Gå til innhold

Er dritt lei alt maset om 22 juli, det holder nå!


knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Jeg har gått meg kraftig mei alt maset om 22 juli, det har allerede vart i ukevis og fortsetter sikkert i ukevis fremover… såklart var det ille det som skjedde, men det får være måte på hvor mye mas det skal være om det.. kan jo faen ikke se på hverken nyheter, Facebook, tv eller noe uten å lese sak på sak om dette, er jo faen mer saker om det nå enn det var på terrordagen!! 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fløff skrev (Akkurat nå):

Jammen da skrur du av.

For meg er det omvendt, jeg opplever vi overhodet ikke har lært noe.

Og sånne innlegg som dine bare viser tydelig det. 

Jeg er ikke imot at vi ikke har lært noe særlig av det, men slik mas som dette har motsatt effekt enn det de prøver på, folket blir dritt lei… 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at en stor andel av befolkningen er uenige med deg i akkurat det der.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, knulleGuden666 said:

Jeg er ikke imot at vi ikke har lært noe særlig av det, men slik mas som dette har motsatt effekt enn det de prøver på, folket blir dritt lei… 

Nei, vi blir ikke lei. Det er endelig greit at det snakkes om  etter at de har fått beskjed om å holde kjeft i 10 pr. Dette burde kommer tidligere, men slike kommentarer som du kom med kneblet debatten.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whistler skrev (Akkurat nå):

Jeg tror kanskje at en stor andel av befolkningen er uenige med deg i akkurat det der.

Det er mulig og det skal de få lov å være, men det er også garantert mange som er ganske enig. 
 

og nei, jeg er ikke Høyre, frp, Venstre eller krf person, jeg vil ha en regjering med sp og sp men med Trygve som statsminister 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Sitron skrev (1 minutt siden):

Nei, vi blir ikke lei. Det er endelig greit at det snakkes om  etter at de har fått beskjed om å holde kjeft i 10 pr. Dette burde kommer tidligere, men slike kommentarer som du kom med kneblet debatten.

Tidligere?? Det har da vært snakk om dette nå i 10 år… 

hva skulle Israel gjort om de maste like mye om hvert terrorangrep de utsettes for ukentlig ? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er valg snart og venstresida tror vel 22/7 er den beste saken de har ettersom de taper stort sett de fleste saklige debatter.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke lei, jeg vil ha mer.

De siste 10 årene har vært preget av total stillhet. 

Knebling, trakassering og hat mot overlevende. 

Dine uttalelser er gift for demokratiet. 

Tror vi har levd på forskjellige verdener, har vært snakk om 22 juli i 10 år nå. 
 

så demokratiet skal kun gå en vei ?

er enig i en sak jeg leste i går, og det er at Erna burde holde seg langt vekk fra minnemarkeringen, ho burde holde seg langt vekk fra alt i mine øyne 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe tull? Ikke fått lov til å prate om det? Her har vi jobbet mye med ekstreme holdninger på skolen, og ganske jevnlig snakket om det i 10 år.

Kjenner jeg ble skikkelig irritert da enkelte ikke vil ha Erna på markeringen. Er det ikke felleskap og inkludering vi jobber for? Helt naturlig det er fokus på 22. Juli nå, men la hovedfokuset ligge på raushet og ettertanke.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med ts, men ville ordlagt meg annerledes og mildere. Jeg er også sosialist dersom det har noe å si for kredibiliteten min. Frykter at dette "hakket i plata" om Utøya kan bidra til å udødeliggjøre nidådsmenn. ABB blir jo udødeliggjort av alt oppstyret som aldri tar slutt. Snakk om rikskjendis! 

Jeg forventer og forlanger at dette er siste året vi lager oppstyr av dette. Det får da være måte på å gi den idioten spalteplass etterhvert? Håper forresten at AP og SP danner regjering til høsten... 🌹vi trenger en ny kurs i landet.

Endret av Den Sagnomsuste
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Sagnomsuste skrev (3 minutter siden):

Er faktisk enig med ts, men ville ordlagt meg annerledes og mildere. Jeg er også sosialist dersom det har noe å si for kredibiliteten min. Frykter at dette "hakket i plata" om Utøya kan bidra til å udødeliggjøre nidådsmenn. ABB blir jo udødeliggjort av alt oppstyret som aldri tar slutt. Snakk om rikskjendis! 

Jeg forventer og forlanger at dette er siste året vi lager oppstyr av dette. Det får da være måte på å gi den idioten spalteplass etterhvert? Håper forresten at AP og SP danner regjering til høsten... 🌹vi trenger en ny kurs i landet.

Det er 10 år siden det skjedde. Ganske naturlig med en markering. Du mener kanskje at Amerikanerne skulle glemt 11-september også?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (11 minutter siden):

Tidligere?? Det har da vært snakk om dette nå i 10 år… 

hva skulle Israel gjort om de maste like mye om hvert terrorangrep de utsettes for ukentlig ? 

Kansje slutte å provosere dem frem?

Det hadde jo vært kult om det ble slutt på terroren der nede? Den oppstår ikke av et vakuum.

Vi har i perioden etter denne aksjonen , hatt en til med samme motiv, og 100 naturalisert nordmenn som har meldt seg til IS. Derav 25 etniske nordmenn. 

Hva enn vi har snakket om  i denne saken, har det ikke nådd inn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Druid said:

Kansje slutte å provosere dem frem?

Det hadde jo vært kult om det ble slutt på terroren der nede? Den oppstår ikke av et vakuum.

Vi har i perioden etter denne aksjonen , hatt en til med samme motiv, og 100 naturalisert nordmenn som har meldt seg til IS. Derav 25 etniske nordmenn. 

Hva enn vi har snakket om  i denne saken, har det ikke nådd inn.

Hundre mennesker av nesten 6 millioner mennesker. Hallo?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Druid skrev (2 minutter siden):

Kansje slutte å provosere dem frem?

Det hadde jo vært kult om det ble slutt på terroren der nede? Den oppstår ikke av et vakuum.

Vi har i perioden etter denne aksjonen , hatt en til med samme motiv, og 100 naturalisert nordmenn som har meldt seg til IS. Derav 25 etniske nordmenn. 

Hva enn vi har snakket om  i denne saken, har det ikke nådd inn.

Hva skal ha nådd inn hos hvem?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (4 minutter siden):

Det er 10 år siden det skjedde. Ganske naturlig med en markering. Du mener kanskje at Amerikanerne skulle glemt 11-september også?

Ehh nei, men det har vært oppstyr hver eneste år. Masse spalteplass osv. I år begynte det allerede i starten av juli. Det er isolert sett helt greit at man gjør en greie ut av det i år, men dette bør fra og med i år få lov til å bli de etterlattes sorg og minnedag. Frykter at noe annet kun skaper en motsatt effekt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Eivind Rindal ❤️ Hjalp ikke bare seg selv i land, men også en hel gruppe. ❤️  Det første som kommer opp når jeg søker opp Eskil Pedersen derimot er feig. Som leder syns jeg det var noe feigt over det han valgte å gjøre, men vi er alle forskjellige. Noen tør og har litt mer mot enn andre i en sånn situasjon som plutselig inntreffer ut av intet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (1 minutt siden):

Eivind Rindal ❤️ Hjalp ikke bare seg selv i land, men også en hel gruppe. ❤️  Det første som kommer opp når jeg søker opp Eskil Pedersen derimot er feig. Som leder syns jeg det var noe feigt over det han valgte å gjøre, men vi er alle forskjellige. Noen tør og har litt mer mot enn andre i en sånn situasjon som plutselig inntreffer ut av intet. 

Enig i at Pedersen var feig, men jeg hadde garantert gjort akkurat det samme...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...