Gå til innhold

Vi har datet i noen mnd, i går fortalte han at han er en tidligere horekunde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden):

Mener du at den prostituerte er forelsket og tent på hver eneste kunde hun betjener?

Har jeg sagt det? 

 

Anonymkode: 706ef...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun lest hovedinnlegget. Alle har en fortid, med gode episoder, og dårlige, og gode valg og dårlige valg. 

Jeg tror ikke at min nåværende mann ville vært så fornøyd om han hadde fått høre om enkelte valg som jeg tok i fortiden min. Noe av det velger jeg å rett og slett å ikke fortelle om. Jeg har ikke gjort noe veldig galt i fortiden min, men selv om fortid er fortid så kan det bli sånn at man blir dømt derretter. Man er ikke pliktet til å fortelle alt om livet sitt fra fortiden. 

Men jeg mener at om din date har gjort som han gjorde tidligere i livet sitt, så ville jeg ha bare tenkt på det som fortid. Man forandrer seg i løpet av livet. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan kan du snakke for alle som selger sex? 

 

Anonymkode: 706ef...7c6

Fordi jeg har satt meg så godt inn i materialet at jeg kjenner trendene på gruppenivå.

Anonymkode: 8832a...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvordan kan du konkludere med at den som selger sex ikke ønsket å ha sex med vedkommende? 

 

Anonymkode: 706ef...7c6

Fordi at ellers ville det ikke vært en økonomisk transaksjon. Man krever ikke betaling for å ligge med noen man ønsker å ligge med.

Anonymkode: 8832a...825

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva er argumentet ditt her? At du var for ung til å forstå at du voldtok noen? Forstår du nå at du hadde sex med noen som ikke ville ha sex med deg? Hva vil du kalle å ha sex med noen som ikke vil om ikke voldtekt? 

Anonymkode: c3cf2...782

Leser ofte at kvinner her inne har sex med samboer eller mannen de er gift med fordi det er forventet, ikke fordi de har vil. Er alle disse mennene også voldtektsmenn? Selv om de ikke har noen aning om dama har lyst eller ikke?

 

Definisjonen din på voldtekt er helt høl i hue om du tenker deg litt om.

Anonymkode: 6845b...21f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (49 minutter siden):

Jeg har kun lest hovedinnlegget. Alle har en fortid, med gode episoder, og dårlige, og gode valg og dårlige valg. 

Jeg tror ikke at min nåværende mann ville vært så fornøyd om han hadde fått høre om enkelte valg som jeg tok i fortiden min. Noe av det velger jeg å rett og slett å ikke fortelle om. Jeg har ikke gjort noe veldig galt i fortiden min, men selv om fortid er fortid så kan det bli sånn at man blir dømt derretter. Man er ikke pliktet til å fortelle alt om livet sitt fra fortiden. 

Men jeg mener at om din date har gjort som han gjorde tidligere i livet sitt, så ville jeg ha bare tenkt på det som fortid. Man forandrer seg i løpet av livet. 

Ja, alle har en fortid, men alle har også en ulik fortid med ulike mengder gode og dårlige valg. Disse sier antagelig noe om oss og hvem vi er. Fortiden er generelt den beste forklaringen vi har på nåtiden og indikatoren på fremtiden og jeg tror ikke vi gjør andre noen tjenester ved å late som noe annet eller som all fortid og alle valg er like gode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Leser ofte at kvinner her inne har sex med samboer eller mannen de er gift med fordi det er forventet, ikke fordi de har vil. Er alle disse mennene også voldtektsmenn? Selv om de ikke har noen aning om dama har lyst eller ikke?

 

Definisjonen din på voldtekt er helt høl i hue om du tenker deg litt om.

Anonymkode: 6845b...21f

Hva kaller du det å ha sex mot sin vilje?

Å ha sex med dama si uten å ha noen aning om dama har lyst eller ikke... Du ser vel selv at det ikke høres bra ut? Da bryr man deg ikke så mye om denne damen, om det ikke en gang er en prioritet at hun skal ønske å ligge med en?

Mange vegrer seg for å kalle ufrivillig sex innenfor hjemmet for voldtekt, men hva skal vi ellers kalle det.

Anonymkode: 8832a...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, herzeleid said:

Ja, alle har en fortid, men alle har også en ulik fortid med ulike mengder gode og dårlige valg. Disse sier antagelig noe om oss og hvem vi er. Fortiden er generelt den beste forklaringen vi har på nåtiden og indikatoren på fremtiden og jeg tror ikke vi gjør andre noen tjenester ved å late som noe annet eller som all fortid og alle valg er like gode. 

Ja, det er sant. Alle har en fortid.

Av og til kan vi utvikle oss til å bli bedre til å takle situasjoner på grunnlag av fortiden. Vi lærer ofte oss selv å kjenne bedre etterhvert som tiden går og.  Fortiden kan si noe om hvem vi er, men ikke alltid. Det er ikke alltid at man kan stå inne for dårlige valg i fortiden. Men vi lærer ofte av dem. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det blir som at dama forteller meg at hun har hatt ONS. 

Anonymkode: 9b93b...9cc

Hva? Det er da to helt forskjellige ting. Sex mellom to parter som begge har lyst til det er en ting, begge vil og begge nyter. Sex der den ene parter har lyst og nyter, mens den andre bare holder ut fordi hun er nødt, det er noe annet.

Skjønner ikke at dette er så vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 4f967...fcf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det slutt, men vi er forskjellige. Lykke til med kjærligheten!

Anonymkode: dd925...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det blir som at dama forteller meg at hun har hatt ONS. 

Anonymkode: 9b93b...9cc

Hva om hun fortalte at hun hadde betalt for det?

Anonymkode: 4287c...43d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (7 timer siden):

Det finnes mange kvinner som er usynlige for menn. Jeg har vært den kvinnen i mange år. Likevel har det aldri slått meg at jeg kunne kjøpe et annet menneske og bruke ham uten at han selv ville. 

Hva når jenter drar en med på klubber der de får provisjon av hvor mye man drikker. Dvs kjøper du vin og sprit for 50.000 på en kveld så får de f eks 20.000 Å senere så puler de deg. Det er prostitusjon det også selv om det foregår i liten grad her til lands. 
 

de jentene har i mange tilfeller kjærester hjemme. Jeg vet ikke hvor mye du har sett hva som skjer i andre land men jeg opplevde det i mine yngre dager når livet var en fest.

 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ser du ingen forskjell på å ha sex med mange, og å voldta? 
Å kjøpe sex er voldtekt. 

Jeg kunne lett ha blitt sammen med en mann som hadde hatt frivillig sex med 200 før meg. Men så fort han er voldtektsmann er det uaktuelt å bli sammen med han.

Anonymkode: c3cf2...782

Å påstå kjøpe sex er voldtekt viser hvor langt bak mål du er da det er flere former for prostitusjon. 
 

kjenner du egentlig til bransjen eller har du sett en dokumentar og derfor vet hvordan ting er?

Det er voldtekt altså når jenter på 20 vil ha en sugardaddy å får vesker å annet som man ser er en økende tendens. Uansett hva så er kvinnene de uskyldige å mennene de slemme i ditt hode eller? 

Det er flere kvinner som er langt mer kyniske en menn generelt er, voldtekt er når en part ikke vil. Det er mange jenter jeg hadde sagt nei til men hadde de lagt 50.000 på bordet så hadde jeg sagt fuck it å pult de. Dvs da er jeg en hore. Blir jeg voldtatt nei. Det du sier her er faktisk et hån mot folk som har blitt voldtatt.

Anonymkode: 42dad...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva når jenter drar en med på klubber der de får provisjon av hvor mye man drikker. Dvs kjøper du vin og sprit for 50.000 på en kveld så får de f eks 20.000 Å senere så puler de deg. Det er prostitusjon det også selv om det foregår i liten grad her til lands. 
 

de jentene har i mange tilfeller kjærester hjemme. Jeg vet ikke hvor mye du har sett hva som skjer i andre land men jeg opplevde det i mine yngre dager når livet var en fest.

 

Å påstå kjøpe sex er voldtekt viser hvor langt bak mål du er da det er flere former for prostitusjon. 
 

kjenner du egentlig til bransjen eller har du sett en dokumentar og derfor vet hvordan ting er?

Det er voldtekt altså når jenter på 20 vil ha en sugardaddy å får vesker å annet som man ser er en økende tendens. Uansett hva så er kvinnene de uskyldige å mennene de slemme i ditt hode eller? 

Det er flere kvinner som er langt mer kyniske en menn generelt er, voldtekt er når en part ikke vil. Det er mange jenter jeg hadde sagt nei til men hadde de lagt 50.000 på bordet så hadde jeg sagt fuck it å pult de. Dvs da er jeg en hore. Blir jeg voldtatt nei. Det du sier her er faktisk et hån mot folk som har blitt voldtatt.

Anonymkode: 42dad...be8

Prostitusjon retter seg primært mot menn, så det er en mann og ikke en dame du eventuelt ville få et tilbud fra.

Jeg syns du viser en kynisme her, som er uvanlig, selv blant menn. Det sier meg at du aldri har utholdt sex du ikke hadde lyst på, og også at det ikke er så nøye for deg, om din partner har lyst på deg. Det du sier her er faktisk et hån både mot prostituerte, voldtatte og andre som har vært utsatt for sex de ikke ønsket.

Anonymkode: 8832a...825

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 13.48):

Han har da kjøpt sex 7 ganger for noen år siden. Dette kom vi inn på fordi jeg fortalte han om en mann en gang som trodde jeg var prostituert, da jeg var på ferie, og han likte så godt blonde jenter. Da sa han jeg dater det er mye verre å være horekunde, det er ikke noe jeg er stolt over. Helt ærlig så må jeg si at jeg synes det er ille å tenke på at han har kjøpt sex. Jeg tenker også at det er bra han er ærlig om det, det viser at han stoler på meg. Jeg har bare gode tanker om han bortsett fra dette, jeg tenker å bare legge det bak meg og ikke si det til noen, hva ville dere gjort?

Anonymkode: af7b5...c00

Bra han er ærlig om det, men de jeg kjenner/vet om som har kjøpt sex har - alle som en - visse personlighetstrekk som gjør at jeg overhodet ikke hadde anbefalt de som partner til en venninne/søster.

Ellers en grei bekreftelse på at man ikke skal ha ubeskyttet sex med noen før testing - vet aldri hva en persons ekser har bedrevet av høyrisikosex. Noe som er en dårlig kombo med at hiv som oftest er symptomfritt i fort 10 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 14.40):

Denne tråden viser at kvinner finner seg i og godtar alt mulig motbydelig dritt fra menn. Det er motbydelig å knulle med og lage barn med et menneske som har kjøpt sex fra kvinner som ikke har annet valg enn å selge kroppen sin for å overleve. 

Anonymkode: 69db6...cf4

Denne tråden viser mye annet også. Er du helt uten synd? Siden du står klar til å kaste den første steinen med din "gode moral" Ja kjøpe sex er forkastelig! Noen har gjort det garantert fordi de er desperate etter sex og nærhet. Da er det begjæret som tar overhånd og styrer, omtrent som etter en kveld på byen og så bli med hjem på et ONS. Problemet her er at å kjøpe sex er straffbart, så det er også kriminelt. Men han sier det er 7 år siden! Hvem har ikke gjort mye dumt i livet sitt som man skulle latt være med ? Så jeg vet ikke om dine kvaliteter er så mye bedre, når du har et så lite tilgivende hjerte som du har.

Spørsmålet er faktisk har han endret syn på dette, har han endret handlingsmønster, har han mer selvkontroll nå enn det han hadde for 7 år siden. Resten er bare fjollete "føler" fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...