Gå til innhold

Fortelle damen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts her.

 

til dere som spør-så har jeg faste bevis i flere former. Jeg har bevis på at han ligger på gulvet foran meg å runker.. jeg har bevis på at han til og med slenger dritt om at det psykisk syke barnet sitt må «ha det fra mor sin side da hele familien er gal». Jeg har bevis på at han har tatt taxi til meg på natten. Har mye bevis. 
 

til deg jeg siterer så har det vært ganske hett ja… 

Anonymkode: b9a51...dfc

@Milky Hva sier du nå med at du påsto at TS ikke hadde noen form for bevis?

Anonymkode: 21d1f...ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her.

 

til dere som spør-så har jeg faste bevis i flere former. Jeg har bevis på at han ligger på gulvet foran meg å runker.. jeg har bevis på at han til og med slenger dritt om at det psykisk syke barnet sitt må «ha det fra mor sin side da hele familien er gal». Jeg har bevis på at han har tatt taxi til meg på natten. Har mye bevis. 
 

til deg jeg siterer så har det vært ganske hett ja… 

Anonymkode: b9a51...dfc

Jeg mener at du burde fortelle dama hans alt sammen og vedlegg alle bevisene du har.

Anonymkode: 21d1f...ea9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ts her.

 

til dere som spør-så har jeg faste bevis i flere former. Jeg har bevis på at han ligger på gulvet foran meg å runker.. jeg har bevis på at han til og med slenger dritt om at det psykisk syke barnet sitt må «ha det fra mor sin side da hele familien er gal». Jeg har bevis på at han har tatt taxi til meg på natten. Har mye bevis. 
 

til deg jeg siterer så har det vært ganske hett ja… 

Anonymkode: b9a51...dfc

🙈🙈🙈🙈

Sjarmerende fyr dere ligger med 😂😬😬😬😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (53 minutter siden):

🙈🙈🙈🙈

Sjarmerende fyr dere ligger med 😂😬😬😬😬

Jeg ligger ikke med han 😁

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts her.

 

til dere som spør-så har jeg faste bevis i flere former. Jeg har bevis på at han ligger på gulvet foran meg å runker.. jeg har bevis på at han til og med slenger dritt om at det psykisk syke barnet sitt må «ha det fra mor sin side da hele familien er gal». Jeg har bevis på at han har tatt taxi til meg på natten. Har mye bevis. 
 

til deg jeg siterer så har det vært ganske hett ja… 

Anonymkode: b9a51...dfc

OK, i HI skriver du "jeg har ingen bevis", så derfor skrev jeg tidligere at du burde holde dette for deg selv. Basert på det du skriver nå synes jeg du skal overlevere disse bevisene til dama hans og la henne gjøre hva hun vil med saken.

Men hvorfor fortsatte du å ha kontakt med en mann som slengte dritt om sitt psykisk syke barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden):

OK, i HI skriver du "jeg har ingen bevis", så derfor skrev jeg tidligere at du burde holde dette for deg selv. Basert på det du skriver nå synes jeg du skal overlevere disse bevisene til dama hans og la henne gjøre hva hun vil med saken.

Men hvorfor fortsatte du å ha kontakt med en mann som slengte dritt om sitt psykisk syke barn?

Jeg har ikke fortsatt å hatt kontakt med han etter dette, det skjedde sist jeg var sammen med han. 
 

jeg har bevis grunnet leiligheten min er kameraovervåket.. men ønsket ikke å bruke da jeg også er med i videoene..

Anonymkode: b9a51...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (På 22.7.2021 den 10.39):

Jeg hadde også ønsket å vite det, men jeg hadde jo bare visst hvis det fantes bevis. Hvis du ikke har bevis så er det bare en påstand. Ditt ord mot hans ord, og denne dama kommer sannsynligvis til å tro på den versjonen som gir henne minst pes.

Jeg tror du skal være forberedt på at han framstiller deg som en spinnvill, sjalu eks som har prøvd seg på han, og som er bitter fordi hun ikke lyktes. Kanskje kommer han til å si at du var gal mens dere var sammen også, og at det var derfor han forlot deg i utgangspunktet.

Hvis du ikke har bevis så synes jeg ikke du skal gjøre noe, dette kommer det ikke noe godt ut av.

Helt enig i denne her, har man ikke beviser blir det ord mot ord og noe denne drittsekken sin partner neppe kan forholde seg til. Han vil garantert sverte sin ex på alle mulige måter og slippe unna med det. Så da hadde jeg latt det ligge og brutt all kontakt med drittsekken. Hadde jeg hatt beviser hadde jeg også sagt i fra slik at drittsekken sin partner kunne tatt sine avgjørelser ut i fra fakta som kunne dokumenteres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (22 timer siden):

Hva har han ødelagt? Ingenting. Han har jo ikke dyppa løken engang. Så faktisk har han jo ikke ødelagt familien.

Virker som om folk tror familien blir ødelagt om mor får et bakstikk på kopirommet på jobben, eller far får en sugetur av Lillian fra Tvedestrand på Quartfestivalen.

Det som ødelegger familien er jo samlivsbruddet til foreldrene. Det er dette dere heier frem at TS skal forsøke å få igang.

intensjonen hans var sex! Han fikk ikke dette men han ville det inderlig og gikk langt for å få det. Det er video opptak av dette her så han ligger tynt an om dette kommer ut tipper jeg. De fleste vil si at dette er langt over grensen for hva de regner som utroskap. Hadde min kjæreste befunnet seg i en leilighet med en annen mann og gjort noe bare i nærheten av det som påstås utført og kan bevises? Det hadde vært slutt, slutt, slutt alle dager i året. Så har du virkelig ikke en etisk tankegang som holder i det hele tatt. Jo det er handlingen som ødelegger forholdet om du får en sugejobb på en festival og er i et forhold, det som eventuelt ikke ødelegger det er at din kjære ikke får vite om det. Din handling er nedrig og et svik og det er det valget du valgte å ta som ødelegger alt. At du lyger og skjuler det for partner sier alt om den som gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (På 21.7.2021 den 17.41):

Nei. Ikke ødelegg familie med barn involvert

Det er han som ødelegger. Jeg som partner hadde satt virkelig pris på informasjon om at min mann erklærte kjærlighet til en annen kvinne og var intim med henne mens han var sammen med meg. Jeg vil ha et informert valg om å være eller ikke være sammen med en slik mann.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg, ville jeg visst. Ideelt sett burde kjæresten min hatt baller nok til å fortelle meg at han er blitt forelsket i, eller i alle fall har et forhold, til en annen. Men det er ikke alltid idealet er et alternativ. Og for mitt vedkommende vil jeg heller at elskerinnen eller en venn eller en nabo forteller, kontra et liv i uvisshet.

Jeg vet ikke, men er det et alternativ å gi fyren et ultimatum? Be han fortelle om forholdet selv, hvis ikke så komme du til å gjøre det.  Jeg mener, det er lov å være snill. Gi ham en sjanse til å oppføre seg som en noen lunde ok fyr.   

Som flere har allerede har sagt, så er det ikke dine ord som ødelegger familien hans, det er det hans handlinger som gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...