Gå til innhold

Vi har datet i noen mnd, i går fortalte han at han er en tidligere horekunde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på de jentene som sier dump reagerer likt om en jente har pult 30-40 stk før man passerer 30. 

de kunne jo prøvd å satt seg inn i skoene til en normal mann i dag å sett hvor lang tid det gikk før de endret syn. Det er det eller leve enslig uten så mye som en klem og få taperstempel av samfunnet. Og ja noen vil mene de mennene er tapere men det er de uansett i mange av deres øyne så lite å bry seg om egentlig. 
 

for mannen så er forskjellen det å faktisk føle nærhet til et annet menneske eller gå årevis uten en berøring noe som dreper gamle og barn. Jeg snakker ikke om frivillig men de som lengter etter berøring så det går på helsa løs.

selv har jeg vurdert det flere ganger pga traumer å er usynlig for jenter men resignert da dagens samfunn er dritt. Men jeg forstår de mennene som fremfor å gå år inn og ut uten kroppskontakt heller velger å betale for en følelse. Selv om det ikke er ekte. Noen får sikkert bedre selvtillit av det også så de blir mer trygge til å faktisk møte noen og.

Anonymkode: 42dad...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på de jentene som sier dump reagerer likt om en jente har pult 30-40 stk før man passerer 30. 

 

Ser du ingen forskjell på å ha sex med mange, og å voldta? 
Å kjøpe sex er voldtekt. 

Jeg kunne lett ha blitt sammen med en mann som hadde hatt frivillig sex med 200 før meg. Men så fort han er voldtektsmann er det uaktuelt å bli sammen med han.

Anonymkode: c3cf2...782

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser du ingen forskjell på å ha sex med mange, og å voldta? 
Å kjøpe sex er voldtekt. 

Jeg kunne lett ha blitt sammen med en mann som hadde hatt frivillig sex med 200 før meg. Men så fort han er voldtektsmann er det uaktuelt å bli sammen med han.

Anonymkode: c3cf2...782

Det var kvalmt sagt. 

Anonymkode: 6845b...21f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (På 27.7.2021 den 15.35):

Mange damer vil mene at dette er en dealbreaker, helt uten forståelse for hvordan det er å være mann og ikke har hatt sex siste 5-10 årene.

Så lenge de har hender, er det faktisk ingen unnskyldning. 
Problemet er at du påfører andre vondt. At du nyter mens kvinnen ligger der og hater deg, håper du snart er ferdig, prøver å ha hodet et helt annet sted. At du klarer å bli seksuelt opphisset og nyte når den andre parten lider av det. Det burde være maks avtennende om du var et empatisk og stødig menneske.

Anonymkode: 4f967...fcf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 13.48):

Han har da kjøpt sex 7 ganger for noen år siden. Dette kom vi inn på fordi jeg fortalte han om en mann en gang som trodde jeg var prostituert, da jeg var på ferie, og han likte så godt blonde jenter. Da sa han jeg dater det er mye verre å være horekunde, det er ikke noe jeg er stolt over. Helt ærlig så må jeg si at jeg synes det er ille å tenke på at han har kjøpt sex. Jeg tenker også at det er bra han er ærlig om det, det viser at han stoler på meg. Jeg har bare gode tanker om han bortsett fra dette, jeg tenker å bare legge det bak meg og ikke si det til noen, hva ville dere gjort?

Anonymkode: af7b5...c00

Bedt ham teste seg for kjønnssydommer, og så sett om det var noe bra på TV.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Folk her inne er så herlig naive
Jeg er mann 40 fra Oslo, helt ærlig tror jeg at jeg kjenner flere som har kjøpt sex enn som ikke har det. Det eneste vi har til felles er at vi ikke snakker med det utover «de som vet, de vet» og at i det offentlige syns vi horekunder er noen supertapere. 😂

Og nei, dette «sier ikke noe om hva slags menneske jeg er (å jo da, blabla) eller hvem jeg henger med. Dette er menn fra alle typer steder og bakgrunner, enten vi har samme yrke/utdanning eller ikke eller om jeg har kjent de i 20 år eller i to måneder. 

Hvorfor gjør vi det? Bare å slå opp en VG pluss artikkel eller lignende, vi har alle våre ulike grunner. Felles er at menn flest ser på sex som noe fysisk, ikke en kjærlighetserklæring til det menneske vi he sex med. 

Men så klart, det er selvfølgelig ikke DIN mann. Han kjenner jeg ikke, han syns nok helt sikkert sånne som meg er forkastelige 😙

Anonymkode: 86429...040

Problemet er ikke at du har sex med en voksen partner. Det er at du har sex med en som egentlig ikke ønsker det, og at du klarer å overse dette i den grad at du nyter det selv. Det sier faktisk noe om hva slags mann du er, enten du vil eller ikke. For sperre nummer 2 er empati. Om du skulle tenke at du har lyst til å ligge med den prostituerte og at du vil nyte det, så bør empatien slå inn.

Å være mann betyr å ha sterk seksuell lyst. Men det er ingen unnskyldning for å være dum, ureflektert og/eller empatiløs. Prøv igjen.

Anonymkode: 4f967...fcf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var kvalmt sagt. 

Anonymkode: 6845b...21f

Kvalmere å voldta. Anbefaler deg å lese deg opp om industrien. 
 

Anonymkode: c3cf2...782

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex har kjøpt mange horer i Thailand. Han likestilte dette med ons og at pengene de fikk etterpå bare var en tradisjon han måtte følge. Samt at han kunne se det i øynene på dama at hun likte det.. Han er nå ex.

Anonymkode: 1f056...8c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 13.55):

Men jeg synes fortsatt det er ekkelt og vondt å tenke på, og kan begynne å gråte når jeg blir minnet om det. Skulle ønske han bare aldri hadde sagt det... 

Det er jo du som er ekkel, når du skal minne deg selv og han på noe som er tilbakelagt for mange år siden.

Anonymkode: 298d3...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 13.48):

Han har da kjøpt sex 7 ganger for noen år siden. Dette kom vi inn på fordi jeg fortalte han om en mann en gang som trodde jeg var prostituert, da jeg var på ferie, og han likte så godt blonde jenter. Da sa han jeg dater det er mye verre å være horekunde, det er ikke noe jeg er stolt over. Helt ærlig så må jeg si at jeg synes det er ille å tenke på at han har kjøpt sex. Jeg tenker også at det er bra han er ærlig om det, det viser at han stoler på meg. Jeg har bare gode tanker om han bortsett fra dette, jeg tenker å bare legge det bak meg og ikke si det til noen, hva ville dere gjort?

Anonymkode: af7b5...c00

Dette hadde vært total dealbreaker for meg. Han har ved syv anledninger kjøpt et annet menneske. Det sier ganske mye om hans syn på menneskeverd til disse kvinnene. I tillegg sier det mye om hans selvbilde - at han anså seg som så lite attraktiv, at han måtte betale for å få seg noe. Betale et menneske som ikke tenner på ham og ikke vil ha denne sexen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 13.51):

Du kan ikke endre på fortiden hans eller hva han har gjort før han traff deg. Vær fornøyd med at han er ærlig med deg. For mange menn ville ha holdt kjeft om akkurat den delen av sitt liv på grunn av følelsen av eventuelt skam. 

Anonymkode: 43059...9da

Er det sånn med alt? Bare man er ærlig, så bør man godta alt partneren har drevet med i fortiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (På 27.7.2021 den 15.35):

Mange damer vil mene at dette er en dealbreaker, helt uten forståelse for hvordan det er å være mann og ikke har hatt sex siste 5-10 årene.

Sex er ikke en menneskerett. Frivillig sølibat hos menn forsvarer ikke kjøp av et annet menneskes kropp. Jeg forstår heller ikke hvordan de som kjøper sex klarer å nyte det når de vet at den de har sex med, ikke gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som at dama forteller meg at hun har hatt ONS. 

Anonymkode: 9b93b...9cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg lurer på de jentene som sier dump reagerer likt om en jente har pult 30-40 stk før man passerer 30. 

de kunne jo prøvd å satt seg inn i skoene til en normal mann i dag å sett hvor lang tid det gikk før de endret syn. Det er det eller leve enslig uten så mye som en klem og få taperstempel av samfunnet. Og ja noen vil mene de mennene er tapere men det er de uansett i mange av deres øyne så lite å bry seg om egentlig. 
 

for mannen så er forskjellen det å faktisk føle nærhet til et annet menneske eller gå årevis uten en berøring noe som dreper gamle og barn. Jeg snakker ikke om frivillig men de som lengter etter berøring så det går på helsa løs.

selv har jeg vurdert det flere ganger pga traumer å er usynlig for jenter men resignert da dagens samfunn er dritt. Men jeg forstår de mennene som fremfor å gå år inn og ut uten kroppskontakt heller velger å betale for en følelse. Selv om det ikke er ekte. Noen får sikkert bedre selvtillit av det også så de blir mer trygge til å faktisk møte noen og.

Anonymkode: 42dad...be8

Det finnes mange kvinner som er usynlige for menn. Jeg har vært den kvinnen i mange år. Likevel har det aldri slått meg at jeg kunne kjøpe et annet menneske og bruke ham uten at han selv ville. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvalmere å voldta. Anbefaler deg å lese deg opp om industrien. 
 

Anonymkode: c3cf2...782

Er ikke noen tilhenger av sexkjøp, men å påstå at jeg er voldtektsmann fordi jeg en gang som en uerfaren, ung og naiv gutt/mann ble fristet til å kjøpe sex er drøyt.

Anonymkode: 6845b...21f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke noen tilhenger av sexkjøp, men å påstå at jeg er voldtektsmann fordi jeg en gang som en uerfaren, ung og naiv gutt/mann ble fristet til å kjøpe sex er drøyt.

Anonymkode: 6845b...21f

Hva er argumentet ditt her? At du var for ung til å forstå at du voldtok noen? Forstår du nå at du hadde sex med noen som ikke ville ha sex med deg? Hva vil du kalle å ha sex med noen som ikke vil om ikke voldtekt? 

Anonymkode: c3cf2...782

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var kvalmt sagt. 

Anonymkode: 6845b...21f

Fordi det er kvalmt. Det er jo ikke frivillig og ønsket sex fra begges side. Den oppstår jo fordi en er desperat nok til å selge kroppen sin, og en er villig og i stand til å få tilfredstillelse av å ligge med noen som ikke ønsker det.

Anonymkode: 8832a...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ItchyBitchySpider skrev (1 time siden):

Det finnes mange kvinner som er usynlige for menn. Jeg har vært den kvinnen i mange år. Likevel har det aldri slått meg at jeg kunne kjøpe et annet menneske og bruke ham uten at han selv ville. 

Hvordan kan du konkludere med at den som selger sex ikke ønsket å ha sex med vedkommende? 

 

Anonymkode: 706ef...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan du konkludere med at den som selger sex ikke ønsket å ha sex med vedkommende? 

 

Anonymkode: 706ef...7c6

Mener du at den prostituerte er forelsket og tent på hver eneste kunde hun betjener?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi det er kvalmt. Det er jo ikke frivillig og ønsket sex fra begges side. Den oppstår jo fordi en er desperat nok til å selge kroppen sin, og en er villig og i stand til å få tilfredstillelse av å ligge med noen som ikke ønsker det.

Anonymkode: 8832a...825

Hvordan kan du snakke for alle som selger sex? 

 

Anonymkode: 706ef...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...