Gå til innhold

Vi har datet i noen mnd, i går fortalte han at han er en tidligere horekunde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var grunnen? 

Var det noe han syntes var tennende, en slags fetisj? Eller gjorde han det bare fordi han kunne? Eller var det fordi han var ung og usikker og desperat? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (På 25.7.2021 den 13.52):

Det utviser et svært dårlig menneskesyn hvis man er i stand til å kjøpe sex. Jeg hadde dumpet.

Samme her.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at han er ærlig synes jeg. Har han sagt at han angrer? Ingen mennesker er perfekte, men skjønner at du blir ukomfortabel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du å tenne på noen som ikke bryr seg om at en partner har det godt under sex?

Anonymkode: f3674...ff5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rååååsa

I hele mitt liv, har jeg spurt potensielle kjærester 3 spørsmål:

1. Har du noen gang brukt vold?

2. Bruker du noen form for narkotika?

3. Har du kjøpt tilgang til et annet menneskes kroppsåpninger? 

Det faktisk uaktuelt for meg å ha en kjæreste som svarer ja på ett eller flere av disse spørsmåla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-25 den 13.48):

Han har da kjøpt sex 7 ganger for noen år siden. Dette kom vi inn på fordi jeg fortalte han om en mann en gang som trodde jeg var prostituert, da jeg var på ferie, og han likte så godt blonde jenter. Da sa han jeg dater det er mye verre å være horekunde, det er ikke noe jeg er stolt over. Helt ærlig så må jeg si at jeg synes det er ille å tenke på at han har kjøpt sex. Jeg tenker også at det er bra han er ærlig om det, det viser at han stoler på meg. Jeg har bare gode tanker om han bortsett fra dette, jeg tenker å bare legge det bak meg og ikke si det til noen, hva ville dere gjort?

Anonymkode: af7b5...c00

Vel jeg hadde spurt om han kunne tatt en tur til legen og utelukka at han hadde dratt med seg noe sykdommer på veien.

Anonymkode: 558fb...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg nok slitt med..hvorfor måtte han kjøpe sex? Hos hvem kjøpte han? Var det hos samme personen? Hvilke livssituasjon hadde de han kjøpte sex av..jeg hadde hatt tusen spørsmål.

Men det hadde jeg også hatt om han om hadde hatt et høyt antall sexpartnere. 
 

Mtp sos - tror jeg faktisk sjangsen er større for å bli smittet om man har x-antall partnere hver uke, kontra en prostituert som har sikkerhet i fokus. 
 

Når det er sagt, tror jeg mørketallene for hvem som har kjøpt sex er svært høye..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillitserklæring 🤣

Altså. Folk som oppriktig angrer og føler skam over et så nedrig valg holder munnen lukket.

De som synes det er innafor til en viss grad forteller det. 

I en datesituasjon tenker jeg det i beste fall handler om at han er ekstremt korttenkt, og i verste fall at han vil se an min reaksjon. Fordi han er ute etter noen som aksepterer det/annet? 🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/25/2021 at 1:59 PM, AnonymBruker said:

Hadde dumpet han hvis det var kjæresten min, hvis han er villig til å betale jenter for sex hadde jeg følt meg som en gratis hore.

Anonymkode: 4cdb3...2df

Koster mer med kjæreste enn en prostituert😉

Anonymkode: 555fd...ed2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-25 den 14.14):

Forresten, om du ikke har hatt sex med han enda så bør du kreve at han tester seg for kjønnssykdommer asap. Mulig han lyver om tidsperspektivet, og at han for eksempel kjøpte sex i fjor, selv om han sier at det er "flere år siden". Og menn frykter kondom mer enn de frykter noe annet, så som sagt ville jeg nok bedt han teste seg før jeg gikk til sengs med han. 

Anonymkode: fa03a...5fa

At de burde teste seg før de har sex bør de gjøre uavhengig av om han har kjøpt sex eller ikke..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer vil mene at dette er en dealbreaker, helt uten forståelse for hvordan det er å være mann og ikke har hatt sex siste 5-10 årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Gjenferdet skrev (På 2021-7-25 den 13.52):

Det utviser et svært dårlig menneskesyn hvis man er i stand til å kjøpe sex. Jeg hadde dumpet.

 Men folk kan jo forandre seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Det er ekkelt. Jeg tenker at da har han garantert HPV. Så det vil man jo iallfall ikke pådra seg...

Anonymkode: 896e4...142

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/25/2021 at 3:03 PM, AnonymBruker said:

Jeg hadde nok vurdert litt etter hvor det var han gjorde det. Kjenner til flere som selger sex i Norge og de er flotte mennesker som har et uvanlig yrke.

Men igjen, nå er jeg for legalisering av sexsalg, slik at de som selger dette får rettigheter og må betale skatt som resten av oss.

Anonymkode: 0f926...9b0

Selv når forskning viser at antallet trafficing ofre øker når prostitusjon er lovlig?

Anonymkode: fc3e2...b7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en som har blitt sammen med en hore fra Romania. Folk ler bak ryggen hans. Men han tror han er konge fordi hun er pen. Latterlig. Voksen mann på 45  år og hun 23 år. Han forstår ikke at han blir brukt . Hun er sjeleglad for å ha jobbet seg opp til Norge. 

Anonymkode: 9526c...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig nok må en i slike tilfeller veie opp hvor graverende "skavanken" er sett opp mot resten av "pakken", og om det er noe en klarer å leve med eller ikke. Fortid vår har bragt oss dit vi er, og valgene vi har tatt sier noe om oss og bidrar til å forme oss. Jeg har ikke noe problem med å forstå at mange vil velge bort en med en seksuell fortid en synes er frastøtende og påvirker synet på partneren, men på den annen side er han i det minste ærlig og tar avstand fra fortiden sin. 

Jeg tror samtidig veldig få kan fortelle "hva de ville gjort", fordi det stort sett er personen ellers og deres relasjon som vil være avgjørende for om en klarer å akseptere det eller ikke. Mitt eneste råd er egentlig å ikke fokusere på hva andre ville gjort, mener eller tenker men hva en selv føler og tenker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her inne er så herlig naive
Jeg er mann 40 fra Oslo, helt ærlig tror jeg at jeg kjenner flere som har kjøpt sex enn som ikke har det. Det eneste vi har til felles er at vi ikke snakker med det utover «de som vet, de vet» og at i det offentlige syns vi horekunder er noen supertapere. 😂

Og nei, dette «sier ikke noe om hva slags menneske jeg er (å jo da, blabla) eller hvem jeg henger med. Dette er menn fra alle typer steder og bakgrunner, enten vi har samme yrke/utdanning eller ikke eller om jeg har kjent de i 20 år eller i to måneder. 

Hvorfor gjør vi det? Bare å slå opp en VG pluss artikkel eller lignende, vi har alle våre ulike grunner. Felles er at menn flest ser på sex som noe fysisk, ikke en kjærlighetserklæring til det menneske vi he sex med. 

Men så klart, det er selvfølgelig ikke DIN mann. Han kjenner jeg ikke, han syns nok helt sikkert sånne som meg er forkastelige 😙

Anonymkode: 86429...040

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...