folk og føre dem bak lyset. 

Har hatt mine slutty moments men når jeg hører om folk som har seg med prostituerte eller har hatt 100 partnere og mer - hvordan er det i det hele tatt mulig?? Æsj, nei takk. 

Ville følt meg som en gratis prostituert med ham... 

Til mine svært få ONS: Dere var helt spesielle og nøye utvalgt for tabbekvote ❤️😝

Anonymkode: d5b2d...d31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid og ingen har noe med hvem andre tidligere har ligget med. 

Anonymkode: 56ce5...52c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fortid er fortid og ingen har noe med hvem andre tidligere har ligget med. 

Anonymkode: 56ce5...52c

Hvis personen fortsatt står for det, så har man noe med dette, da det handler om hva slags holdninger og verdier man har. I alle fall når det kommer til forhold. Ingen skal måtte fortelle om eget sexliv til alle og enhver, selvfølgelig, men jeg forventer ærlighet av mine venner og eventuell kjæreste, at de i det minste ikke lyver. Når sannheten om en person blir ubehagelig å takle, så bør det være lov å velge å holde han/henne mer på avstand også. 

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

11% er heldigvis ikke mange. Grums.

Anonymkode: 12dd6...6ea

Lurer på hvor de har de tallene fra... De som innrømmer det? De som blir tatt for det? Tall fra prostituerte i alle land? Jobbet på en pub i Aalborg der jeg kunne se rett over på et av bordellene... Og Nordmenn på firmaturer løp ned dørene der.. Med gifteringer på hendene og noen hadde til og med vist meg bilder av barna sine tidligere på dagen. Så.   Sorry, men jeg tror ikke på 11% 

Anonymkode: 42fab...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (3 timer siden):

Jaha? Min mann, far, bror og nevø utgjør 4 stk. Stiller du opp 100 mann på rekke, og ber alle som ikke har gått til prostituerte om å ta et skritt frem, så vil 89 stk ta et skritt frem. Det er ikke 50% sannsynlighet for at ikke de fire vil ta et skritt frem.

Nei, jeg skrev ikke 50% sannsynlighet. Jeg skrev nesten. 38% om du skal ha det helt konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fortid er fortid og ingen har noe med hvem andre tidligere har ligget med. 

Anonymkode: 56ce5...52c

Ikke nøye med hvem, men hvordan-på en måte jo. Voldtekt, kjøp av prostituerte hvor penger havner hos halliker osv har vel en del å si for hvilket menneske du er.

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurer på hvor de har de tallene fra... De som innrømmer det? De som blir tatt for det? Tall fra prostituerte i alle land? Jobbet på en pub i Aalborg der jeg kunne se rett over på et av bordellene... Og Nordmenn på firmaturer løp ned dørene der.. Med gifteringer på hendene og noen hadde til og med vist meg bilder av barna sine tidligere på dagen. Så.   Sorry, men jeg tror ikke på 11% 

Anonymkode: 42fab...f0f

Oi shit, her har vi fasiten folkens! Hva er tallene dine? Hvordan skal jeg bruke deg som kilde? 

Anonymkode: 12dd6...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei. For meg burde alle horekunder blitt skutt.

Anonymkode: cf1ff...14f

Hva tenker du om funksjonshemmede som bruker prostituerte? I Danmark får de i støtte av staten , burde de i Norge blitt skutt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er så mange menn som kjøper sex, at jeg har sikkert vært sammen med en. Eller to. Jeg syns det er en ekkel tanke. Mange menn mener at kvinnene sikkert nyter det, eller ihvertfall liker det. De finnes sikkert, men jeg tror de fleste prostituerte lever veldig vanskelige, destruktive liv. Også de som ikke har hallik.

Anonymkode: a7ccc...1dc

Hvordan vet du det

Anonymkode: 68d1b...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (5 minutter siden):

Hva tenker du om funksjonshemmede som bruker prostituerte? I Danmark får de i støtte av staten , burde de i Norge blitt skutt? 

Ikke meg du siterer, men det synes jeg er forkastelig uansett. Hvor har du det fra at de får støtte av staten i Danmark? 

Anonymkode: e0989...893

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Hvor mye koster det? Er folk så desperat etter sex? Eller er det så billig? Man må jo ha litt info for å skjønne hvorfor de gjør det

Anonymkode: 68d1b...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I venneflokken jeg har fra barne og ungdomskolen så er det en som har kjøpt sex. Ikke bare en gang men to ganger. 

I tenårene klart ehan aldri å knekke koden for å få mus, han havnet alltid i vennefella mens vi andre gutta fikk oss titt og ofte. 

Enden på visa ble at han kjøpte mus to ganger i studietiden. 

Han studerte forresten til å bli psykolog, jobber i dag som spesialistpsykolog, er gift, har en håndfull med barn og fortsatt like godt likt av begge kjønn. 

Så de av dere som hevder at menn som kjøper sex er helt uten empati, er mindre skolert mm bør kanskje revurdere disse sterke påstandene. 

 

Anonymkode: a4605...e21

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men det synes jeg er forkastelig uansett. Hvor har du det fra at de får støtte av staten i Danmark? 

Anonymkode: e0989...893

Det var et tv- program om det. Det var en norsk ung mann som satt i rullestol som dro til Danmark, tror det var 2 ganger i året, for og møte en prostituert.  I Norge får de støtte til sex leketøy, problemet er at de ikke klarer og bruke det selv, heller ikke runke selv.. Var også en mor, sladded/ anonym som så at den voksne sønnen som hun hadde ansvar for satt i rullestol med ståpikk hver dag og var kjempe frustrert. Hun visste ikke hva hun skulle gjøre, og vurderte og leie en prostituert til han. Tror det var på tv2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart. Menn har sine behov. Og de må stilles. 

Anonymkode: 92cbc...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, så klart. Menn har sine behov. Og de må stilles. 

Anonymkode: 92cbc...ebd

De  ikke det. Ikkr hvis jenta ikke vil. Jenter er jo ikke objekter, og det er en selvfølge å kunne si nei til sex. Prostitusjon mener jeg er utnytting av noen som egentlig ikke ønsker det. 

Anonymkode: e0989...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I venneflokken jeg har fra barne og ungdomskolen så er det en som har kjøpt sex. Ikke bare en gang men to ganger. 

I tenårene klart ehan aldri å knekke koden for å få mus, han havnet alltid i vennefella mens vi andre gutta fikk oss titt og ofte. 

Enden på visa ble at han kjøpte mus to ganger i studietiden. 

Han studerte forresten til å bli psykolog, jobber i dag som spesialistpsykolog, er gift, har en håndfull med barn og fortsatt like godt likt av begge kjønn. 

Så de av dere som hevder at menn som kjøper sex er helt uten empati, er mindre skolert mm bør kanskje revurdere disse sterke påstandene. 

 

Anonymkode: a4605...e21

Nå er ikke jeg av de som har hevdet dette, men må jo si jeg mistenker at visse former for empati kanskje ikke er så framtredende hos de som ikke har problemer med prostitusjon. Noe må det jo være som skiller oss fra hverandre. Jeg mener helt oppriktig prostitusjon er galt, og tanken er ekkel. De som ikke føler det sånn må jo ha andre verdier eller noe, som kan komme av ulike ting... Er ikke sikker på akkurat hva. 

Anonymkode: e0989...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil heller at en kjæreste har 200+ skjeder bak seg, enn at'n har kjøpt sex.

Årsaken er enkel: de beundrer menn som knuller mye og vil ha dem. En som kjøper sex er jo helt i andre enden av skalaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si nei. For alt jeg vet har samtlige jeg har hatt sex med gjort dette. Det er jo ingen måte jeg kan vite hva som har skjedd når jeg ikke er der, og særlig ikke før min tid.

Anonymkode: 71cf6...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...