Gå til innhold

Vi har datet i noen mnd, i går fortalte han at han er en tidligere horekunde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når man kjøper sex, så er det god grunn til å tro at sexarbeideren ikke koser seg under akten. En mann som gledelig jokker i vei på noen man har god grunn til å tro ikke koser seg, er ikke en mann jeg ønsker å dele livet mitt med. 

Anonymkode: f2f37...a72

At en mann kjøper sex, betyr ikke at han er dum eller empatiløs. Min eks's historie fra den gangen han kjøpte sex ligner mange kvinners historier om første gang de fikk massasje. Det var ikke som han trodde han var gud i senga og at den prostituerte kom, akkurat. Men han prøvde å nyte det og å stole på at hun sa han mestra det. I hans land er det ikke seksualundervisning i skolen. Voksne folk får seksualundervisningsbrosjyre fra staten når de gifter seg, med samme type info som man lærer i ungdomsskolen her. 

Anonymkode: 4ae7b...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig så hadde jeg lurt på hvorfor han hadde fortalt meg det. Jeg hadde oppfattet det som respektløst i den settingen, og ikke som at han viste meg tillit. Det er en ting. Hadde det kommet fram under andre omstendigheter,så ja, jeg ville spurt om situasjonen. Hva skjedde, hvorfor og hvor. Så hadde jeg tatt et standpunkt.

En horekunde er ikke bare en horekunde. Det er grader av kynisme. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vær forsiktig med å blande inn andre temaer i dette. For det å selge sex kan ikke "sammenlignes" med voldtekt, selv om det skjer med prostituerte også.

Anonymkode: 43059...9da

Det å kjøpe sex er kriminelt på lik linje med de andre tingene jeg nevnte. Med det sagt kunne jeg like gjerne referert til bruk av narkotika, kjøre i fylla eller andre ting som bryter loven. Poenget var ikke å sammenligne «forbrytelse» men å vise til at holdningen «fortid er fortid» er en ganske banal tilnærmingsmetode. 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette blir helt feil av deg å si. Ingen selger sex av fri vilje. Det et svært sjelden eller aldri at en kvinne kan vende tilbake til sin leilighet eller forlate et hotellrom uten at halliken står og vente utenfor for få pengene sine. Det er ikke noe som heter da at det er hennes penger eller lønning. Bakmenn tar alltid 50% av hva kvinner får av en natt eller time. Det er så si ingenting å leve på det. Og starte sin egen virksomhet som ikke har noe med hallik/bakmenn å gjøre er svært farlig for kvinner i den bransjen. Det er hallik/ bakmennene som forsørger sikkerheten for kvinnene og at de har tak over hodet, mat på jordet på deres prinsipper. De er som et dyr i bur som blir kontrollert. Møtes de ikke til avtalt tid eller dukker opp rett etter en avtale så blir de straffet. Straffene kan føres til kvinnes død fordi hun/de ikke var lydig av seg.

Anonymkode: 43059...9da

Dettte var da en veldig detaljert skildring av hvordan de fleste prostituerte har det. Kan du vise til forskning som underbygger dette? 

Anonymkode: 689d0...409

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal breaker for meg. Kort og godt.

Anonymkode: bf273...2b3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han har da kjøpt sex 7 ganger for noen år siden. Dette kom vi inn på fordi jeg fortalte han om en mann en gang som trodde jeg var prostituert, da jeg var på ferie, og han likte så godt blonde jenter. Da sa han jeg dater det er mye verre å være horekunde, det er ikke noe jeg er stolt over. Helt ærlig så må jeg si at jeg synes det er ille å tenke på at han har kjøpt sex. Jeg tenker også at det er bra han er ærlig om det, det viser at han stoler på meg. Jeg har bare gode tanker om han bortsett fra dette, jeg tenker å bare legge det bak meg og ikke si det til noen, hva ville dere gjort?

Anonymkode: af7b5...c00

Vet han hvor mange har knullet deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne tråden viser at kvinner finner seg i og godtar alt mulig motbydelig dritt fra menn. Det er motbydelig å knulle med og lage barn med et menneske som har kjøpt sex fra kvinner som ikke har annet valg enn å selge kroppen sin for å overleve. 

Anonymkode: 69db6...cf4

Og det er ikke ekkelt å stifte familie med en som ligner på prostituerte med tanke på antall partnere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (2 minutter siden):

...en som ligner på prostituerte med tanke på antall partnere?

Grensa på KG går vel rett over én, da? 

Anonymkode: 4ae7b...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp. Å kjøpe en prostituert er et stort overgrep i mine øyne. Jeg hadde aldri godtatt å være kjæreste med en overgriper. 

Anonymkode: fdc0a...3a7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Raven.Writingdesk said:

Jeg synes dette er vanskelig og har selv lurt på hvordan jeg ville taklet det om en kjæreste hadde fortalt noe sånt.

Jeg tror jeg ville ha visst alle detaljer selv om det hadde gjort veldig vondt å høre på, fordi det hadde gitt meg en bedre innsikt i hvem han er. Det er faktisk ikke sånn at det er vanlig for alle mennesker å kjøpe sex, så han har gått over en terskel de fleste ikke gjør. Derfor hadde jeg hatt behov for mer forståelse for hvorfor han gjorde det. Jeg hadde også vært engstelig for at han så på kvinner som varer/sex objekt fremfor mennesker. At hans generelle syn på likestilling hadde vært forkvaklet.

Det som hadde vært viktig for meg å vite var 1.) hva var årsaken som lå bak at han gjorde dette? (Nyskjerrig, ensom, eller at han bare hadde mulighet? Spenning?) 2.) Var dette syv forskjellige kvinner eller kjøpte han sex av samme kvinne(r)? 3.) Hvem var kvinnene ? (Alder, fremtoning osv) 4.) Hva følte han selv da? 5.) Hva føler han selv nå? 6.) om han ble singel igjen, kunne han gjort det på nytt? 

7) Har han selv blitt behandlet som et objekt som barn?

Anonymkode: 6f67a...eeb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Grensa på KG går vel rett over én, da? 

Anonymkode: 4ae7b...476

Det har jeg ikke sagt. Men mange synes at 100+ ligner ikke på prostituerte. Se også "mobilflørt" på NRK 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg aldri kommet over. Han kan med stor sannsynlighet gjøre det igjen, og uansett har han dårlige verdier. Dette er bunnivået av menn slik jeg ser det. Du fortjener en mann av bedre kaliber, husk du fortjener bedre enn en som har kjøpt horer🤮

Anonymkode: 8fcd1...f26

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet, uansett hvor godt jeg likte fyren ellers. Horekunder må være noe av det mest motbydelige jeg kan tenke meg

Anonymkode: fe835...55b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde taklet det svært dårlig, ville endret synet mitt på ham og mest sannsynlig gjort det slutt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart å fortsette forholdet, 7 ganger er ikke rent lite og bare det å gjøre det syns jeg er sykt ekkelt!!🤮 Hadde vært livredd for HIV.

Anonymkode: d1944...22e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at han var ærlig da. 

Anonymkode: ec403...283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Forresten, om du ikke har hatt sex med han enda så bør du kreve at han tester seg for kjønnssykdommer asap. Mulig han lyver om tidsperspektivet, og at han for eksempel kjøpte sex i fjor, selv om han sier at det er "flere år siden". Og menn frykter kondom mer enn de frykter noe annet, så som sagt ville jeg nok bedt han teste seg før jeg gikk til sengs med han. 

Anonymkode: fa03a...5fa

Den regelen bør man jo ha uansett  hver gang man får en ny partner hvis man anser seg selv som tålig oppegående.

Spiller ikke noen rolle om typen din ikke har kjøpt sex selv, det holder jo at hans tidligere eksdame.f.eks. har vært sammen med en kar som har vært horekunde, eller en bifilkar som har pult random mannfolk i ræva på Sognsvann. 

Det er jo hele poenget. Tester man seg  ikke så får man alle de tidligere sexpartnerene som den nye typen/dama direkte og indirekte har hatt.  Hver sin lyst.

Det å være horekunde sier ufattelig mye negativt om en person, så en partner som har kjøpt sex, nei ellers hjertelig takk.

 

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på fem jævlige ting du har gjort før i livet. Fem ting. Det absolutt vanskeligste, nedverdigende og så videre.
Har han slått den han har kjøpt sex av? Har han truet? Finnes det noe annet vanskelig element enn at han har vært der at han har betalt for å få kroppslige behov ferdig?
De tingene du har gjort, har de vært uredelig ovenfor noen andre? Rett og slett litt sammenligning.
Ja, jeg er veldig veldig direkte nå, men jeg sliter å se problemet når det faktisk er fortid og sannsynlig at det ikke eksisterer noen annen skade enn tabubelagt sex. Ingen av oss er uten "synd", han var faktisk oppriktig og fortalte deg det selv. Det er det jeg plukker med meg.
Jeg ville snakket videre med han om det slik; er dette noe som du er ferdig med? Vil det behoved dukke opp når vi er sammen, og vil du i så fall kunne være ærlig og si ifra at nå er det behovet her? Om det er et behov, hva kan vi erstatte det med? Og ikke minst poengtere ditt standpunkt fra det øyeblikket dere ble sammen. Hva som skjedde før kan du ikke gjøre noe med, jeg vil faktisk være så direkte frekk og si at det er ikke ditt problem. Igjen, han valgte å være ærlig med deg. DET er et stort pluss, spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han har da kjøpt sex 7 ganger for noen år siden. Dette kom vi inn på fordi jeg fortalte han om en mann en gang som trodde jeg var prostituert, da jeg var på ferie, og han likte så godt blonde jenter. Da sa han jeg dater det er mye verre å være horekunde, det er ikke noe jeg er stolt over. Helt ærlig så må jeg si at jeg synes det er ille å tenke på at han har kjøpt sex. Jeg tenker også at det er bra han er ærlig om det, det viser at han stoler på meg. Jeg har bare gode tanker om han bortsett fra dette, jeg tenker å bare legge det bak meg og ikke si det til noen, hva ville dere gjort?

Anonymkode: af7b5...c00

Han kan jo ikke endre fortiden sin. Men han kan jo endre oppførselen sin til det bedre her og nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette blir helt feil av deg å si. Ingen selger sex av fri vilje. Det et svært sjelden eller aldri at en kvinne kan vende tilbake til sin leilighet eller forlate et hotellrom uten at halliken står og vente utenfor for få pengene sine. Det er ikke noe som heter da at det er hennes penger eller lønning. Bakmenn tar alltid 50% av hva kvinner får av en natt eller time. Det er så si ingenting å leve på det. Og starte sin egen virksomhet som ikke har noe med hallik/bakmenn å gjøre er svært farlig for kvinner i den bransjen. Det er hallik/ bakmennene som forsørger sikkerheten for kvinnene og at de har tak over hodet, mat på jordet på deres prinsipper. De er som et dyr i bur som blir kontrollert. Møtes de ikke til avtalt tid eller dukker opp rett etter en avtale så blir de straffet. Straffene kan føres til kvinnes død fordi hun/de ikke var lydig av seg.

Anonymkode: 43059...9da

Dette er ren løgn og oppspinn, slutt med det. Du har ingen grunnlag for å lage en slik historie basert på egne følelser, jeg anbefaler deg å oppsøke kilder som jobber opp mot prostituerte, der vil du få voksne fakta.
At det forekommer betyr ikke at det gjelder alle.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...