Gå til innhold

Fortelle damen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med eksen i noen uker nå, har gjort alt utenom sex/penetrering. Nå finner jeg ut at han fortsatt er sammen med moren til barna hans, noe han forsikret meg om at han ikke var.Han har sagt at jeg er hans store kjærlighet og den tiden vi var sammen var den beste noensinne for han. Dette sa han nå sist vi møttes. Nå sier han plutselig at vi har mange gode minner men han kommer ikke til å forlate moren til barna. Altså han har løyet til meg. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør nå. Skal jeg fortelle det til damen? Jeg har ingen bevis, sikkert planlagt fra hans side. Kun hatt telefonkontakt når vi planlagt å møtes osv. Jeg ville selvsagt visst dette om  jeg var damen hans.

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har kjørt dobbelt med to ekser? Her tror jeg at jeg bare ville vært glad kvitt han og latt det fare.

Anonymkode: 91696...11b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (1 minutt siden):

Nei. Ikke ødelegg familie med barn involvert

Det er han som ødelegger den? Jeg bare informerer den uvitende kjæresten.

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har kjørt dobbelt med to ekser? Her tror jeg at jeg bare ville vært glad kvitt han og latt det fare.

Anonymkode: 91696...11b

Jeg er glad for det ja men føler han alltid kommer unna. Kjenner meg forbanna. Men kan være jeg roer meg om noen dager

Anonymkode: b9a51...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er han som ødelegger den? Jeg bare informerer den uvitende kjæresten.

Anonymkode: b9a51...dfc

Ja men hvis du ikke har noen bevis vil det bare skape trøbbel for deg selv og usikkerhet i den familien. Tenk på barna

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er han som ødelegger den? Jeg bare informerer den uvitende kjæresten.

Anonymkode: b9a51...dfc

Da er du en jævla egoist. Tenk på barna oppi dette. Glem han, ta dette som en lærdom og gå videre. Aldri mer ta kontakt med han.

Anonymkode: 27db0...ace

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da er du en jævla egoist. Tenk på barna oppi dette. Glem han, ta dette som en lærdom og gå videre. Aldri mer ta kontakt med han.

Anonymkode: 27db0...ace

Egoist fordi jeg ønsker rettferdighet? Han er ingen engel, og han har lite med barna å gjøre. Jeg gjør mot andre som jeg ønsker andre skal gjøre mot meg. Og jeg ville absolutt visst om dette. 

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (Akkurat nå):

Dropp han

Det har jeg gjort

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde gitt beskjed. Ville ønsket beskjed selv. 

Jeg og… men tydligvis noen som mener det er egoistisk 

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mistet hodet noen uker. Han fant det tilbake i tide til å unngå å ha sex med deg. Pust lettet ut, for dette var nære på - og gå videre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da forteller du ham i klare ord at han får ta seg sammen og tenke på damen og sine barn. Dernest skal du legge ham bak deg og gå videre.

Anonymkode: e2f93...3d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippogriff skrev (Akkurat nå):

Han mistet hodet noen uker. Han fant det tilbake i tide til å unngå å ha sex med deg. Pust lettet ut, for dette var nære på - og gå videre. 

Trust me, hvis han hadde bestemt så hadde vi hatt sex. Han ble til og med så desperat at han spurte hvor mye han må betale for å få ligge med meg..

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mannegriser sier alt mulig for å få viljen sin. Høres ut som en som vil ha i både pose og sekk. Jeg hadde ønsket å vite. Håper du «sladrer».

Anonymkode: cf910...853

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell, men ikke i affekt. Gjør det om noen uker når du selv er over ham og evt kan være støtte for hun du kanskje snur livet opp ned på. Og vær beredt på at hun kanskje ikke blir takknemlig. 

Anonymkode: 0f5b0...2e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortell, men ikke i affekt. Gjør det om noen uker når du selv er over ham og evt kan være støtte for hun du kanskje snur livet opp ned på. Og vær beredt på at hun kanskje ikke blir takknemlig. 

Anonymkode: 0f5b0...2e8

Ja jeg tenkte noe lignende. Skal ihvertfall ikke gjøre det nå som jeg er sint

Anonymkode: b9a51...dfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke fortalt.  Tenk på familien hans. Greit at han er en tufs, men du får det ikke bedre om du ødelegger familien hans.  

Du har lyst til å si det nå fordi du er sint og ønsker hevn. Men du blir jo ikke lykkeligere selv om kona hans får vite dette. 

Ta heller dette som en erfaring. 

Anonymkode: 6d033...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne hatt beskjed hvis det var min mann. Jeg er fremdeles ung og kan få mye ut av livet... Hadde jeg først funnet ut av det om 30 år hadde jeg følt livet var en løgn. Men si det rolig og gå ut i fra at hun reagerer med sinne mot deg først. Nok også vantro før hun omsider kommer gjennom alle sjokkfasene 

Anonymkode: dead9...ef3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...